LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan failliet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door G7 »

Ook nog een tip voor vanderspank.

Als je er zelf al niet opgekomen was, heb ik de tip om dit hotel even te bekijken op www.vakantiereiswijzer.nl

Ga naar Turkiije, klik de plaats is en........

Zoek het hotel waar je heen wil en je ziet gelijk de TO's die dit hotel verkopen. Zoekt wat makkelijker.

Anders even op www.vakantiekaart.nl

Gratis!!!!!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vakantie kaart ??? Vakantiewijzer ??? commercieele instellingen met veel spam op de sites bepaald geen aanrader Turkije boeken bij de gangbare operators( SGR etc), dit voorkomt teleurstellingen, :)

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door Chief »

HENRI42!!!!!!

Ook even kijken voordat je oordeelt.

Dit zijn de aanbieders op vakantiereiswijzer.

Heeft niets te maken met commercieel.

Het gaat om prijs vergelijken en zeker op vakantiereiswijzer daar kan je niet boeken :Wink:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... nt-palace/
Laatst gewijzigd door Chief op 22 jul 2009 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.

marjo66
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2009 23:15

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door marjo66 »

Heb bij vakantiekaart geboekt, de boeking verloopt gewoon via een reisbureau en Sudtours maar was een paar honderd euro goedkoper dan rechtstreeks via de website van Sudtours.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door G7 »

Henri, sorry dat ik het je weer moet zeggen...

Op die sites staan alleen maar gerenomeerde TO's, dus snap niet waar je het over hebt. :shock:

Hou jij je nu maar liever bezig met de Babantse campings.

Mensen..... spijt me, ik wil met jullie meedenken, om toch nog op reis te kunnen, maar soms komen er dan weer van die trollen tussen.

vanderspank
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:32

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door vanderspank »

Nou, net maar weer een reminder gestuurd naar SGR, geld stond er vanochtend nog niet op? Vrijdagochtend ingediend...

Afwachten maar weer... Heeft er iemand al iets gehoord van de annuleringsverzekering bij de Europeesche? Hoe gaat dat in zn werk?

ps. thanks voor alle Orent Palace tips, echter zijn wij met 2 volw. en 2 kids 11 en 12.. Is DTI wat? Daar zijn de prijzen wel ok?!
vertrek 08.08 vanaf Ehv, 15 dagen en dat voor rond de 2800 Euro?!!

Grtz

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door sprookje »

Beste mensen,ik hoop dat alles snel in orde komt en jullie je centjes snel terug krijgen.
Ook voor de gedupeerde van golden tours,wat toch wel veel erger is hoop ik dat sgr snel met een oplossing komt en dat zij ook geld kunnen recuperen.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door G7 »

Vanderspank:

Ik zelf heb geen enkele ervaring met DTI, maar ze zijn wel een van de bekende TO, dus dat moet wel goed zitten.

Controleer voor de zekerheid alsnog even, of ze op DIT moment aangesloten zijn bij, in ieder geval SGR en voor zover mij bekend, zijn ze dat.

Kun je gerust boeken, lijkt mij.

Laat je nog weten of het wat wordt? Succes in ieder geval, ook met de afhandeling van de nog lopende zaken.

vanderspank
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:32

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door vanderspank »

Laat ik zeker weten, maar eerst mijn centjes terug.. :(
Nog meer mensen die wachten?

Grtn

BartS
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jul 2009 15:12

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door BartS »

ja, ik ook. Heb de claim vrijdag 12 uur ingediend. Hoop dat ze het snel overmaken, want ik moet de aanbeteling en de restant betaling spoedig doen voor mijn nieuwe vakantie, die overigens bij dti tours is geboekt.

vanderspank
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:32

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door vanderspank »

Ik ga zometeen de Europeesche eens bellen om wijzer te worden wbt de annuleringsverzekering?!

Grtn

vanderspank
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:32

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door vanderspank »

Uiterst vriendelijk dame van de Europeesche aan de lijn gehad (Esther), en de stukken zijn al die kant op!

Das pas service!

Grtn,
Rob

BartS
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jul 2009 15:12

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door BartS »

Wat heb jij verstuurt naar de verzekering? Ik heb gister een kopie van mijn bankrekening, zodat ze kunnen zien dat de reissom betaald is en ik heb de factuur van tourplan mee gestuurd waaraan ze kunnen zien dat het betaald is. Is dit voldoende? Hebben ze je ook gezegd wanneer ze uit gaan betalen??

vanderspank
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2009 11:32

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door vanderspank »

Heb eigenlijk hetzelfde gestuurd als wat ik naar de SGR gemaild heb, dit was volgens deze dame genoeg?! Quote, dan gaan we dat gelijk uitbetalen..

Tourplan.. See, fly, bye bye... :wink:

Maak nu gein maar vind het wel jammer allemaal hoor...
Maar, zodra het SGR geld binnen is dan voel ik me waarschijnlijk een heel ander mens! :lol:

Grtn

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door Henri42 »

G7 jouw meedenken is surrogaat denken

Heb jij iets tegen Limburg Brabant of Belgie ??, is daar iets mis mee?

G7 zoekt namelijk kinderloze en hondvrije vakantie bestemmingen, !!! dat is meedenken

Vakantiekaart staat onder curatele, bij problemen sta je daar met lege handen

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door sprookje »

henri 42 ,je moet geen twee topics door elkaar halen,hier gaat het over de faling van tourplan en niet over wel of niet kinderloze vakanties.
Als je niets aan te brengen hebt zwijg dan.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door G7 »

Ach weet je Sprookje.... ik doe daar helemaal niets meer op uit, op die uitspraken van Henri, alias Laurent, alias Har en weet ik wie nog meer.

Laat maar lekker kletsen. :wink: Ik ga er niet meer op in!

Over tot het topic weer.

marjo66
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2009 23:15

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door marjo66 »

Vandaag onze nieuwe vakantie betaald en vanmiddag per e-mail de reisbescheiden ontvangen van Sudtours! Wat een opluchting..
Geld van SGR is nog niet retour, hopelijk deze week nog.
Nou ja, we kunnen in ieder geval op vakantie.

Veer99
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jul 2009 00:55

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door Veer99 »

Vandaag is ons geld gestort! :D We kunnen nu dus op zoek naar iets nieuws. Hopelijk heeft iedereen snel zijn geld terug. Ik voel mee met de gedupeerden van Goldentours die niets terug krijgen. Ik had toen ik bij Tourplan boekte, ook niet gecontroleerd of ze lid waren van SGR. Ging ervan uit dat het logo op de site genoeg telde. Heb mijn lesje wel geleerd nu!

marjo66
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2009 23:15

Re: Tourplan failliet

Ongelezen bericht door marjo66 »

Na dit bericht mijn rekening gecheckt en hoera!! Ook ik heb mijn geld terug van het SGR. Heel fijn en snel!

Gesloten