LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en "mijn factuur-online"

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

UPC en "mijn factuur-online"

Ongelezen bericht door gravedigger »

Die boys hebben weer eens een nieuwe inkomstenbron gevonden. Vanaf 1 september ben je verplicht om je aan te melden voor de factuue on-line. Voor de papieren factuur wordt dan € 1,00 in rekening gebracht ! Pure chantage eigenlijk. Hoeveel ouderen hebben geen internet en worden zo op nog meer onkosten gejaagd.
Gelukkig geven ze als alternatief dat je kan opzeggen. En dat ga ik dan doen ook. Daarmee is UPC dan helemaal mijn deur uit 8)

jordy-upc
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2008 10:53

Re: UPC en "mijn factuur-online"

Ongelezen bericht door jordy-upc »

@Gravedigger,

Zou je een email willen sturen naar [email protected] met in de titel "bericht van trosradar". Zou je in de mail een postcode en huisnummer willen vermelden en een korte omschrijving met wat er aan de hand is. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC en "mijn factuur-online"

Ongelezen bericht door agro »

Door TS is duidelijk weergegeven wat er aan de hand is, maar voor de mederwerkers van de firma list en bedrog toch te moeilijk blijkbaar, wordt ook meteen duidelijk over welk een niveau of iq men daar beschikt. :oops:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: UPC en "mijn factuur-online"

Ongelezen bericht door gravedigger »

@Jordy
Ik ben idd heel duidelijk over wat er aan de hand is. Ik denk dat dezelfde brief naar veel meer abonnees verstuurd is. Hopelijk komen die tot dezelfde conclusie als ik. Die actie levert KPN veel nieuwe klanten op !!

stofzuigertje

Re: UPC en "mijn factuur-online"

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer....

Als UPC de tarieven verhoogde was dit normaal geweest en dan gelijk korting bieden aan iedereen die de factuur online zou aanvragen zou je veel minder klachten krijgen dus geen toeslag maar korting want dat doen meerdere bedrijven zoals ook de meeste TV gidsen die bij auto incasso ook goedkoper zijn...

Dus waar klagen we nu over, de Porto, Envelop en de brief erin kost ook geld en online via E mail is gratis...

Maar ik begrijp niet wat een digibeet als Gravedigger hier nog zoekt....?
(grapje)

Gesloten