LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
muis65
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2009 16:33

Re: Reclame

Ongelezen bericht door muis65 »

Ook ik heb zo'n brief ontvangen om een kado op te komen halen. Prijskennisgeving van 26-07-2008. Een espressoapparaat. Ik zo telefonisch benaderd zijn, maar niet bereikbaar zijn. Als er 1 niet te bereiken is is dat wel het nummer 026-3611010. Ja 's middags krijg je een bandje dat je tussen 9 en 12 kunt bellen, maar dan zijn ze niet te bereiken.
Je moet een ander echtpaar meenemen, die krijgen een digitale fotolijst.
Jammer dat je op internet moet lezen dat het pure oplichterij is.
Antwoordkaart opsturen. Als de prijs niet meer voorradig is krijg je 50 euro.

Ik ga er niet naar toe.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Reclame

Ongelezen bericht door dhc »

espressoapparaat.
Het is GEEN espresso-apparaat! Men heeft een goedkoop koffiezettertje een mooie naam gegeven om iedereen te doen geloven dat je een espresso-apparaat wint.....

Dahny
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2009 17:45

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Dahny »

hallo,

jahoor ook hier in Vlissingen is er geadresseerde post gekomen van dit ''bedrijf''
Reserveringskantoor''
xxxx-gegevens verwijderd door moderator

alarmbellen gingen bij ons al direct rinkelen,
of we op 27 juli willen komen in het Grand Hotel Arion Vlissingen
Boulevard Bankert 266
4382 AC Vlissingen
thee koffie vooraf, soep achteraf.

prijspakket ter waarde van300 euro,én tv/dvd/afstandsbediening.....
Uw prijs wordt persoonlijk overhandigd.
Letop> dit prijspakket krijgt u daafwerkelijkopdezedag overhandigd.
En het is ook nog eenas een besloten gezelschap en neem vooral nog max 4 kennisen mee....

je moet dan wel de onderaan de brief gemaakt antwoord kaart opsturen, anders ben je niet welkom....

Als je meer info wilt moet je uitsluitend het volgende telefoonnummer bellen... xxxx-gegevens verwijderd door moderator

En de eigenaar van de betreffende zaal kan helaas geen verder informatie verschaffen.

Nou ...wij gaan dus niet,maar voor degenen die wel gaan, doe het massal en eis inderdaad je prijs op.

We zijn weer gewaarschuwd voor dit soort onzin,

vriendelijk groet.

ps ben benieuwd wie nog meer uit zeeland voor deze datum????

Newweb
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2004 10:31

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Newweb »

Het gaat dus om een bedrijf dat boxspringbedden verkopen!

Ze geven dus echt een kado weg echter wat ze bij de reis er bijvertellen is dat je zelf de luchthaventax moet betalen.

Maar je krijgt wel een kadootje ja!

De horecaondernemer waar de presentatie gegeven wordt krijgt van tevoren niet te horen waar het over gaat dus die kan je niks vertellen

ingewiel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 11:01

Re: Reclame

Ongelezen bericht door ingewiel »

Hetzelfde verhaal hier. Reserveringsbureau Arnhem, uitsluitend bereikbaar via 0263611010.

Wij hebben gewonnen, niet alleen een heuse vliegvakantie, maar ook een digital clock fotolijst en een TV/DVD/afstandsbediening! Dit alles ter waarde van €300.
Sure...

Lees kleine lettertjes: dit alles exclusief luchtvaart- en veiligheidstoeslagen, vliegbelasting en boekingskosten. Dat kan aardig oplopen.

Nu dus ook in Soest. Uitnodiging 7/8/09 op lokatie Koninklijk Thuis.

Ik denk dat we wat anders te doen hebben die dag :)

GideonVR
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 20:37

Re: Reclame

Ongelezen bericht door GideonVR »

Mensen, trap hier nou toch niet in. Als je niet ergens bewust aan meedoet, waarvan je nog weet dat je meegedaan hebt, win je echt NOOIT zomaar wat. Ik ben gaan zoeken op postbus en adres etc, waar het vandaan komt, met onderstaande als resultaat. NIET DOEN DUS! (Tenzij je héél erg graag een merkloos espresso-apparaat, TV/DVD afstandsbediening, Digitale klok/fotolijst-prul uit China en omgeving cadeau wilt... dacht ik ook niet.




xxxx-gegevens verwijderd door moderator

Voert dubieuze verkoop praktijken uit voornamelijk gericht op bejaarden.
Men krijgt dan een cadeau aangeboden t.w.v. 200 euro hetgeen een korting op een reisje blijkt te zijn. Voorts wordt men onder druk gezet om dure artikelen te kopen, zoals een matras van 1000 euro.

larrycroft
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 23:14

Re: Reclame

Ongelezen bericht door larrycroft »

Hoewel ik al direct begreep dat het hier om een rare zaak ging, wil ik het toch ook melden. Mij wordt gevraagd op 5 augustus in Hoogland te verschijnen. Daar zal ik dus niet naar toe gaan.

Ik stuur de envelop zonder postzegel retour. Ik heb geen behoefte aan dergelijke rotzooi. In mijn emailbox kan ik mijn spam automatisch laten verwijderen. Maar wat moet je tegen dit soort figuren doen.

Er zin helaas altijd mensen die goedgelovig zijn en er dus in stinken. Dit zijn vaak de zwakkeren in de samenleving. Die moten toch beschermt kunnen worden door iets.

Ik weet niet of dit al een keer een item is geweest in de uitzending, maar dit is er echt weer zo eentje.

Jotje_09
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 12:11

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Jotje_09 »

Wij hebben dezelfde uitnodiging ontvangen voor 24 augustus 2009 in een café in Klimmen.

Zelfde adres en telefoonnummer in Arnhem xxxx-gegevens verwijderd door moderator

Ik heb de eigenaar van het betreffende cafe een link van dit topic gemaild, hopelijk neemt hij even de tijd om het door te lezen!

Reportertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 14:55

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Reportertje »

Ook in Gemert proberen deze gasten voet aan wal te krijgen . Ikkreeg een speciale uitnodiging en een vakantiereis aangeboden op 26 augustus bij Café Dientje Kerkstraat Gemert.

Hier trappen wij natuurlijk niet in.

Ikdenk dat ik het in Gemert-Bakel maar op de kabelkrant laat zetten om teleurstellingen te voorkomen.

mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: Reclame

Ongelezen bericht door mascotje »

Ja Reportertje, hier ook (Beek en Donk) zelfde dag, zelfde adres.

Dezelfde breif, dezelfde oplichter.

xxxx-gegevens verwijderd door moderator
Voert dubieuze verkoop praktijken uit voornamelijk gericht op bejaarden.

jgn
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 22:06

Re: Reclame

Ongelezen bericht door jgn »



ja ook wij hebben een 8 daagse vliegvakantie gewonnen een droomreis voor 2 personen let op met sterretje* een droomreis echter excl luchtvaart en veiligheidstoeslagen vliegbelasting en boekingskosten. maar waar naar toe en wie kent mijn dromen en wie kent mijn droomreis. dat is nog al wat. zijn er mensen die intresse hebben om 0- 26 augustus mee te gaan om een droomreis te boeken.
Ik ben blij dat ik dit forrum gevonden heb ik zal inderdaad vragen of een journalist mee wil of dat iemand van een reisprogramma mee wil ik denk bv aan john de mol .
o ja bovendien krijg je een afstandsbediening voor je tv/dvd en een digitaal klok/fotolijstje.
bij deze roep ik iedereen op op mee te gaan naar Den zwartenberg Postweg 1 6077 NP te Sint Odilienberg.
reserveren kun je tussen 9 en 12 uur en bellen op 026-3611010 ma tm vr van 9 tot 12.
ik ken de zaal er kunnen makelijk 400 mensen naar binnen. en we krijgen koffie en soep.
Ik bemn benieuwd hoe ander dit ervaren hebben en of de pers echt gekomen is.
laat wat weten of je geboekt hebt
succes met de vakantie

ingess
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2009 20:19

Re: Reclame

Ongelezen bericht door ingess »

mensen , ik heb ook zo'n mooi certificaat.. nu vraag ik me af.. wie is er geweest en wat kan ik verwachten.. wil best voor niets een reisje of een fotolijst.. maar krijg je dit ook? of moet je dan van alles gaan doen?? ben wel een nuchter iemand die gewoon gaat zitten wachten tot het tijd is om de prijs in ontvangst te nemen en verder niets te kopen ofzo.. well let me know;) ow en by the way ik mag in leimuiden..

verstappen5
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2009 20:53

Re: Reclame

Ongelezen bericht door verstappen5 »

ik heb vandaag een uitnodiging ontvangen voor zo een ontmoeting in De Witte Hoeve in Venray op 25 augustus!
Eeen reis van €300,00 excl boekingskosten ed.!
Plus nog een digitale fotolijst en als extra een TV/DVD/afstandsbediening.
Wie gaat er mee?
groeten
joep verstappen

verstappen5
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2009 20:53

Re: Reclame

Ongelezen bericht door verstappen5 »

Dit is iets voor Hannes van de Peel en Maas in Venray!

H.Weijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2005 19:01

Re: Reclame

Ongelezen bericht door H.Weijer »

Ja,ja ook Stadskanaal is in de ban van Reserveringskantoor
xxxx-gegevens verwijderd door moderator

Het word hen te heet onder de voeten.
Wat is onze prijs,inclusief Certificaat,een VLIEGVAKANTIE voor twee personen ,OVERHANDIGING 14-08-2009 en ook nog een tv/dvd afstandsbediening.Wij gaan er HEEN? Dat dacht ik niet.Wij hebben nergens aan mee gedaan en doen nergens aan mee ,wat betreft loterijen enz.Misschien dat ik de tv er nog wel bij wil hebben,als er zich één meld die opname's van dit bedrog wil maken ,wie weet ga ik dan heen. Want ik mag nog eens 4 personen extra meenemen.

theag
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009 16:23

Re: Reclame

Ongelezen bericht door theag »

Hallo mede winnaars,

het begint er zo langszamerhand op te lijken dat de enige die op reis gaat, de organisator zelf is! Want hij is nu ook in de IJmond geland!
Ik woon in IJmuiden en wordt 11 augustus in het partycentrum 'Schip in Beverwijk verwacht. Helaas......ik moet werken, om geld te verdienen om zelf mijn vakantie 8) te betalen. Jullie allemaal bedankt voor het plaatsen van deze berichtjes! Morgen toch maar eens naar de plaatelijke krant gaan, misschien willen ze hier iets mee doen, zodat andere mensen ook gewaarschuwd worden :lol:

P.s. de brief (certificaat) is kunstig in elkaar gezet, je zou het bijna geloven :x

Groetjes en veel veilig vakantieplezier,
Thea

lucia1956
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 14:30

Re: Reclame

Ongelezen bericht door lucia1956 »

Ook in Hasselt (Ov.) zijn kennelijk "winnaars" ik ben uitgenodigd om op 20-08 mijn prijs, een vliegreis voor 2 personen* en een digitale klok/fotolijst in ontvangst te nemen bij de Vrolijkheid in Zwolle. Als we als echtpaar komen ontvangen we ook nog een TV/DVD

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

Ik heb op 20-08 wel iets beters te doen!
Als er iemand is van een consumentenprogramma of van de pers, mag die er op mijn naam/machtiging heen!
Laatst gewijzigd door lucia1956 op 05 aug 2009 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Ploepie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 17:22

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Ploepie »

En ook in Groningen een hoop winnaars.
Op 17 aug 2009 worden we verwacht in 'Zalencentrum Boelens' te Wildervank.
We slaan maar over en laten deze 'Fantastische' droomreis maar aan ons voorbij gaan.

manofwilder
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 17:58

Re: Reclame

Ongelezen bericht door manofwilder »

Ik heb ook een uitnodiging gekregen en heb gewonnen een droomreis voor 2 personen die een waardepakket twv € 300 blijkt te zijn.
Uitnodiging is in Zalencentrum Boelens in Wildervank
Er zijn blijkbaar nog steeds Horecaondernemers die hier aan mee (willen) werken.

agnesrknol
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2007 10:19

Re: Reclame

Ongelezen bericht door agnesrknol »

ook in het hoge noorden ten boer is het certificaat op de deurmat gevallen ,en ik ben blij dat ik even op het internet ben gaan rondneuzen ,kan door de consumenten bond of radar hier niks tegen gedaan worden ,?want hoeveel mensen hebben geen of kunnen niet met een computer omgaan en die dus wel heen gaan en bij de neus genomen worden

Gesloten