ik heb 3 jaar in de schuldsanering gezeten dat werd verlengd naar 5 jaar vervolgens werden we failliet verklaard ( nee ik heb geen eigen bedrijf
sind vorig jaar is het faillisement opgeven en komen dus alle schulden een voor een binnen schulden van 500 zijn 2000,- geworden en schulden van 1500 nu 4000,-
lang leve de schuldsanering maar niet heus
ik tref dus regelingen met verschillende schuldeisers
nu kreeg ik beslagkaart van GGN maas delta over een openstaande vordering van menzis
ik snapte de beslagkaart al niet want ik had eerder nog niets ontvangen
wij een betalingsregeling geregeld
vandaag echter kreeg ik opnieuw een brief dit keer van GGN tijhuis ? ook over menzis
ik dacht dus dat het een fout was ik had immers al een betalingsregeling bij GGN maas delta
heb hen gebeld en zij vertelde mij dat dit nog een schuld was en ik vroeg of de twee schulden dan niet samen gevoegd konden worden en dat ik dan een dubbel bedrag zou aflossen
GGN maas delta ging hiermee akkoord maar tijhuis niet ???
aangezien wij met een minimum inkomen zitten wilde ik dus dan ook hier een betalings regeling treffen van 100 in de maand echter maas delta is hier wel mee akkoord gegaan maar tijhuis eist 750,- per maand wat ik dus absoluut niet kan opbrengen
volgens tijhuis zijn dit regels van menzis maar na telefoisch contact met menzis blijt dit dus helemaal niet zo te zijn
maas delta was immers ook akkoord gegaan met 100,- per maand
nu zeggen ze dus beslag te komen leggen
wat kan ik hier nog tegen doen ?
wie oh wie heeft een tip ?