Ik ben vorig jaar verhuisd en Ziggo mocht met mij mee. Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Ziggo... tenminste tot een aantal maanden terug.
Ziggo besloot een aantal facturen te verrekenen met een tegoed afkomstig uit mijn verhuizing en opzegging van internet. Ik heb daar mooie credit facturen van gekregen.
Het tegoed was net niet genoeg om drie maal een maandabonnement TV uit te laten betalen en er bleef 0,70 EUR open staan. Bij een herinnering heb ik contact opgenomen met de digitale medewerkster, vervolgens heb ik gebeld, vervolgens heb ik een brief geschreven, vervolgens hen ik een aangetekende brief geschreven.
Digitale Tess zegt "We zoeken het uit"
De helpdesk zegt "ja meneer we zoeken het uit en staken de incasso procedure ondertussen, nee u betaalt netjes elke maand en hoeft niet bang te zijn dat u wordt afgesloten"
Brieven worden helemaal niet beantwoord waardoor ik ook niet aan kan tonen wat er aan de hand is.
Gevolg van mijn inspanningen... Ziggo heeft 0,70 weer omgetoverd in 48 eur en een beetje, communiceert niet anders met mij dan via aanmaningen
Bottom line is mijn beeld net op zwart gegaan (Nee daar hoef ik echt niet bang voor te zijn
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
ZIGGO BEDANKT Weer een trouwe klant tevreden gemaakt NOTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!