LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Wat je nog kunt doen wat betreft de curator, is een klacht indienen bij de rechter die hem heeft aangewezen. Zet alles zo globaal mogelijk op papier. En voeg kopien toe die van belang zijn. Dan als het goed is word de curator op het matje geroepn door de rechter. :wink:
het is allemaal best wel even werk verzetten maar doe het desnoods met zijn 2tjes vraag hulp bij het schrijven van brieven aan je moeder, zus vriendin, zodat je niet alles alleen hoeft te doen.

chanti68
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jul 2009 20:24

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door chanti68 »

hoi

ja ik heb niet stil gezeten vandaag :)
lang leve een thuisbaan

heb inmiddels ook al contact gehad met de rechtbank en de kredietbank
de rechtbank gaat mijn zaak bekijken en daar krijg ik binnen een paar dagen bericht van
bij de kredietbank moet ik langskomen

inderdaad nog heel vel werk maar dat is het hopelijk waard

kijk schulden die je hebt moeten nu eenmaal betaald worden dat is niet meer dan normaal en ja helaas ook schulden waar je niets aan kunt doen

er zijn hier op het forum mensen die zeggen schulden eigen schuld dikke bult daar ben ik het niet mee eens
ik heb rond de 30.000 schuld van mijn ex die officieel verplicht is daar ook de helft van te betalen alleen hij is naar spanje vertrokken en daar doen ze dus helemaal niets aan

en als je dan een regeling wilt treffen over je schulden vind ik dat ze ook moeten kijken wat er mogelijk is en niet zo ontiegelijk veel rente vragen want zo komen mensen nooit van hun schulden af

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Precies blijf door knokken met alles. :wink:
En dat andere zeggen eigen schuld dikke bult die moet je gewoon negeren. En niet op reageren, zou mooi zijn als hun zelf eens in zo'n situatie komen, dan praten ze wel anders.

chanti68
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jul 2009 20:24

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door chanti68 »

hoi

dat ben ik helemaal met je eens
en ik wil je bij deze ook meteen bedanken voor je steunende berichtjes

ik denk dat ik dit ook net nodig had om weer de eerste stappen te zetten

ik hou je zeker op de hoogte

nomaals bedankt :wink:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Graag gedaan hoor, en hou me idd op de hoogte.
Succes met alles. :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Hey chanti68 volhouden hoor,niet de moed laten zakken.er zijn altijd wel mensen die je steunen

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

mensen er gloort hoop van daag een brief van het openbaar ministerie
gekergen en tot mijn genoegen stond er in dat ze een onderzoek gaan instellen tegen linddorf en mg de jong
wegens oplichting en verduistering
er staat ook in de brief dat ze meer klachten hebben gehad over dit incasso buro

vandaar dat ze een onderzoek gaan instellen


de brief is ondertekend door de grivier van de recht bank te dordrecht
deze brief heb ik van daag via mijn atvocaat gehad en nu maar hopen dat ze een goed op de kloten krijgen

ik hou jullie op de hoogte
groetjes rene

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Oke renee117,

dat is zeker mooi, en helemaal nu het Om een onderzoek gaat instellen dat kan alleenmaar gunstig zijn. :wink:

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ja inderdaat ik sprong een gat in de lucht nu kan het wel eens anders gaan af lopen voor lindorf en mg de jong

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

:wink: dat kan ik me heel goed voorstellen, nu maar hopen dat het niet maanden gaat duren. Op zich zou dat nog niet eens zo erg zijn, maar dan kan beter alvast gezegd worden door het OM dat de lopende zaken, even op een lager pitje gezet worden, todat onderzoek heeft uitgewezen dat Lindorff schuldig of niet schulidg bevonden word. Dat zou wel zo videel zijn lijkt mij.

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

Aan Rene117 Dit is het beste nieuws van de laatste tijd Die Linndorff en de Jong moeten gestopt worden Ze sturen spookrekeningen en heffen woekerrentes Mooi dat het OM hier aan mee wil werken

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Inderdaad goed nieuws,ben benieuwd waar ze 5 aug mee komen.Ik heb alles zwart op wit ,daar kunnen ze niet omheen.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

rene117

Heeft u soms 2 brieven gehad?

U vermeldt enerzijds een brief te hebben ontvangen van het Openbaar Ministerie en anderzijds dat deze brief ondertekend is door de griffier van de rechtbank te Dordrecht?

Graag wat meer informatie!
Ik ben benieuwd!

Bij voorbaat dank!

vr. gr.
sterkearm

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ja inderdaat heb ik er twee gehad een van het om in den haag en daar heeft men in gezegt dat ze de zaak overdragen aan de rechtbank te dordrecht om dat ik daar woon en de andre brief komt van de grivier van de recht bank in dordrecht dat zij de zaak over nemen en dat zij een onderzoek zijn gestart naar linddorf om dat er ook meer mensen geklaagt haden over dit bedrijf


en dan nog wat klagen bij de nvi heeft geen zin je raat het al linddorf zit daar ook in

ik hou jullie op de hoogte
groetjes rene

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

De NVI is altijd op de hand van de incassobureau's, dus een klacht bij hun indienen heeft geen enkele zin.
Waar het KIFID maanden over doet, door briefwisseling tussen incassobureau en jezelf en het KIFID, doet het NVI dit niet er oordeeld binnen 3 weken al dat er niks mis is het met het incassobureau.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

rene117

Concludeer ik juist, enwel overeenkomstig de inhoud van de door u ontvangen brieven, dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek gaat/laat instellen en de Rechtbank een administratief onderzoek, betreffende het in dit forum, meermalen, genoemd bedrijf?

Graag info.
vr.gr.

sterkearm

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ja zij gaan een onderzoek instelen naar de handel wijzen van dit bedrijf

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Zo heel langzamerhand ga uj me afvragen wat je werkelijke bedoeling is sterkearm. Het is mij (en anderen) al opgevallen dat mevr.Bosch plotseling verdwenen is. En daat duik jij dan net zo plots op en gaat heel subtiel de (mogelijke) tegenstanders van Lindorff uitvragen over hun stappen. Je zaait grote twijfels !

chanti68
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jul 2009 20:24

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door chanti68 »

:) laten we hopen dat er iets gebeurd
alvast heel veel sterkte :wink:

tuurlijk een schuld dient betaald te worden maar een schuld waar al zoveel kosten en rentes in zit om daar dan ook nog elke maand 75 % rente over te vragen ????

vind dat wel heel erg overdreven

zou heel fijn zijn als je ons op de hoogte houd rene :)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

@gravedigger.
Volgens mij zie je spoken,sterkearm is zeer zeker niet Mevr Bosch.
Die gaat echt geen oplossingen aandragen die in haar nadeel zijn.
Mevr Bosch voelt nattigheid daarom houdt zij zich gedeisd,
Lindorff is het laatste jaar al diverse keren teruggefloten en op de vingers getikt.

EN als je tegengas geeft bij Bosch laat ze zich niet meer horen.
En als je een beetje nadenkt hoe komt het OM aan die informatie ,dat kun je het beste doen door een mannetje op dit forum te zetten,en mensen die door Lindorff benadeeld zijn te manen aangifte te doen,hoe meer er aangifte doen,hoe sneller en beter ze Lindorff kunnen aanpakken.
Waarom denk je dat mevr Bosch zich niet meer laat horen,
Die is niet dom hoor,die is gehaaid zat,die heeft dit allang door.
En mevr Bosch gaat echt niet op andere topics advies geven hoe te handelen tegen een incassoburo.
Die blijft wel op dit Topic heeft niks met intrum justitia te doen of ze werkt voor2 incassoburo's ,maar dat lijkt me sterk
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten