Dan zou er in de handleiding moeten komen staan:Moeten we soms ook in de handleidingen van mobiele telefoons gaan zetten dat je die niet in je broekzak mag stoppen, omdat de broek(zak) dit niet 'overleeft'?
dat je de mobiele telefoon niet in je broekzak mag stoppen, omdat de telefoon dit niet 'overleeft'?
Een mobiele telefoon die in de broekzak kapot gaat heeft niks te maken met de conformiteit van de telefoon.Ik mis de relevantie. De genoemde 'Amerikaanse' toestanden hebben enkel te maken met eventuele gevolgschade. Niet met de conformiteit van een product. Ik 'ruik' hier toch enige beroeps deformatie bij de op dit forum aanwezige winkeliers.
Technisch gezien kan hij daar niet tegen.
Punt.
Dat veel mensen de telefoon toch in de broekzak stoppen, wilt nog niet zeggen dat hij daar maar tegen moet kunnen, en als daardoor de telefoon kapot gaat dat de telefoon dan non-conform is.
Wat nu als de verwachtingspatroon van de consument qua mobiele telefoon onredelijk is?
Wees redelijk, en kijk ook naar de technische mogelijkheden en wat wel kan en wat niet kan.
Tuurlijk kun je een mobiele telefoon zo maken dat die wel in de broekzak gedragen kan worden zonder dat die daardoor kapot gaat.
Dan krijg je wel een telefoon met een metalen behuizing en zonder die grote touchdisplays.
Je kunt als consument wel gaan eisen dat de mobiele telefoon zoals die nu op de markt zijn tegen het dragen van de mobiele telefoon in de broekzak, maar dan ben je wel onredelijk bezig.
Want technisch kan dat dus niet, en al helemaal niet met die grote LCD schermen.
Ik zeg gewoon de waarheid.Ik 'ruik' hier toch enige beroeps deformatie bij de op dit forum aanwezige winkeliers.
Dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, kan ik niks aan doen.