LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IKEA Website

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MasterTCW

IKEA Website

Ongelezen bericht door MasterTCW »

Bezoek je wel eens de IKEA website en vindt u het leuk mee te doen aan een marktonderzoek? Klik dan op de onderstaande URL en maak kans op 1 van de 10 waardebonnen van IKEA ter waarde van 25 euro!

http://www.thesistools.com/ikea

Alvast bedankt voor je deelname!
Laatst gewijzigd door MasterTCW op 22 jul 2009 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gizmo©

Re: IKEA Website

Ongelezen bericht door Gizmo© »

SPAM!!!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Van iedereen die mee doet ontvangen er slechts 10 een cadeau bon.

Dit is dus hier verboden en je hoeft geen serieus antwoord te geven, vul maar wat in en ze stoppen met deze onzin onderzoeken.

Ik zal later deze mail die ik vermoedelijk als reclame zal ontvangen als Spam melden en dus heb ik wel kans maar geen overlast.

Naam of adres is niet nodig en ik noemde mijzelf *******.

Dus als ik win....?
maar door juist fout in te vullen of zomaar wat en liefst zo slecht mogelijk zullen ze met deze onzin eerder stoppen.

MasterTCW

Bij heel veel onderzoeken wordt er helemaal geen prijs weggegeven. Ik kan mee voorstellen dat sommige mensen enquête moe zijn maar ik heb voor mijn wetenschappelijke afstudeeronderzoek deelnemers nodig.
Het zou erg mooi zijn als je mee wilt doen :D

Winnaars van de waardebon worden per email geïnformeerd.

Wouterjan

Ongelezen bericht door Wouterjan »

Wat jij geeft is een refferal link.
Dat wil zeggen dat jij betaald krijgt per deelname.

Jou doel is dus om geld te verdienen aan mensen die denken dat jij het nodig heb voor je studie.

Als dat echt zo was haal dan de refferal weg en geef de direct link.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Kan me ook nog herinneren dat dit verzoek een aantal maannden ook al eens is gedaan...het schiet kennelijk niet op met dat onderzoek....

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wouterjan,

sorry, het is gewoon spam, maar geen referral link.

De code is voor een onderzoek.

Wouterjan

Ongelezen bericht door Wouterjan »

Ohja verkeerd gezien. :o
Maarja spam mag ook niet :mrgreen:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Weet ik..

Maar dat weten die onderzoekers niet.

MasterTCW

Wouterjan, het is inderdaad geen refferal link. Kijk maar eens op de hoofdsite www.thesistools.com dan weet je het gelijk.

Het plaatsen van onderzoeken met commerciële doeleinden is niet toegestaan. Aangezien dit een afstudeeronderzoek is dat vanuit de Universiteit wordt uitgevoerd is het geen spam.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Je had het in ieder geval maar 1 maal mogen plaatsen, het feit dat het voor je studie is geeft je geen recht de hier geldende regels(4 maal plaatsen) te overtreden.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Ook vraag ik even na bij ThesisTools
Karspeldreef
of het de bedoeling is ergens anders forumregels te overtreden met studie als excuus.
forumregel...
Het is niet toegestaan om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb nog niets ontvangen, geen mail, spam of prijs....

Maar meestal krijg je meer spam berichten of moet je iets eerlijker invullen en ben ik door de mand gevallen?

Ik vond alles goed en steeds zelfde gemiddelde antwoord, maar het blijft ongewenste reclame....
Ik hoopte op Spam maar zelfs die kreeg ik nog niet...

Dus of er iets te verdienen valt en zijn die 10 prijzen voor geheel Nederland of Hele Wereld want ze hebben elders ook diverse winkels..
Zelfs in Rusland heb ik IKEA producten gekocht!

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

:? :? waarom zou je een student niet mogen helpen met zijn studie?

MasterTCW

Je had het in ieder geval maar 1 maal mogen plaatsen, het feit dat het voor je studie is geeft je geen recht de hier geldende regels(4 maal plaatsen) te overtreden.
Voor zover ik me kan herinneren heb ik op dit forum de link slechts 1x geplaatst (mocht dat niet het geval zijn dan bij deze mijn excuses). De vragenlijst staat nog maar vrij recent online dus de suggestie die eerder werd gedaan dat ik de link enkele maanden geleden ook al een keer geplaatst zou hebben raakt kant noch wal.
Ik heb nog niets ontvangen, geen mail, spam of prijs....
Het onderzoek loopt dan ook nog steeds, je maakt nog steeds kans ;-) De verloting komt na het sluiten van de enquête - dit kan nog eventjes duren.
Dus of er iets te verdienen valt en zijn die 10 prijzen voor geheel Nederland of Hele Wereld want ze hebben elders ook diverse winkels..
Maak je maar geen zorgen, de vragenlijst is in het Nederlands dus je hoeft niet met de halve wereld te concurreren om die prijzen.

Nogmaals wil ik benadrukken dat dit onderzoek geen commerciële doeleinden heeft, en ik niemand verplicht deel te nemen. Ook verzamelijk ik geen persoonlijke gegevens, met uitzondering van een e-mail adres om contact op te nemen met de winnaars van de prijzen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

He D!RK:
Val je even door de mand door eerst te verklaren dat je de buurvrouw bent...en nu ben je weer opgestaan als voormalige Rus?
Doe jezelf en anderen eens een plezier: loop niet te liegen en wees eerlijk...hoe moeilijk dat ook is voor een vml. bewoner van corrupt Russia..

Slapen doen we 's nachts!

Gesloten