Dat niet alleen.
Kijk, zo'n 10 jaar geleden wist iedereen dat een mobiele telefoon kwetsbaar was.
Echter doet de technische eigenschappen schijnbaar tegenwoordig er niet meer toe.
Daarnaast is men ook behoorlijk onredelijk geworden.
Het technische gebeuren interesseerd men geen moer meer en als men van mening is dat een mobiele telefoon gewoon in de broekzak gedragen moet kunnen worden. Als die dan kapot gaat, dan is de telefoon ondeugelijk en heeft de winkelier een ondeugelijk product geleverd.
Is het niet dat sommige mensen heel onredelijk denken en onmogelijke zaken gaan eisen?
Kunststof is niet bestand tegen extreme torsiekrachten (buigkrachten.)
Maar als men van mening is dat de telefoon daar maar tegen moet kunnen en als de telefoon dan bezwijkt dat dan de winkelier aan de hoogste boom wordt opgehangen.
Ik heb zeker een technische achtergrond, en ik weet ook wat een materiaal tegen kan en wat niet.
Een LCD scherm is stugger dan de kunststof behuizing. En als je dat scherm dan buigt, dan zal die breken. En hoe groter het scherm, des te minder kan die tegen buigen.
Maar zo'n LG shine is populair onder de meiden, die dragen zo'n ding NIET aan de broekriem,
De fout van die meiden.
Ik heb zelf ook heel veel de telefoon in de broekzak gehad.
Ik heb toen een telefoon gehad met verwisselbare frontjes. Die heb ik wat versleten. Gewoon gebarsten en vol met krassen.
Toen ik de nieuwe telefoon gekregen heb, heb ik er gelijk een riemhoes erbij gekocht en daar zit die al meer dan een jaar in.
Veel beter trouwens. Is ook beter voor de telefoon.
Het lijkt me dan ook goed mensen daarvoor te waarschuwen, zodat je je daarop kunt beroepen als het wel mis gaat.
Een tegenvraag:
Waarom kunnen de mensen dit niet zelf bedenken?
Moeten we dan naar Amerikaanse toestanden gaan en vooral vermelden wat niet kan?
Ik heb eens een professioneel, studio, mengpaneel geleverd. Dit was van Amerikaans fabrikaat met een zeel uitgebreide handleiding.
Één van de instructies was dat dit een electronisch instrument was en niet geschikt om onder de douche of in het bad te gebruiken.
Dit was een apparaat wat met 2 man nauwelijks was te tillen, dus echt niet iets wat je mee in bad neemt.
Maar het stond er wel in voor het geval dat iemand het zou proberen!
Dat is wat BBCS bedoelt.
Dat bedoelde ik dus met dat de winkelier en de fabrikant de consument als hersenloze zombie moet gaan beschouwen die niet in staat is om zelf na te denken.
Dat verdom ik dus ook.
Kijk maar eens naar wat de winkelier al niet voor informatie moet geven aan de consument en zelfs voor de hand liggende zaken moet vertellen.
Ik zeg dus niet dat ik de consument daarvan beschuldigd en dat de consumenten hersenloze zombies zijn.
Maar de winkelieren en fabrikanten moeten de consumenten wel op die manier behandelen.
En dat vind ik dus krankzinnig idioot en dat gaat me dus echt veel te ver.
Klinkt het bot? Ja. Behoorlijk bot zelfs.
Maar het is wel de keiharde waarheid. Een zeer trieste waarheid.