LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING Bank
ING Bank
Heb bij ING een oude giro pas met afbeelding.Krijg nu van ING een brief waarin mijn nummer staat met het aanbod de foto over te nemen op nieuwe pas. Deze pas is geldig tot 2012.Echter op de site van ING blijkt dat alleen houders van een MIJN BETAALPAS in aanmerking komen voor een gratis afbeelding. Dit is misleidende reclame.Ik krijg nu ongevraagd een nieuwe pas maar zonder foto, of moet €9.75 betalen
Re: ING Bank
tja, het blíjven banken hé
Als u verder niet méér problemen heeft...........
Ik had 2 postbankrekeningen met bijbehorende passen met afbeelding. Hier is voor betaald bij den postbank. Ing ging alle passen vervangen maar voor een pas met afbeelding moest ik betlen volgens de site. Ik heb direct de helpdesk gebeld. tenslotte heb ik al betaald bij de Postbank voordat deze ING werd. Nee dat zou geen problem zijn dit werd gratis vervngen met afbeelding. Verleden week kreeg ik een mail waarop ikdoor aanklikken mijn pas met afbeelding gratis kon vervangen door een andere van de ING met afbeelding.d Viel door de chip de afbeelding weg dan kon ik een nieuwe foto downloaden. Gedaan en prompt is er 2x 9,75 afgeschreven. Gebeld vandaag er is een notitie opgenomen maar hoe het nu verdr gaat?en zie ik mijn reeds betaalde en teveel afgehouden geld terug?
ook bij mij hebben ze op 25 maart 9,75 van mijn rekening gehaald.
na daar een email over te hebben gezonden kreeg ik 4 april een brief dat er een fout gemaakt was en dat ik het zsm terug gestort krijg.
dan denk je dat het in orde komt he.
tot heden heb ik MIJN geld nog niet terug en vandaag kreeg ik een mailtje dat het totaal wel 3 weken kan duren!! ik heb nu al vaak gemaild maar geen antwoord gekregen waar ik tevreden mee ben, ik denk dat die mailtjes beantwoord worden door verschillende medewerkers die het geen van alle goed nakijken en alleen ff snel een mailtje beantwoorden. wat kan ikhier nu aan doen, waar kan je hiervoor terecht?
na daar een email over te hebben gezonden kreeg ik 4 april een brief dat er een fout gemaakt was en dat ik het zsm terug gestort krijg.
dan denk je dat het in orde komt he.
tot heden heb ik MIJN geld nog niet terug en vandaag kreeg ik een mailtje dat het totaal wel 3 weken kan duren!! ik heb nu al vaak gemaild maar geen antwoord gekregen waar ik tevreden mee ben, ik denk dat die mailtjes beantwoord worden door verschillende medewerkers die het geen van alle goed nakijken en alleen ff snel een mailtje beantwoorden. wat kan ikhier nu aan doen, waar kan je hiervoor terecht?
Ik heb de ING reeds voorgedragen voor een kletsnatte en steenkoude douche : vanaf het moment dat ik bericxht kreeg eind maart dat ik mijn pas met eigen afbeelding gratis kon vervangen door één met een gewijzigde afbeelding ivm de chip, kan ik met geen enkele mogelijkheid deze pas aanmaken. Er komt geen verbinding met de ING-server tot stand. Vele mailtjes, telefoontjes etc., zelfs een stappenplan om de instellingen van IE 7 aan te passen, hebben niets gehoplen. Ik kan de zaak niet verzenden! En intussen : dàg gratis mogelijkheid om mijn betaalpas te voorzien van mijn afbeelding. Ik ga een bij de Rabo informeren of onze hele financiele huishouding niet over kan gaan.....
@ hennietje
Nadat ING daar een nota over heeft gemaakt krijg je, je geld na een paar dagen weer terug. Dat gebeurde er bij mij!
Nadat ING daar een nota over heeft gemaakt krijg je, je geld na een paar dagen weer terug. Dat gebeurde er bij mij!
Ff bellen met klantenservice, je hebt namelijk als het goed is bericht ontvangen dat je via mail kunt aangeven of je een anders plaatje wil hebben.
Je betaald geen kosten voor deze procedure
Je betaald geen kosten voor deze procedure