LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Ik weet precies wat je bedoelt,ook ik erger mij daar aan en gelukkig denken mijn kinderen er hetzelfde over. :wink:

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

tegen wie heeft datwistikniet het?? ik ben al 50 en heeel bewust niet aan kinderen begonnen..juist omdat ik ze naar waarde schat.

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Niet op reageren op zulk soort mensen Edith,het zijn de welbekende internettrollen die blijkbaar niets aan hun leven hebben en op deze manier op internet zich proberen te vermaken. :wink:

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

vond t al zo'n vreemde opmerking! Enfin...met mn 50jaar toch nog naief! dank je voor de waarschuwing..en leuk dat je zo gecorrespondeerd hebt met me (mag ik je zeggen?) waar staat MMN voor? of zeg ik dank je MMN?

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Graag gedaan Edith.

M.M.N. zijn m'n initialen en nee ik vind het geen probleem om met je aangesproken te worden,ik moest hier in het begin ook aan wennen,maar dit schijnt standaard te zijn op internet en ik heb dezelfde leeftijd en leer ook nog steeds bij. :wink:

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

Ik ben voor vrijheid, dat iedereen mag gaan en staan waar hij/zij wil.
Wij zijn afgelopen voorjaar naar een kindvrije camping geweest in Engeland, en wat een oase van rust; heerlijk! Een echte aanrader.

Ik snap Cosmo helemaal, wij wonen hier ook bij kindergegil overdag, en als je even lekker rust wilt, dan kun je naar zo een camping toe. Heerlijk dat ze bestaan. :D
Net zoals alle andere campings, ieder zijn/haar ding.

Laat iedereen in zijn/haar waarde en benader je medemens wat liefdevoller please?

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door petty1950 »

Geweldig idee Edith zo,n kinderloze camping waar moeders (van 5 8) )en oma,s (van 2 8) )van hun welverdiende rust kunnen genieten zonder dat tenenkrommende gekrijs dat inherent lijkt te zijn aan kinderen....en nee, daar mag je niets van zeggen want het is jouw kind immers niet.... Blij toe denk ik dan want je zal ,r toch maar mee opgezadeld zitten he?
,n Beetje moedermens zet d,r kind ook niet snel in de herplaatsing wegens te hoog volume e.d. nietwaar :lol:
Maar dit moedermens van 58 jaar ,totally in love met al d,r nazaten..... vind dat in de vakantie......het best wat minder mag . Effe geen kindervoetjes waar ik overheen dender als ik voorzien van ,n bescheiden (not) glas lekkers over de camping zweef :P :twisted:

Mag m,n hond wel mee? Keeeurig opgevoede Duitse-Herderdame MET poepschepje in ,t assortiment?
Vast niet he....sssssjit :?
Heus! Ik ben hard toe aan vakantie zonder al die goddelijke schepseltjes met alles wat hen ,ook door mij, de rest van het jaar weer van HARTE gegund wordt.... maar NU effe NIET :!:
Dan wordt ,t toch weer vakantie a la maison met al die ''reuze leuk'' gillende buurkindjes die in hun badjes zitten in de achtertuin.... ik zie ze niet maar ik hoor ze.....all day long :cry: :cry: :cry:

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Je hebt helemaal gelijk Petty,ook ik hou zielsveel van m'n kinderen en kleinkind,maar in de vakantie wil ik graag rust en dat lijkt mij toch niet te veel gevraagd dacht ik zo,maar dan wel een camping waar honden wel en niet welkom zijn want niet iedereen houdt van honden,dit heb ik hier al in topic's gemerkt bij het onderdeel huisdieren.

Ik vind ook dat de kinderen tegenwoordig een enorme strot opzetten als ze elkaar alleen al iets te vertellen hebben.
Waarom moet dit altijd schreeuwend?
Ook ik hoor hier bij mij regelmatig gekrijs van een kind als ze haar zin niet krijgt en ik heb weleens de neiging om te roepen of dit wel normaal is.

Nee ik heb absoluut geen hekel aan kinderen,maar ik erger me kapot als ik zie hoe vele ouders kun kind maar laten krijsen,gillen en noem maar op,zonder er iets van te zeggen.

Maar jij kan toch ook buiten de schoolvakantie's Petty?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Dat is mooi dat mensen zonder geschreeuw van kinderen op vakantie willen. Is op zich niks mis mee.

Maar waar ik me wel aan irriteer, is mensen die klagen over gillende kinderen waar die wel mogen komen. En zij zelf daar ook op vakantie gaan.
Ga dan ergens heen waar geen kinderen mogen komen, maar ga dan niet zitten klagen als ze er wel zijn. En zeg dan niet iedere keer dat ze zo'n lawaai maken etc etc. En dat ze geen opvoeding hebben genoten of iets dergelijks.

Boek dan een duurdere vakantie, waarvan je zeker weet dat daar niet massal kinderen komen.

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

ok..ja op internet is iedereen amicaal. Sinds ik 50 ben lijkt iedereen het oneens te zijn...! Wat erg leuk is..voor mij dan..is dat iemand gereageerd heeft op mijn opmerking dat ik een kindervrije camoing ga starten/aan het starten ben..en dat diegene op de hoogte gehouden wil worden!

raster
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door raster »

In Utrecht hebben we toch ook aparte loketten voor mannen en vrouwen, waarom dan geen campings zonder kinderen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Daar hoor je mij toch ook niks over zeggen.
Ik had gezegd dat het mooi is dat mensen zonder geschreeuw van kinderen op vakantie wil, en dat daar ook niks mis mee is.

Maar het gezeur over het feit wat sommige mensen hier neer zetten, dat ze dat ook wel zouden willen, omdat ze van dat geschreeuw etc af willen.

En ook daar is niks mis mee, maar loop dan niet te zeuren als die mogelijkheid er nog niet massal is, maar zoek dan verder.

En ga dan ook niet klagen als je nu op vakantie gaat dat er zoveel gillende en schreeuwende kinderen zijn. Ga dan op een vakantie waar je dit probleem niet hebt.

Want nu komt het op mij over, alsof de mensen met kinderen nu maar weg moeten blijven met hun kids op vakantie. Waar ook mensen komen die geen kinderen op hun vakantie willen zien.

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Ik hoop niet dat ik zo ben overgekomen want dit is helemaal de bedoeling niet.

Ik schreef het al eerder dat ik veel van mijn kinderen en kleinkind houd,maar op vakantie wil ik graag wat rust en daarom ben ik een aantal jaar geleden in het naseizoen geweest en eigenlijk door samenloop van omstandigheden dus wij kwamen er toen achter dat dit wel lekker rustig is en het bijkomende voordeel is dat het een stuk goedkoper is.

Zou ik in het hoogseizoen gaan dan weet ik dat het vol zit met kinderen en dan weet ik dat je het kunt verwachten,maar het onnodige schreeuwen,gillen enz.... vind ik toch wel een stukje met de opvoeding te maken hebben.

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

In Engeland lopen de kindvrije campings als een tierelier, alles is volgeboekt! Er schijnt dus bijzonder veel behoefte aan te zijn.

Wat is trouwens het adres van die kindvrije camping in Frankrijk? Kan iemand mij die geven?

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door cattystyle »

Ik houd niet van campings, het ongerief en het primitieve ervan.
Laatst gewijzigd door cattystyle op 21 okt 2010 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wat een triest onderwerp over lui met een hekel aan kinderen, zelfs moet er volgens hen kindervrije hotels restaurants bioscopen campings stranden etc etc komen, wat een trieste kijk van hen op het leven (*-*) :(

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

Bijna net zo triest als die mensen wiens leven alleen om de kinderen draait..zich geen raad weten als die het huis uit gaan mdat ze geen eigen leven hebben..over niets anders kunnen praten, r vanuit gaan dat iedereen kinderen heeft en wil en dan ook nog vinden dat hun kinderen door iedereen leuk gevonden moeten worden...ja sneu eigenlijk...

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Oh Edith59, dit hadden mijn woorden kunnen zijn. :!: Helemaal mee eens en daar heb ik het in dit onderwerp al eens eerder met Meneer Henri over gehad. Heel triest, echt heel triest.

Zeggen ze, ja..... ze vinden het gezellig hier. Dat kan natuurlijk, maar dat betekend dan wel, dat die kinderen met hun kids, het zelf thuis waarschijnlijk niet gezellig kunnen maken en altijd maar met Pa en Moe op stap willen/zijn. Ik heb zelf ook al 2 grote kinderen en 2 kleinkids, maar moet hier toch niet aan denken. Alles op z'n tijd.

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

't gekke is. en dat las ik ook in dat artikel in die journalist in de telegraaf (een krant die ik niet lees..en nu weet ik weer waarom).. dat als je niet in katzwijm valt voor elk kind, niet graag bij vrienden gaat eten die de gesprekken via hun kinderen laten lopen, commentaar hebt op onopgevoede kinderen je meteen een kinderhater bent... Zo kortzichtig! Zoals ik al eerder heb gezegd..ik ben docente bio in het VMBO en ben dol op mn leerlingen, veel leerlingen die al examen hebben gedaan blijven hier over de vloer komen en mn buurman van 5 fietst hier in en uit maar dat wil niet zeggen dat er niet meer is in het leven! Het gekste geval had ik eens op een camping bij de Veluwe...een oud klasgenoot herkende mij en begon enthousiast tegen me te praten..." waar ik nu woonde, wat ik deed" en natuurlijk: ben je hier met man en kinderen...??? Nee zei ik ik heb geen kinderen.. Eerst een medelevend gezicht maar toen ik zei" bewust niet" draaide ze zich om en liep weg!!!! Dat is voor mij Nederland op zn smalst (leuk trouwens dat G7)

belenna
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 dec 2003 09:52

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door belenna »

G7 & Edith, dankjulliewel voor jullie woorden! En de links. Eindelijk dat mensen hun mening uiten over het groeiende ongenoegen! Heerlijk om zoveel (h)erkenning te lezen.

Het is 'het' gesprek onder de mensen zonder kinderen :D. Maar ook onder opa's en oma's die de kinderen van tegenwoordig erg losbandig vinden, erg lawaaïerig. En dat mag best eens gezegd worden.

Gelukkig heb ik in m'n omgeving vele vrienden en vriendinnen ook mét kinderen die ook schande spreken van sommige kinderen (en ook vooral ouders) waarbij deze ergernissen ook bestaan.

Mooi ook die artikels over hoe kinderlozen zich voelen naar de voortrekking van de gezinnen met kinderen. Dat laat je eens een andere kant van het leven zien, die ook bestaat. Het leven bestaat niet alleen maar uit kinderen ;). Maar sommigen begrijpen dat niet ;).

Gesloten