LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
pamelacuiper

UPC Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ongelezen bericht door pamelacuiper »

Sinds juni 2007 zijn we klant van UPC voor internet en telefonie.
De eerste tijd was het wel ok (als je ze maar niet nodig hebt ergens voor en het werkt, dan valt het allemaal wel mee)

Maar in februari kwamen we op het nobele idee om van kabeltv over te stappen op digitale televisie. Sinds dat moment: alleen maar problemen.

Op dagen dat je thuis wil (lees moet) werken, geen internet. Wil je bellen, helaas ook geen telefoon. Dus bellen met je mobiele. De wachttijden, ach ja, daar hoef ik vast niets over te zeggen.
Vanaf februari heeft het "tv"-kastje (weet ik veel hoe dat ding heet) niet goed gewerkt. Eerst liep het telkens vast, of hij wil niet aan, niet uit, stilstaand beeld, enz. Nou, na lang aandringen eindelijk een monteur op bezoek. Hoera, probleem verholpen...

Voor eventjes... Ineens loopt het ding weer vast en valt het geluid telkens weg. Afgelopen vrijdag weer een monteur op bezoek gehad die een nieuw kastje heeft neergezet. Zo, dan is het over een kwartiertje weer tv kijken... Nou mooi niet, het testscherm bleef gewoon staan. Daarop staat dat je na een kwartier moet bellen. Dus nou, dat maar weer gedaan, na een kwartier wachten, ja mevrouw maar het kastje is bij u gewisseld, bij ons niet. Zal het nu doen, maar dat kan 24 uur duren. Na 24 uur, geen verandering. Weer bellen (en wachten) ja mevrouw, het signaal is vastgelopen, start het nu opnieuw, kan 24 uur duren.

MAar goed, wat dan wel netjes LIJKT is dat je dan een vergoeding krijgt. Echter, dan moet je wel bellen als het weer werkt en dan krijg je volgens die jongeman een vergoeding van € 1,- per 24 uur. Nou ik heb deze week al voor meer dan € 10,- met upc gebeld en dan willen ze me 1 euro per 24 uur geven????????

Ik heb gevraagd om me door te verbinden met de afdeling opzeggingen. Na weer 10 minuten wachten krijg ik iemand aan de lijn, nee mevrouw, u moet wachten tot februari want uw contract loopt nog.

Maar moeten zij zich niet aan het contract houden? Of staan er weer regeltjes in dat ze best bagger mogen leveren en vervolgens 5 maanden wachten voordat het probleem (misschien??) is opgelost. Maar ik ben wel weet ik hoeveel aan belkosten kwijt. Overigens, ik zou vandaag worden teruggebeld door de leidinggevende van die mevrouw, nu weet ik dat ze daar lang werken, maar die leidinggevende zit vast weer thuis, te verdringen bij wat voor **** bedrijf hij/zij is gaan werken.

Ik wil gewoon ZSM van de af. Is dat met die nieuwe wet vanaf juli mogelijk? Of geld dat niet omdat we zijn overgestapt?

Wassily-UPC
Contacteer:

Re: UPC Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste pamelacuiper,

Ik wil graag kijken wat ik kan doen om uw klachten alsnog naar tevredenheid op te lossen. Zou u uw gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

Gesloten