LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J1

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door J1 »

Laten we dan een dag afspreken dat iedereen die ontevreden is geweest over de cursus , of zijn eigen opgelicht voelt
Goed idee!....ik zal van de partij zijn!

Rene (beheerder)

Ongelezen bericht door Rene (beheerder) »

Wordt het niet gewoon eens tijd dat de heer Kantelberg de deuren sluit van Best Alert? Dit soort instituten is slecht voor het imago van de beveiligingsbranche. De branche waar ik zelf ook in werkzaam ben. Kantelberg is in het verleden ook al in opspraak geweest met zijn rijschool. Wat is de volgende branche waar de heer Kantelberg zich in gaat mengen en gaat verzieken? Onze branche probeert zich momenteel zich te verbeteren met een betere opleiding (welke is goed gekeurd door het SVPB) en direct door erkende opleidingsinstuten gegeven worden zoals de LOI en de aangesloten beveiligingsbedrijven.
Op dit soort "rotte appels" zit men in de branche niet te wachten. Als je het prikbord leest van beveiligng.pagina.nl leest, wordt er negatief gereageerd op de berichten over Kantelberg en Best Alert.
De studenten die zich bedondert voelen door Best Alert kunnen buiten dat ze onder de voorwaarden uit kunnen komen, ook nog aangifte doen van oplichting. In art. 326 van het wetb v strafrecht wordt dit duidelijk gemaakt:
Artikel 326 (J)
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Succes gewenst aan de oud studenten.

Met colegiale groet,

Rene
Beheerder prikbord beveiliging.pagina.nl

ex-rijinstructeur

Ongelezen bericht door ex-rijinstructeur »

Sommige vage figuren beschikken over het vermogen om steeds opnieuw bij programma's als Radar in het nieuws te komen doordat zij steeds nieuwe rollen aannemen om mensen het geld uit de zakken te kloppen. Jack Kantelberg behoort zeker tot deze groep van - bijna ziekelijke - recidivisten. Ik las op dit forum al de herinneringen aan zijn rijschoolverleden waarmee hij velen dupeerde. Je kunt er vanuit gaan dat meneer Kantelberg in zijn kapitale villa inmiddels weer op een nieuw lucratief plan zit te broeden.
Denk daarom bij het horen van de naam Kantelberg in de toekomst direct aan de toepasselijke naam Best Alert en laat daarmee alle alarmbellen rinkelen. Want meneer Kantelberg heeft nog nooit een ander doel gehad dan zijn eigen zakken zo snel mogelijk te laten vollopen ten koste van zijn klanten.

Dolce Vita

Ongelezen bericht door Dolce Vita »

Ook mijn vriend is een cursist van Best Alert. Ook hij kreeg bij veel bedrijven te horen dat de naam Best Alert beter nit genoemd kan worden tijdens sollicitaties. Dit zegt toch genoeg? Hij is inmiddels ook gestopt met de opleiding. Wat moeten we nu doen? Is er een manier om (een deel van) het collegegeld terug te vorderen?

cedrique

Ongelezen bericht door cedrique »

IK HEB GISTER OOK DE UITZENDING GEZIEN OVER BEST ALERT,EN IK ZOU JUIST IN DECEMBER GAAN BEGINNEN MET ME OPLEIDING MAAR DAAR WIL IK NU DUS NIET MEER AAN BEGINNEN ALTHANS NIET BIJ BEST ALERT.
ik WILDE WETEN WAT DE HEREN UIT DE UITZENDING GAAN DOEN WANT IK ZOU ME GRAAG BIJ HUN WILLEN AANSLUITEN WANT IK WIL DUS MIJN GELD WEL TERUG.
IK HEB TOEVALLIG GISTER MIDDAG HET LAATSTE BEGRAG OVERGEMAAKT AAN BEST ALERT EN NU HEB IK DUS ALLES BETAALD,NOU VIND IK DAT NORMAAL NIET ZO ERG ALS JE DUS OOK DAADWERKELIJK EEN ERKENDE OPLEIDING KAN VOLGEN MAAR DAT IS DUS NU NIET HET GEVAL.
IK WIL GEWOON AL ME GELD TERUG TOT OP DE LAATSTE CENT,WANT IK VOEL ME ECHT IN DE MALING GENOMEN.
IK WIL HEEL GRAAG HOREN WAT DE HEREN VAN DE UITZENDING GAAN DOEN,EN DAN GRAAG ME BIJ DE HEREN WILLEN AANSLUITEN OM ONS GELD TERUG TE KRIJGEN. MR.KANTELBERG KAN ME WAT!!!
GRAAG HOOR IK VAN IEMAND! GROETEN CEDRIQUE

piet47

Ongelezen bericht door piet47 »

Als je naar dit instituut zou gaan moet je wel BEST ALERT zijn, want deze heer Kantelberg zou mij ook even wat wijs maken, ben kwaad eruit gelopen en heb hem toen oplichter genoemt.
Deze man wil verdienen aan mensen die hiervoor misschien hun laatste (spaar)centen aan spenderen met de gedachte dat ze dan een goede, leuke baan kunnen krijgen voor de toekomst.

Mensen trap niet in de praatjes van deze oplichter.

twente

Ongelezen bericht door twente »

28-10-2003 na de uit zending van maandag avond ben ik toch aan het twijfen of ik er wel mee wil door gaan want als ik nu een stage plek wil zoeken krijg ik nul op me rakest .
Ik leef met de docenten mee die hun geld terug willen hebben
IK STA ACHTER JULLIE

groetje uit twente

Dawitte

Ongelezen bericht door Dawitte »

Nou , genoeg mensen dus die het geld terugwillen vorderen!!
Laten we dan ook een daad stellen !!

Mail je verhaal naar het volgende adres ;

[email protected]

misschien kunnen we dan met zijn allen iets doen om deze Familie te stoppen en dat hij de "scholieren" MOET terugbetalen.

Ik houd jullie via dit forum op de hoogte!

ahum

Ongelezen bericht door ahum »

En wie zegt dat Dawitte niet dhr. Kantelberg is?? :roll: :wink: :roll: :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt mail!

Die man moet echt gaan boeten voor zijn oplichterspraktijken!

Als er voldoende mensen mailen kunnen we een afspaak maken om gezamelijk actie te ondernemen!

J1

En wie zegt dat Dawitte niet dhr. Kantelberg is??
Ja, dat zou inderdaad ook nog zomaar kunnen,.... :)
Laatst gewijzigd door J1 op 28 okt 2003 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

J1

Ik ga er maar vanuit dat Dawitte gewoon een gedupeerde is die een initiatief neemt en heb hem dan ook een mailtje gestuurd!

Da_witte

Ongelezen bericht door Da_witte »

Inderdaad , ik ben ook een gedupeerde !!! 8900,- ( gulden ) naar de haaien !!!!!! , Ik heb er een goed jaar op school gezeten maar ik ben weggelopen daar toen de beste leraren vertrokken , walgelijk gewoon
Zware oplichter die Kantelberg , mensen die nog positief over Kantelberg denken zijn niet wijs!! en komen er vanzelf achter wat voor een beest hij is!!!!!

gauke

Ongelezen bericht door gauke »

wat ik even wil zeggen aan de beginnende cursisten is het volgende:
als je je studiegeld hebt overgemaakt via een automatische incasso
kun je je geld binnen 30 dagen na betaling terug laten storten.
hiervoor hoef je alleen even contact op te nemen met je bank.
Ik was gisteren ook aanwezig bij de uitzending van radar en ben ook gedupeerde
Wat ik even kwijt wil is dat de heer kantelberg nog van geluk mag spreken dat het filmpje niet langer geduurt heeft en dat hij er zo nog genadig vanaf is gekomen.
Ik was zelf ook aanwezig bij het filmen, en geloof mij, dit is nog maar het topje van de ijsberg!
En wat de heren van de hogere klas te zeggen hadden, wees maar blij dat ook jullie interview niet getoond is, want dan waren jullie het lachertje van de school geweest. En dat jullie al lekker eigenwijs 10 maanden in die stronthoop willen blijven zitten, dat zegt dan meer over jullie dan over ons.

Remi

Ongelezen bericht door Remi »

Mr.Bert.W. Maris....jaja.
Zoveel spel- en interpunctiefouten heb ik een 'Mr' nog nooit zien maken.

Maar mij is een hoop duidelijk, zeker na die multiple postings. Lijkt meer op een grap van een whizzkid van de middelbare school!

Erroll

Ongelezen bericht door Erroll »

Ik heb zelf in 98 de opleiding tot beveiliger gevolgt bij best alert.
En inderdaad zodra het geld binnen is dan pas begint de ellende.Boeken pas in de 2e week binnen. Veel lesuitval door zieke docenten.
Examen datum klopte niet. Dan maar ergens anders examen doen.1 vak niet gehaalt maar lessen volgen vonden ze niet zo'n goed idee.Dat gaf een slechte indruk van de opleiding.
Opvallend genoeg waren er een hoop cursisten van mijn opleiding die hetzelfde vak niet hadden gehaald.Lesuitval dus.
Werk genoeg gelukkig,
E

klaudia + Jorn

Ongelezen bericht door klaudia + Jorn »

ook ik ben teleurgesteld in best alert. mijn theoriecertificaten heb ik gehaald.Al 6 maanden ben ik op zoek naar een stageplaats om het af te kunnen ronden.Maar de naam BEST ALERT staat zeer slecht bekent in de beveiligerswereld.BEST ALERT zou ook mee zoeken naar een stage plek maar na 6 maanden heeft de school niks gevonden.
Ook heb ik dhr Kantelberg persoonlijk een brief geschreven over mijn probleem,maar hij heeft het niet nodig mij hierop een antwoord te geven. Ook ik wil me graag aansluiten bij de mensen die gedupeerd zijn.Het heeft mij veel geld gekost en tot nu toe niets gebracht.

Actie

Ongelezen bericht door Actie »

Jack Kantelberg echt gaan boeten en voor altijd gestopt worden!
Er moet echt een optie zijn om er voor te zorgen dat alle gedupeerde het geld terug krijgen plus een schadevergoeding voor de weggegooide tijd!
...de studie gids staat vol leugens zoals:

Best Alert beschikt op dit moment over meer dan 1000 vacatures. Deze blijken helemaal niet te bestaan via Best Alert.
Er staat in dat iedereen die bij Best Allert een opleiding heeft gevolgd de gewenste baan heeft gevonden die zij voor ogen hadden.Niet dus!
Jack Kantelberg noemt zich de beveiligingsexpert van het overal goed bekend Best Alert met de beste (nationale en internationale) contacten met top beveiligingsbedrijven, terwijl hij juist als een schande voor de branche gezien wordt!
En ga zo maar door....

Hij moet toch te pakken zijn wegens oplichting voor deze leugens en bedrog en loze beloftes?!

Mail naar:
[email protected]

Limburg

Ongelezen bericht door Limburg »

Hallo,

Ik wilde in 1997 al de "opleiding sterbodyguard" volgen, heb me ingeschreven en een hele hoop geld betaald. Al heel snel werd het me duidelijk dat het hele gebeuren een grote aanfluiting was. Ik wilde uiteraard mijn geld terug en dat was natuurlijk niet mogelijk. In die tijd had ik geen rechtsbijstandverzekering, maar heb wel alle spullen bewaard. Tot op het originele bonnetje aan toe.
Tegenwoordig kan ik wel een beroep doen op rechtsbijstand maar weet niet of ik me wel/niet bij een grotere club aan kan sluiten. Wie weet dat?
:?:

Actie!

Ongelezen bericht door Actie! »

Hoe meer gedupeerde hier gezamelijk voor hun rechten opkomen hoe beter!

Iemand op dit bord heeft een e-mail adress aangemaakt, waar iedereen die ooit door Kantelberg en zijn Best Alert opgelicht is en gezamelijk actie wil ondernemen naar toe kan mailen!

[email protected]

Gesloten