LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adreswijziging abonnement ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
oelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 23:07

adreswijziging abonnement ziggo

Ongelezen bericht door oelen »

in dec 2008 ben ik verhuisd en via ziggo.nl de adreswijziging doorvoeren, dit lukt niet omdat mijn nieuwe postcode onbekend is en ziggo daar geen kabeltv levert. abonnement opgezegd en verhuisd. tot mijn verbazing heb ik wel ontvangst van ziggo op mijn nieuwe adres, ook de maandelijkse abonnementskosten lopen gewoon door. nu (juli 2008)heb ik een smartcard die ik niet kan activeren via ziggo, na veel toeters en bellen is dat toch gelukt en ik krijg een bevestigingsbrief op mijn oude adres. weer gebeld en weer de mededeling dat het niet mogelijk is om kabel te ontvangen op mijn nieuwe adres en als ik wel ontvangst heb dan ben ik een zwartkijker en moet ik contact opnemen met aansluitingen.nl om een kabelaansluiting aan te vragen, help dat lukt niet en ik ben geen zwartkijker en ik betaal netjes, nogmaals wordt mij verteld dat het niet mogelijk is om tv te kijken via ziggo. Ik ga nu maar opzeggen en dan word ik waarschijnlijk zwartkijker.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: adreswijziging abonnement ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als Ziggo niet kan leveren op uw huidige woonadres dan bent u waarschijnlijk zwartkijker bij b.v. UPC of Caiway om maar een paar andere kabelaars te noemen.

Heeft u al geìnformeerd in de wijk welke kabelprovider daar aktief is?

U zou nu dus kunnen betalen aan een kabelaar die u geen dienst kan leveren. Er van uitgaand dat Ziggo wel weet in welke gebieden zij leveren. < g >

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: adreswijziging abonnement ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw kabelaansluiting op het nieuwe adres. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Gesloten