Ik ben heel geirriteerd over Nuon.
Al maandenlang worden we lastiggevallen door NUON.
Zeker 2 a 3 maal (!!) per dag worden we gebeld met de vraag of we klant willen worden. Het antwoord is steevast NEE!
Op het verzoek niet meer te bellen, gaan ze niet in.
Laten bellen, of opnemen en na de naam NUON ophangen....het heeft geen zin.
Het vervelende is dat je telkens naar de telefoon loopt en voor je er bent hebben ze vaak al opgehangen, vanwege de angst voor een voicemail (kosten!)
Heb geschreven naar klantensrvice en die zullen antwoorden(waar ik niet op zit te wachten) dmv ......ja zeker, een telefoontje!
GRRRR
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON blijft maar bellen!!!!!
Re: NUON blijft maar bellen!!!!!
Aanmelden bij infofilter. Dan mogen ze u niet meer bellen.
@Bedankt MVW1975
Heb dit net geregeld. Hoop dat het werkt.
Ze hebben nu net al weer voor de 3dex gebeld, absurd hè?
Groetjes
Heb dit net geregeld. Hoop dat het werkt.
Ze hebben nu net al weer voor de 3dex gebeld, absurd hè?
Groetjes
Infofilter werkt prima, ik denk dat ik nu misschien nog 2 a 3 telefoontjes per jaar krijg, van bedrijven die niet aangesloten zijn.
Het kan wel even duren voor het helemaal doorwerkt, ik denk niet dat je er vandaag al vanaf bent, maar werken doet het wel, zeker nu het wettelijk is vastgelegd.
Het kan wel even duren voor het helemaal doorwerkt, ik denk niet dat je er vandaag al vanaf bent, maar werken doet het wel, zeker nu het wettelijk is vastgelegd.
Klopt, aangemeld via infofilter scheelt 99% van die irritante telefoontjes.
Overigens, truc als er toch één belt: ga zelf tegenvragen stellen, zo lang mogelijk. Of zeg: ogenblikje, ik roep even mijn man/vrouw en leg de hoorn naast het toestel gedurende 10 minuten.
De kosten die ze daardoor oplopen, laten jou snel van de bellijst verwijderen.
Overigens, truc als er toch één belt: ga zelf tegenvragen stellen, zo lang mogelijk. Of zeg: ogenblikje, ik roep even mijn man/vrouw en leg de hoorn naast het toestel gedurende 10 minuten.
De kosten die ze daardoor oplopen, laten jou snel van de bellijst verwijderen.
-
Geef de volgende keer aan dat je voor verdere benadering bij hun afgemeld wilt worden omdat je anders de AFM (autoriteit Financiele Markten) en de OPTA ( Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) informeert.
Voor de internetbellers:
Ik bel over internet van xs4all en heb de mogelijkheid het nummer wat me het laatst gebeld heeft voorgoed te blokkeren, ook als het een afgeschermd nummer is.
Dit heb ik een paar keer moeten doen, en samen met mijn registratie bij infofilter is het aantal van dit soort inmiddels telefoontjes bijna terug naar nul.
Misschien dat andere providers deze mogelijkheid ook bieden voor hun internet bellen??
Ik bel over internet van xs4all en heb de mogelijkheid het nummer wat me het laatst gebeld heeft voorgoed te blokkeren, ook als het een afgeschermd nummer is.
Dit heb ik een paar keer moeten doen, en samen met mijn registratie bij infofilter is het aantal van dit soort inmiddels telefoontjes bijna terug naar nul.
Misschien dat andere providers deze mogelijkheid ook bieden voor hun internet bellen??