LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Providers moeten de klant informeren bij vertraging

Nee, klant komt daar zelf achter
1
13%
Nee, want das eigen verantwoordelijkheid
0
Geen stemmen
Ja, das een deel van de overeenkomst
7
88%
 
Totaal aantal stemmen: 8

teesar123
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2008 11:02

Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door teesar123 »

Hi,

5 maanden geleden heb ik een aanvraag gedaan bij XMS het glasvezelnetwerk van verhuur en woningbouwvereniging Portaal. De glasvezel ligt op het moment van aanvraag al een aantal maanden in de grond.

Na de aanvraag ontving ik een schrijven waarin mijn aanvraag bevestigd is en een belofte dat er iemand langs zou komt het aan te sluiten.

Na 5 maanden is er nog niemand geweest en kan XMS mij niet vertellen wanneer dit wel gaat gebeuren. Zijn er meer mensen die dit overkomt??

Ten eerste om iedereen te laten zien hoe XMS zaken doet. (geen enkele verontschuldiging gehad omtrend het ongemak of anders) en hoe ontwijktechnieken tot een kunst worden verheven door een medewerker die zich "Danny" noemt ( en geen achternaam durft/wil geven) (ps deze zou ook niet gebruikt hebben als ik hem was)

Zijn er mee mensen die XMS op deze manier kennen??
Check de discussie op
http://www.xmsforum.nl/index.php?topic= ... icseen#new
Laatst gewijzigd door teesar123 op 05 feb 2008 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door flappie »

bel even naar het bedrijfs buro ik gebrik zelf ook XMS glasvezel.

Het bedrijfsburo in je regio doet de planning voor aansluiten.

xms levert de dienst. Glasvezel is namelijk van GNEM niet van XMS. Deze levert alleen de dienst.

dublinmark
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2008 12:39

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door dublinmark »

Graag verwijst ik je naar dit forum:

De problemen bij XMS zijn mega groot en dat komt voorlopig niet goed.
De partij die de rekening stuurt is de aanspreekbare partij !

http://forum.vathorst.nu/index.php/topic,7354.75.html

XMSnet komt zijn afspraken gewoon niet na en is een zeer slechte partij !

Mensen wees gewaarschuwd !

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door kootje62 »

ik heb sinds 1jaar een 3 in 1 abonnement bij X.M.S en dat heb heel wat voet in de aarde gehad voor het zover was .om te beginnen werd het modem in mijn meterkast geplaatst deze bevindt zich aan de galerij kant van mijn flat ,dat had als gevolg dat de coax kabel door de meterkast ,toilet ,hal ,trapkast heen had gemoeten ,met als gevolg behoorlijk wat signaal verlies .na wat protesten tegen deze onvermijdelijke breek partij is er voor gekozen de coax kabel door een lozen lichtleiding te voeren wat uiteindelijk niet het gewenste resultaat had daar komt nog bij dat deze werkzaamheden voor eigen rekening zijn en niet vakkundig worden uitgevoerd.ik zit b,v met een groot gat in een tussen muur .ik heb intussen mijn R.T.V abonnement opgezegd .de verschillende partijen werken langs elkaar heen .

derk1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2009 11:31

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door derk1 »

IK heb zeer slechte ervaringen met XMS.

XMS liegt en ik ben er helemaal klaar mee. Ik neem alle gesprekken op die ik voer met medewerkers van hun en ze spreken elkaar allemaal tegen.

MENSEN NEEM GEEN XMS !!!!!

Ik kon meedoen met uitgesteld deelnemen. Ineens kon ik niet meer bellen. Was mijn nummer door XMS geporteerd. Ik moest dus ineens overstappen van mijn huidige provider. XMS zou de overstapkosten vergoeden zeiden ze. Ik overstappen en puntje bij paaltje krijg ik niks en zit ik nu eerder bij XMS.

Daarnaast schrijven ze meer geld af dan dat de actie vertelde. Weer een brief schrijven en rkijg je weer een kort antwoord dat het is afgewezen. Om moe van te worden.

Ik ben er helemaal klaar mee en ga weer naar TELE2. Perfect altijd geweest. Ik heb nu al XMS weer opgezegd alleen zit ik aan een jaar vast jammer genoeg. :cry:

gr

derk

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door kootje62 »

Xms is een samenwerkings verband aangegaan met W.V Portaal wat in Leiden voor een groot deel is mislukt ,er zijn in alle meterkasten modem,s geplaatst waar een behoorlijk prijs kaartje aan gehangen heb een kleine rond gang in onze Flat leert dat er nog geen 2 gezinnen ( van de 43) gebruik maken van X.M.S. en dan alleen internet ,zelfs het X.MS. huis in Leiden is gesloten

miss_evill
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:14

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door miss_evill »

Ja ik heb zeker een nare ervaring met XMS:(

Een half jaar geleden een maand zonder internet gezeten, want glasvezel op het dak was kapot. omdat het waardeloos is aangelegd, het hangt bij de buurman zo over ze ramen heen.
Wij bellen en bellen en nog meer bellen, maar word niet gemaakt.
Uit eindelijk een maand later wel, gelukkig.
Klachtenbrief gestuurt is niets mee gedaan, we kregen geen maand gratis internet.

Nu zitten we weer bijna een maand zonder internet, en ze maken het gewoon niet he, wij bellen al meer dan 3w, soms 2 a 3x op een dag,
kom je er na een kleine 15min in vertel je je verhaal (alweer) en dan hangen ze op:S
ook vaak gehad, of ze beloven bergen met goud, en dan komen ze het niet na.
Me vriend heeft al een meer dan 3w niet kunnen werken erdoor.
Omdat hij werkt via internet.

Dus nu zijn we overgestapt naar ziggo, en de opzegging van Xms de deur uit gegooid.

XMS sucks, zijn echt waardeloze lui.

gr shirley

Zo ligt onze glasvezel erbij, en XMS doet er helemaal niets aan.
Afbeelding

Harry De Dekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 mei 2010 01:22

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Wat een schandaal.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door kootje62 »

dat is het punt ook juist X.M.S werkt met te veel bedrijven waar ze zich lekker achter kunnen verschuilen ,het komt mij ook voor dat er op verschillende topics steeds de zelfde namen op duiken met wel zeer positieve verhalen (werknemers?) is ook een tactiek .

miss_evill
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:14

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door miss_evill »

@Klaas01

Nou die glasvezel heeft Xms aangelegd dus, en ja waarom via het dak, woon in een flat dus, zal daar wel aan liggen, weet ik veel.

En dat van ziggo, die loopt gewoon via een kabel, hebben we juist nog aan ziggo gevraagd, anders zou het probleem zich voortdoen, en zoals je ziet, ZIGGO en ik heb internet.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.

juster
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:24

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door juster »

Hoe is de situatie nu met deze aanbieder worden de beloofde snelheden
gehaald en/of is de service verbeterd ?

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door kootje62 »

er is nooit een eind controle geweest , laat staan een rose papiertje ,het is nu zo ver dat ik nog de enige bewoner ben in de flat van de 48 huishoudens die alleen nog internet af neemt,de rest zit bij Ziggo

juster
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:24

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door juster »

@kootje62

Dat zegt dus genoeg bedankt voor de info.

rgjjansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2010 22:00

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door rgjjansen »

Ik heb tot nu toe alleen nog maar problemen met XMS gehad. Toen mijn abonnement inging duurde het nog 2,5 week voordat eindelijk kon bellen, internetten en TV kijken. Als je gaat verhuizen, kijk dan aub goed uit dat. De ene medewerker zegt dat zo gepiept en de ander zegt dat het een maand kan duren voordat de verhuizing kan plaatsvinden. Na veel pijn en moeite is er toch nog op het nippertje een nieuw kastje geplaatst in mijn nieuwe woning.
Maar nu heb ik weer geen internet en tv en moet ik weer wachten tot de IT afdeling een keer tijd voor mij vrij maakt om het probleem op te lossen. Ik wordt er echt helemaal gek van.

De service is belabberd, ze reageren niet op mails, bellen niet terug en ondernemen geen actie terwijl ze dat beloven. Dus mijn advies is ''ga niet in zee met dit bedrijf''.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door tiptoo »

rgjjansen schreef:
De service is belabberd, ze reageren niet op mails, bellen niet terug en ondernemen geen actie terwijl ze dat beloven. '.

dat doet geen ene provider hoor, ik wacht ook al ik weet niet hoe lang op antwoord op mijn mail van alice :wink:
Dus mijn advies is ''ga niet in zee met dit bedrijf''.[/quote]


ben niet met ze in zee gegaan bij ons werd die ook zowat in de strot geduwd.

kootje62
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 apr 2008 23:56

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door kootje62 »

mijn internet en telefoon nu ook opgezegd bij X.M.S. in onze flat zit nu niemand meer bij X.M.S ( 45 gezinnen )

eekhoorntje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2011 08:54

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door eekhoorntje »

ik snap hier echt niets van, ik heb alleen maar goeie ervaringen met XMS!!
binnen een uur na aanmelden had ik internet, televisie en telefoon.
telefoon is ideaal met 25 euro belplafond dan weet je datje nooit hoger dan een bepaald bedrag per maand kwijt bent!
ik heb in de 3 jaar dat ik xms heb nog nooit een storing gehad!!
al met al ben ik super tevreden en iedereen die vraagt welke provider ze moeten nemen raad ik XMS aan!!

eekhoorntje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2011 08:54

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door eekhoorntje »

eekhoorntje schreef:ik snap hier echt niets van, ik heb alleen maar goeie ervaringen met XMS!!
binnen een uur na aanmelden had ik internet, televisie en telefoon.
telefoon is ideaal met 25 euro belplafond dan weet je datje nooit hoger dan een bepaald bedrag per maand kwijt bent!
ik heb in de 3 jaar dat ik xms heb nog nooit een storing gehad!!
al met al ben ik super tevreden en iedereen die vraagt welke provider ze moeten nemen raad ik XMS aan!!
en ik ben echt geen werknemer van XMS :-)
ik ben gewoon een tevreden klant, die zijn er dus ook nog!!

Gesloten