LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Speedy72
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2009 11:15

T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Speedy72 »

Op 27 juni heb ik een 2 jarig Iphone abonnement afgesloten bij T-Mobile. Enkele dagen heeft de webapplicatie van het tonen van belstatus het nog gedaan. Ik heb een deel van het bel en sms tegoed gekregen bij het ingaan van het abonnement.

Na een paar dagen hield de beltegoed functionaliteit ermee op vanwege gepland onderhoud aan de website. Wat opzich prima is natuurlijk. Na een weekje zou e.e.a. weer moeten werken.

Nu heeft T-mobile echter al meermalen de datum van het weer beschikbaar komen van de beltegoed functie (via internet/telefoon of hoe dan ook) uitgesteld. Eerst 7 juli, toen 14 juli en nu ineens staat er op zijn vroegst 20 juli.
Met mij zijn er velen die nu in het ongewis zijn over de status van beltegoeden en sms tegoeden.
Omdat ik een nieuwe abonnement heb, weet ik ook niet wanneer ik tegoeden bijgeschreven krijg?!?

Als oplossing draagt T-mobile aan dat je op je telefoon de verbruiken maar moet monitoren. Een Iphone kan dat overigens helemaal niet!! Daar is alleen een totaal gespreksduur (inkomend en uitgaand) te zien.

Ik ben dan ook van mening dat T-mobile iedereen die sinds het uitvallen van de controlemogelijkheid bij T-mobile, vergoed moet worden voor het (tot op zekere hoogte) buiten de bundel bellen en SMS'en.

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Dat onderhoud even duurt is logisch, maar dit vind ik inderdaad ook veel te lang duren. Hadden ze dit eerst niet in een testomgeving kunnen testen??

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

remek
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2008 20:12

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door remek »

Omdat het forum van T-mobile alleen leesbaar is voor mensen met een T-mobileabonnement, kopieer ik hier mijn post over deze discussie, beginnend met een reactie van T-mobile zelf, na letterlijk honderden woedende reacties van klanten:

"Hoi,
We zijn op dit moment bezig om een nieuw billingsysteem te implementeren. Dit betekent dat vorig weekend alle systemen tijdelijk plat zijn gelegd om het nieuwe billingsysteem op de huidige systemen aan te sluiten. Deze implementatie is inmiddels voltooid, maar het inladen van alle billingdata en zorgden dat de belstatusrating up to date is, kost nogal wat tijd.

Helaas is gebleken dat er meer tijd benodigd is, waardoor we genoodzaakt zijn om de belstatus af te schermen. We willen namelijk geen incorrecte informatie geven.
We begrijpen dat een zeer vervelende situatie is, maar helaas onvermijdelijk. Jullie zullen nog even geduld moeten hebben. We hopen dat jullie begrip kunnen opbrengen voor de situatie.

Groeten,
Eva Hartog
Productmanager My T-Mobile"

Het is duidelijk dat dit forum NIET gelezen wordt door de mensen van t-mobile, anders was deze laatste zin niet geschreven: het mag toch duidelijk zijn dat we GEEN begrip hebben voor de situatie.
Natuurlijk zijn we zelf verantwoordelijk voor ons belgedrag, maar het is absoluut onmogelijk om het zelf bij te houden. Verschillende posters hebben hun persoonlijke omstandigheid uitgelegd waarom het meer dan vervelend is. Ikzelf heb een abbo sinds 22 juni (en zit er nu dus nog twee jaar aan vast bendenk ik me nu bitter...) en heb direct een app gekocht bij Apple om mijn belstatus makkelijk te controleren, juist omdat ik niet weet of mijn i-150 abbo toereikend is als ik niet oplet. In eerste instantie wordt aangegeven dat het een paar dagen zal gaan duren: daar is overheen te komen, maar juist het uitstel elke keer nekt mij, want inmiddels zijn er dus al twee weken voorbij dat ik niets bijgehouden had (al was het maar handmatig...).
Elke zichzelf respecterende organisatie doet de update van een software applicatie eerst in een testomgeving, alvorens het oude systeem plat te gooien, zelfs als het oude systeem niet optimaal is.
Als we op deze manier door redeneren hebben we straks een jaar geen bereik omdat eerst alle oude zendmasten gesloopt moeten worden, voordat de noodzakelijke (echt waar: ze zijn veel beter) nieuwe zendmasten gebouwd gaan worden.

Hopen op begrip??????
Jullie moeten je diep, heel diep schamen en eerlijk voor je fouten uitkomen, misschien dat je ons dan niet dwingt tot nadenken over compensatie.
____________________________________________________________
Zolang deze (eenzijdige, dus vruchteloze) discussie alleen op het T-mobile forum gevoerd wordt heb ik er weinig vertrouwen in dat er werkelijk iets gebeurt, dus ik ben blij dat het e.e.a. nu ook in de openbaarheid van dit forum aandacht krijgt

frederique444
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 nov 2008 08:19

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door frederique444 »

Ben begin dit jaar naar T-mobile overgestapt, en nimmer heb ik ergens zo'n spijt van gehad. De website geeft onnauwkeurige gegevens door (als hij online is) je krijgt nimmer een sms met de mededeling dat je rekening online staat, en telefonisch je tegoeden opvragen is ook niet mogelijk. Nu krijg ik te maken met de afschrijving van mijn rekening, waarvan ik niet kan natrekken of deze correct is omdat het systeem plat ligt!

De klantenservice is ook 1 grote onoverzichtelijke kliek van ongeinteresseerde bel-miepen en jannen.
Zij kunnen dit alles maar ongestraft doen, maar wij klanten staan met de rug tegen de muur.
Waardeloos!![
We willen namelijk geen incorrecte informatie geven.
Laat me niet lachen, ik heb vanaf Februari Alleen maar incorrecte informatie rondom mijn belstatus gehad!!

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door consumint »

Waarom geen garantie geboden kan worden, wanneer dit probleem opgelost is is in principe te begrijpen, maar niet na 5 of 6 keer de datum wanneer het opgelost zou moeten zijn te veranderen.

Slechte zaak van T-Mobile!

xxxM
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 09:30

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door xxxM »

Hier ook iemand die zwaar baalt van T-mobile (en dan druk ik het nog netjes uit) :evil: :evil:

De problemen met de belstatus begonnen op 6 juli, dit werd al snel 7 juli. Hierna gaf T-mobile aan tot 14 juli geen belstatus te kunnen geven, helaas werd dit ook alweer 20 juli. Maar ook deze datum werd niet gehaald, 27 juli is nu de datum die aangegeven wordt. Wat dus inhoudt dat ik al bijna een maand niet weer hoeveel tegoed ik heb.
Ik las ergens dat iemand aangaf dat dit een service is, maar hier ben ik het niet mee eens. Ik heb toch recht om te weten hoeveel tegoed ik nog heb. Hier betaal ik namelijk voor.

Probleem is ook dat aan dit systeem de facturen gekoppeld zijn. Een nieuwe factuur heb ik dus ook nog niet gehad voor de maand juni. Ik ben bang dat als het systeem weer werkt er 2 facturen afgeschreven gaan worden, die van juli dan ook.

Ik heb inmiddels al 2 maal een klacht gestuurd naar T-mobile. Hier heb ik ook ingezet dat ik het raar vind dat T-mobile haar klanten niet op de hoogte houdt. Gewoon een brief versturen naar klanten met daarin een duidelijke uitleg wat er aan de hand is. Nu staat er een vaag bericht op het forum, waar niet alle klanten zullen lezen. Ik denk dat ze hierdoor meer begrip krijgen van klanten.

Op mijn 2 mails kreeg ik een standaard "blabla" reactie terug. In de winkel kreeg ik weinig respons.

Mijn zusje kijkt voor een nieuw abonnement. Heb gelijk gezegd dat ze er verstandig aandoet om niet naar T-mobile te gaan. En ik ben blij dat ik er maar 1 jaar zit. Kan ik snel naar een andere provider toe!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door jor »

Eerst van 8 juli naar 14 juli, toen van 14 juli naar 27 juli. Echt netjes is het zeker niet, ook de rekeningen worden niet/niet op tijd verstuurt waardoor onzekerheid ontstaat. Ook valt het op dat op hun forum consequent elk topic over het onderwerp word gesloten ( echt tientallen ) met de smoes dat er al een topic over is, is misschien zo maar lekker duidelijk is T-Mobile niet.De klant komt op de laatste plaats bij T-mobile, anders begrijp ik deze werkwijze niet.
Trouwens, ook 1202 en de klantenservice is uit de lucht en de shops weten er ook niet over te melden.

de site meld dit nu.

Let op
Om onze dienstverlening te optimaliseren vinden er op dit moment onderhoudswerkzaamheden plaats. Daarom is de Belstatus op zijn vroegst vanaf 27 juli beschikbaar. Ook via 1202 of de T-Mobile Klantenservice is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van deze dienst.

Excuses voor het ongemak.

prescilla
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2009 12:11

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door prescilla »

ook ik ben een T-mobile klant en kan dus ook al geruime tijd niet meer mijn bestatus zien..Ik heb op 20 juli wel even kunnen kijken en dat was laat in de avond toen had ik nog 323 belminuten en 192 smsjes over en extra kosten €8,10..Smorgens 21 juli kijk ik weer en heb in de tussentijd niet gebeld en toen had in ineens nog 313,46 belminuten en 191 smsjes over en extra kosten van €9,26..

Ik snapte hier niets van aangezien ik al ruim 2 dagen niet meer had gebelt en heb toen maar eens met de klantenservise gebeld..Hier kreeg ik te horen dat de belstatus op 20 juli niet klopte en dat die van 21 juli wel klopte..Ook kreeg ik toen te horen dat de facturen 24 juli versturd zouden worden naar alle klanten..Echter 21 juli savonds lag de belstatus er weer uit en sindsdien wordt er nu dus ook aangegeven dat het pas vanaf 27 juli weer toegankelijk is..Vanmorgen wou ik inloggen op My tmobile en kon ik dus niet inloggen..Heb toen gelijk maar even gebeld en toen werdt er gezegt dat ik geen acount had daar..Daar zakte mijn broek van af natuurlijk..

Ik heb gezegt dat ik vanaf het begin dat ik een abonoment heb me gelijk ook had aangemelt en dat ik dus wel degelijk een acount had daar..De dame die mij heeft geholpen heeft dus gelijk een nieuw acount aangemaakt en kreeg dus gelijk de codes om in te kunnen loggen..Ze kon mij ook vertellen dat de facturen hooguit volgende week de deur uitgaan aangezien ze die nu aan het controleren zijn op eventuele fouten..

Ik heb gezegt dat ik het raar vind dat ik nog geen rekening had gehad en dat ik verder geen extra kosten kon hebben aangezien ik verder niets anders doe dan alleen maar bellen en smsen binnen mijn bundel..Zij kon mij dus vertellen dat mijn extra kosten 78 euro waren en hier ben ik het dus niet mee eens dat dit zo hoog kan zijn..Dooir een fout in het systeem van T-Mobile krijgen de klanten een veel hogere rekening dan wat men normaal heeft want ik bel alleen binnen mijn bundel en snap niet waar de extra kosten vandaan komen..

Ik vind dat T-mobile in gebreke is met het laten zien van de belminuten en vind dus dat t-mobile ook aansprakkelijk is voor eventuele extra kosten..Ik heb in juni net mijn contrakt laten verlengen met 2 jaar en heb er nu echt veel spijt van want had nooit problemen met mijn rekeningen en nu ineens krijg je dit..

Groetjes Prescilla

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door consumint »

Let op
Om onze dienstverlening te optimaliseren vinden er op dit moment onderhoudswerkzaamheden plaats. Daarom is de Belstatus op zijn vroegst vanaf 27 juli beschikbaar. Ook via 1202 of de T-Mobile Klantenservice is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van deze dienst.

Excuses voor het ongemak.
Welk bedrijf mag dit zo doen, gewoon alle gelegenheden om er achter te komen voor welke kosten je komt te staan, voor ruim een maand onbeschikbaar te maken?

Het excuses van T-Mobile dat dit een dienst is welke niet in het contract is opgenomen is waardeloos. Alleen al omdat je deze dienst redelijkerwijs mag verwachten als je een abonnement afsluit bij een Nederlandse mobiele telefoonprovider.

De onbetrouwbare communicatie naar de klant toe is voor een bedrijf van dit kaliber ongehoord; "op zijn vroegst 27 juli weer beschikbaar", het is vandaag 27 juli en niets werkt!

DannyKri
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009 13:46

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door DannyKri »

Zelf word ik er ook GESTOORD van!

Ook ben ik erachter gekomen dat ze expres de belstatus uitschakelen zonder dat hier enige reden (zoals hun zeggen onderhoud) voor is!

Namelijk:
https://mobileweb.t-mobile.nl/content/h ... tpaid.aspx

Als u daar eergisteren keek zag u namelijk nog gewoon de belstatus ondanks dat die volgens hun al zo'n maand het niet meer doet.
Maar daar gaat het niet om want ik poste eergisteren die link op het tmobile forum voor de mensen die het nodig hadden en direct nadat er gereageerd is kom dit er te staan:

XML-parsefout: niet-overeenkomende tag. Verwacht: </br>.
Locatie: https://mobileweb.t-mobile.nl/content/h ... tpaid.aspx
Regelnummer 280, kolom 23: </p>
----------------------^


Dit is een fout die ze zelf erin hebben gezet (handmatig) om de belstatus ook weer hier offline te krijgen en sinds vanochtend staat ook hier de melding: ! De belstatus is op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Dit is dus echt het handmatig slopen van de belstatus waardoor zeker in de vakantie tijd een boel geld kan worden verdiend door Tmobile!
Ik vind dat hier heel snel heel veel media aandacht naartoe mag gaan!
Want ook ik ben over mijn bundel heen zonder dat ik ook maar ergens kan zien hoeveel tegoed ik nog heb

lenielady
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009 16:41

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door lenielady »

het is tog niet normaal meer :twisted:
belstaat nog niet rekening nog niet die is 15 dagen te laat
kan iemand ons helpen zo dat wij de wat aan kan doen
je word er tog niet goed van
zo is de rekening niet goed maar dan moet je eerst wel betaalen
je kan niets bij houden zo
radar kan jij de mensen die in de problemen komen door mischien te hoogen rekening helpen zo dat t mobil een goed aan gepakt kan worden wand wij zijn hoperloos dank

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door consumint »

Let op
Helaas zijn werkzaamheden aan onze systemen uitgelopen. Op dit moment kunnen we je belstatus niet correct weergeven. Daarom is deze dienst voorlopig niet beschikbaar.

We werken momenteel hard aan een oplossing om de belstatus voor je beschikbaar te maken. We kunnen helaas niet zeggen hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Goh fijn, een bedrijf als T-Mobile hoeft toch ook geen verantwoording af te leggen aan haar klanten? Bijv. d.m.v. een correcte indicatie hoe lang het onderhoud nu werkelijk gaat duren? Dit is ongehoord T-Mobile!

Yara<-
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009 12:09

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Yara<- »

Hallo,
Zoals bij velen is bij mij ook mijn belstatus al een tijd niet beschikbaar.
Maar ook voordat de 'verbetering van de klantenservice' begon had ik al problemen met T-Mobile! Wanneer ik nét mijn nieuwe beltegoed had, en er nog niets mee had gedaan, gaf T-mobile al extra kosten weer!

Ik vind dit natuurlijk niet kloppen... ik had al mijn beltegoed nog!
Hebben meer mensen hier last van?!

Mvg.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door jor »

En opnieuw is het beltegoed en alle andere informatie niet meer op te vragen.Klagen op hun forum word afgestraft met het direct sluiten van het topic onder de mom van onoverzichtelijkheid.

merman schreef op hun forum.....
ik vind de stilte aan de kant van T-Mobile veelzeggend over de manier waarop zij tegen klanten aankijken.

Wij als klant moeten overal maar begrip voor hebben maar het werkt voor T-Mobile niet andersom:
- Als je opvakantie bent en een factuur daardoor te laat ziet en betaalt heb je een probleem
- ben je het niet eens met een beslissing of een foute rekening: toon het als klant maar aan (wat onmogelijk is) en stuur maar een brief als klacht. Met andere woorden: T-mobile doet wat fout maar de klant kan actie ondernemen om het opgelost te krijgen.

Met alle storingen (en nee, dat is geen onderhoud) moet er een moment komen waarop een bedrijf zegt: tot hier en niet verder en we gaan niets in rekening brengen zolang niet de onderste steen boven is...
Onzinnig gedoe met rekeningen en belstatus + het niet kunnen zien als je dus je nieuwe belminuten maken van deze provider een lachertje.

conny1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009 16:37

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door conny1962 »

Ook ik baal de laatste tijd vreselijk van T-Mobile. Ruim 2 jaar ging alles prima, tot 3 maanden geleden. Normaal altijd standaard op de 19e van de maand wordt mijn beltegoed erbij gezet. 3 maanden geleden was dat op de 23e en waren mijn extra kosten direct 11 euro wat natuurlijk niet klopte. Na bellen met de klantenservice konden ze al vertellen dat dit niet klopte en alles goed zou komen met de faktuur dus ik moest afwachten. Ja hoor, natuurlijk was mijn faktuur 11 euro hoger die maand dus ik weer bellen en gemaild naar T-mobile. Uiteindelijk werd het 2 maanden later verrekend en niet eens een reden of een excuus van hun kant, ik vind dit schandalig. Nu gaat het maar om 11 eruo maar als ze dat bij al hun klanten doen waarvan een aantal niet reageren worden ze lekker rijk natuurlijk :roll: Nu kunnen wij als klant al een paar weken lang ons beltegoed niet opvragen bij 1202 en ook niet via de website, ook de klantenservice is niet te bereiken. Iedere keer stellen ze de datum uit wanneer het verholpen zou zijn, ik vind dit zeer vreemd en vetrouw het allemaal niet zo erg. Ik lees op de site van T-Mobile ook een hoop klachten over rekeningen en ontevredenheid. Ik hoop dat Radar er achter kan komen wat nu echt de reden is dat ze niet te bereiken zijn. Zo, dit wilde ik even kwijt en ik hoop dat T-Mobile een ijs maar dan ook een ijskoude douce krijgt uitgereikt!!!

steffie232
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009 18:19

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door steffie232 »

hier ook WEER iemand die baalt van tmobile.

Ik kwam er in december achter dat mijn rekening niet kloptte.
Er werden steeds extra kosten berekend maar 0900 nummers en dat soort dingen belde ik niet.
Ik de klantenservice bellen: ze konden dat nu niet zien dat konden ze pas de maand erop zien dan kon je zien welke nummers je vaak had gebeld en daar lagen de extra kosten aan.
In januari hetzelfde verhaal.
WEER gebeld naar de klantenservice. Ik zou doorverbonden worden en tot mijn stomme verbazing werd er gewoon opgehangen. Kwader kon je mij niet krijgen, wat een service zeg.
Later nog een keer gebeld nadat ik redelijk afgekoeld was.
Of ik misschien een manager of een leidinggevende aan de telefoon kon krijgen want ik accepteerde het niet.
Nou het is heel vreemd maar een leidinggevende kennen ze daar niet. ( vreemd in zo'n groot bedrijf, ik ben zelf leidinggevende en had dit nooit gepikt)
ze konden niks voor me doen. goh verrassend, lekkere klantenservice.
Toen heb ik een paar mailtjes gestuurd dat ik dit niet accepteer en dat ik mijn abbonement wilde opzeggen.
Binnen een paar dagen werd ik gebeld, en ja hoor.. ik kreeg met veel pijn en moeite 25 euro korting.
En nu WEER hetzelfde verhaal. weer extra kosten in rekening gebracht.
Nu heb ik vorige week een mail gestuurd dat ik mijn abbonement wil opzeggen en krijg GEEN reactie..lekkere service!!!
en laten we maar niet beginnen over de belstatus.. lekker makkelijk geld verdienen voor t mobile, wat een vreselijk bedrijf zeg.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door jor »

Zelfs vaste klanten twijfelen nu of dit geen opzet is juist in vakantietijd het beltegoed niet te kunnen opvragen en maar blijven uitstellen. Dit schreef pimpelnees op hun forum.......
Is dit niet een truk om je straks een verrassing te geven van een te hoge rekening.
Ik denk om deze maand maar eens niet te betalen , en wel zolang tot de site eens optimaal werkt.
Iedere keer weer die smoesjes van het komt goed en we werken er aan.
Ze verdienen heel veel geld aan ons en je krijgt er **** voor terug , word tijd dat de ombudsman eens word ingeschakeld.
Nederland is al een mafialand maar volgens mij wil T-Mobile er nu ook bij horen.
En dan de antwoorden van de moderator Marco op hun forum, arrogante kwast...
Jullie geven, in het kort samengevat, aan dat wij discussies sluiten als de discussie ons niet bevalt. Je mag dit zo vinden, daar heb ik in het geheel geen probleem mee
Opzeggen is helaas voor velen ( nog) niet mogelijk maar ook de meeste klanten hebben tijd en als de einddatum daar is zou ik roepen, Dag T-Mobile, er zijn meer providers te vinden.

juulschreurs
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 16:53

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door juulschreurs »

Ook ik ondervind last van de uitermate slechte service van t-mobile.
Er word iedere keer beweerd dat de problemen nu toch écht verholpen zijn en er geen verdere werkzaamheden meer komen. Maar toch hebben ze het weer gelflikt om opnieuw werkzaamheden te verrichten. Deze keer durven ze er zelfs geen datum bij te zetten omdat deze toch continu verschoven word. Het is uitermate irritant om niet te kunnen zien wat je belstatus is, ik heb geen idee hoeveel ik nog over heb en wat mijn extra kosten bedragen. Dit vind t-mobile natuurlijk niet erg, zij halen nu alleen maar extra geld binnen doordat mensen misschien denken dat ze er nog niet over zitten maar dit echter wel het geval is. Ik vind het een uiterst slechte zaak van t-mobile. Ze weigeren ook enige vorm van compensatie aan te bieden, het blijft bij een bescheiden "sorry" over het forum. Ik begrijp dat ze het goed bedoelen maar hier wordt niemand mee geholpen. Weet iemand of er maatregelen getroffen kunnen tegen t-mobile op de een of andere manier? Ik heb hier echt geen zin meer in, ze hebben hun kansen gehad en ze allemaal verspild. Ik vind nu dat het als klanten tijd is om maatregelen te treffen tegen deze ontrouwe provider.

Juul Schreurs.

adenmarc
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2009 10:13

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door adenmarc »

Eind augustua begint het tv programma weer...misschien kan t-mobile eens uitleggen waarom een groot bedrijf zo lang over een storing moet doen......Het blijft absurd dat de belstatusvermelding na zo'n lange tijd nog niet werk!Nu 7 augustus nog steeds niet...hoe lang nog??

Gesloten