Ik wilde vandaag een mini- stereoset online kopen. Na bovenstaande zoekopdracht ingevult te hebben kwam ik op de site van Neckermann terecht. Er stond precies wat ik zocht, en bestelde de set. Bij het afrekenen kwam ik iets vreemds tegen, namelijk bankkosten! Bankkosten? Maar bij al die andere bedrijven die mini- stereosets aanbieden wordt dat niet berekend. Ik vermoedt dat dit een verkapte prijsopdrijving is. Kijk...dat ik verzendkosten moet betalen is logisch, maar nog eens extra bankkosten?
Dit grenst aan oplichting.
Mijn vraag is nu 'of Neckermann dit zomaar mag rekenen. Normaal gesproken zit dit soort kosten toch in de prijs inbegrepen?
Overigens koop ik online omdat de artikelen dan worden thuisgebracht.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bankkosten bij Neckermann
Re: Bankkosten bij Neckermann
Nee, dat mogen ze niet zomaar rekenen. Ze moeten dit melden voordat je de bestelling plaatst.Mijn vraag is nu 'of Neckermann dit zomaar mag rekenen
-
stofzuigertje
Als ik naast de normale verzendkosten dit zie zou ik nooit meer op hun site komen dus ze verliezen meer klanten dan dit kan opleveren.
Ik ga straks even proberen of het klopt en als U gelijk heeft ben ik als concurrent erg tevreden met hoe jaag je vaste klanten weg actie!
Ik ga straks even proberen of het klopt en als U gelijk heeft ben ik als concurrent erg tevreden met hoe jaag je vaste klanten weg actie!
-
stofzuigertje
Getest;
TV €599
Verwijderings bijdragen €8,-
porto €24,99
Bank kosten €0,25 dus ik weigerde...
Dit hoorde in de proto en verzend kosten te zitten en is dom en vreemd bedrag.
Of ik via Ideal of binnen 14 dagen betaalde maakt dus niets uit, en nu maar afwachten wat ik in mijn mailbox zal krijgen na het annuleren....
TV €599
Verwijderings bijdragen €8,-
porto €24,99
Bank kosten €0,25 dus ik weigerde...
Dit hoorde in de proto en verzend kosten te zitten en is dom en vreemd bedrag.
Of ik via Ideal of binnen 14 dagen betaalde maakt dus niets uit, en nu maar afwachten wat ik in mijn mailbox zal krijgen na het annuleren....
-
Guardian72
- Contacteer:
Het kan nog erger.
Ik bestel wat kleding stukken.
Krijg deel 1 binnen, met aangepaste rekening - incl. bankkosten.
Week later, deel 2, met de rest van de rekening, EN, weer bankkosten.
Dus, ik bestel 1 geheel van 6 artikelen. Zij maken er 2 zendingen van, en brengen 2x die bankkosten in rekening. En dan betaal ik per telebankieren....
Zucht.
Ik bestel wat kleding stukken.
Krijg deel 1 binnen, met aangepaste rekening - incl. bankkosten.
Week later, deel 2, met de rest van de rekening, EN, weer bankkosten.
Dus, ik bestel 1 geheel van 6 artikelen. Zij maken er 2 zendingen van, en brengen 2x die bankkosten in rekening. En dan betaal ik per telebankieren....
Zucht.
Zelfde meegemaakt: Eén bestelling in twee delen afgeleverd. Even bellen dat ik die kosten niet twee keer ga betalen.
Reactie; "geen probleem meneer, we gaan de dubbele kosten op "nul" zetten".
En als je aangeeft dat je via de digitale weg gaat betalen, hoef je die bankkosten ook niet te betalen!
Simpel.
Reactie; "geen probleem meneer, we gaan de dubbele kosten op "nul" zetten".
En als je aangeeft dat je via de digitale weg gaat betalen, hoef je die bankkosten ook niet te betalen!
Simpel.
Dat je die bankkosten terug krijg bij contant betalen staat nergens vermeld bij de bestelling. Ik heb aangegeven dat ik per Ideal wilde betalen, toch stond er dat ik €0.25 bankkosten moest betalen.
Overigens heb ik de bestelling niet door laten gaan.
Overigens heb ik de bestelling niet door laten gaan.