LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dagelijkse uitval internet en telefoon UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hurdegaryp

Dagelijkse uitval internet en telefoon UPC

Ongelezen bericht door Hurdegaryp »

Hallo,

Zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben met UPC. Over de gehele dag diverse keren uitval van internet en telefoon. Het duurd van enkele minuten tot een uur. Het zit niet alleen bij mij maar bij navraag opmeerdere adressen in mijn straat. Het is al zeker een maand of twee aan de gang, en is zeven dagen in de week. Eerst word het internet steeds trager en uiteindelijk verbreekt de verbinding. Op de telefoon hoor je dan de toon van geen verbinding.

whitetiger

Re: Dagelijkse uitval internet en telefoon UPC

Ongelezen bericht door whitetiger »

Ja wij hebben hier ook last van het continu wegvallen van de verbinding.
Heb al meerdere klachten ingediend en alles geprobeerd wat ze hebben gezegt, maar probleem niet opgelost.
Heb ook aangegeven dat dit gedonder is begonnen bij pakket wijziging.
Ze zouden het uitzoeken en contact met mij opnemen, nou na een week nog niks vernomen, ook al een mail gestuurd naar dat zogenaamde webcare ook geen reactie, vandaag maar weer gebeld.
ruim 15 min in de wacht wat mij weer veel geld kost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu komt er volgende week pas een monteur, nou mij benieuwen.
Weet 1 ding ik ben het spuug zat dat de verbinding zowat elke 30 min wegvalt.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Eis dat ze het binnen 1 week oplossen en ga anders over op ADSL voor Uw internet verbinding.
Als meerdere klanten geld terug vragen voor niet geleverde diensten of storneren en hun overeenkomst ontbinden (niet opzeggen) zullen ze wel iets moeten doen om nog klanten over te houden.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

D1RK:

Klets niet uit je nek! Je kunt eisen wat je wilt, als er niet eerder gelegenheid is om een monteur langs te sturen dan zal je gewoon moeten wachten!
En ja, ik spreek uit ervaring: zelfde probleem gehad, diverse keren de hepldesk gebeld en gevraagd om een tegemoetkoming in de kosten! Een uitval dient een bepaalde tijd te duren voor je kosten vergoed krijgt, ben je ondernemer dan gelden er andere regels.
Echter, na wat doordrammen mijnerzijds, kan ik erg goed, krijg ik toch mooi éém maand abo-kosten terug!

En ADSL? Die achterhaalde techniek? Lees je krant! ADSL wordt links en rechts ingehaald door kabel-providers!

Of...gebruik net zoals in Rusland...rooksignalen! Zal je ook wel verstand van hebben....

Enne, mijn probleem is inmiddesl opgelost:nieuwe modem!

pwkonst

Ongelezen bericht door pwkonst »

Ik heb hetzelfde probleem.
Dit duurt al enkele maanden.
De houding van UPC stoort mij enorm.
Dit is het berichjt wat ik op het UPC forum heb geplaatst:

Net opgehangen met UPC, weer de vervelende disconnects ongeveer 15-20 maal per dag.
Het mooie is dat ze gewoon in de event log zijn terug te vinden. De tijdstippen waarop ik geen internet heb.

UPC maar weer eens gebeld, afgezien dat ze inmiddels waren geupdate dat mn upload ook brak was, vaak maar 1,5 Mbit wat 3 moet zijn, op verschillende tijdstippen naar verschillende servers, begon het verhaal weer opnieuw.

Ik wordt echt moedeloos van het onbegrip.

Ja de modem staat al 12 dagen online.
Ik: ja das het probleem ook niet.
De bekabeling zal wel niet goed zijn.
Ik: Luister eens, die was al goed en bijna twee weken geleden heeft een monteur ALLES vervangen, onzinnig vond ie zelf, maar het zeker voor het onzekere. Wandcontactdoos, kabel en zelfs nieuw modem.

Ik kan alleen een werk afspraak maken voor binnenshuis!!
Ik:Daar zit het NIET!

Ja dan moet die monteur een monteur voor de wijkcentrale inplannen.
Ik:Kan je dan de werkopdracht van die vorige monteur niet lezen dat die dat ook al vond. Nee dat kan niet!!

Kan ik weer een ochtend vrij nemen!!!
Ik betaal grof geld, **** internet, en kan elke keer UPC op de hoogte brengen dat HUN spulletjes het niet doen.

Nou die monteur mag op de stoep meteen gaan zoeken naar de wijkcentrale. Hij komt er niet in.

O, wat wordt ik er moet van!!
En geld terug, ik belde klantenservice.. O u bent 1 uur offline geweest, dat krijgt u terug. WAT?!?!

Telefonie er nog niet eens ingestoken, valt ook elke keer mee uit.
10-tallen keren bellen met minimaal 5 minuten wachttijd en evenzoveel uitlegtijd.

BEDANKT UPC!!!!

Zo kom je nooit verder als elk gesprek weer bij de startstreep begint!!!

Richardvv

Ongelezen bericht door Richardvv »

Dat gezeur heb ik ook met Upc
Woon net 3 maanden samen met mijn vriendin heb eigenlijk alles behalve een huis telefoon Internet doet het al niet vanaf het begin ik geloof dat hij het 2 weken heeft gedaan van de 3 maanden dat ik er nou woon.
in 3 maanden tijd is er nu voor de 5e keer iemand bij geweest omdat hun signaal te zwak is voor de zoveelste keer en ze berekenen alles aan je door waarna je zelf bij hun een formulier kan opvragen om je eigen geld terug te vangen terwijl het hun probleem is.
Waarop ik gebeld heb om te vragen of dit de normale gang van zaken was ik werd echt boos aan de telefoon, ze proberen je gewoon af te wimpelen. Ik heb een brief klaar liggen die ik aangetekend ga versturen.
ben benieuwd wat hun reactie erop is.

priscilla58

Ongelezen bericht door priscilla58 »

Misschien is het een optie om eens te kijken op www.upc.gebruikers.eu en daar deze klachten neer te leggen. Als je deze dan ook kopieert en plakt aan de linkerzijde van de pagina bij COAX.NL wordt er gegarandeerd door UPC contact met je opgenomen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Ik heb er in elk geval baat bij gehad.
Laatst gewijzigd door priscilla58 op 23 jul 2009 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

wordt er gegarandeerd door UPC contact met je opgenomen om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Dat geloof je toch zelf niet! Vandaag maar weer eens gebeld, ook de nieuwe modem gaat -tig keer per dag off-line. Dan krijg je weer zo'n koekebakker aan de telefoon met een standaard excuus!
Ook de belofte om mij terug te bellen zijn ze al drie keer niet nagekomen! Ik denk dat ik ze maandag zelf maar eens ga bezoeken....

priscilla58

Had je al op dat forum gekeken dan?
Zo ja, dan heb je van coax.nl een email gekregen met een contactpersoon erin. Als UPC geen contact met jou heeft opgenomen binnen de gestelde termijn kun je hem / haar weer inschakelen.
Zo nee dan zou ik het toch maar proberen. Alles beter dan deze frustraties toch?

dhc

Wat denk jij nou? Drie weken achtereen alleen maar ellende, 4 monteurs die denken het pobleem op te lossen, beloftes doen dat kosten worden vergoed, de schriftelijke bevestiging blijft achterwege, nieuwe modem geplaatst, die doet het zegge en schrijve één dag! Wéér bellen, zelfde verhaal afsteken, wederom beloftes doen dat ik vanavond nog teruggebeld zou worden...en wat denk je? Natuurlijk niet gebeld door die sukkels van UPC!
Zelfs de uitspraak dat de buurt-centrale uitgelezen zou zijn blijkt een grote leugen!
Denk je werkelijk dat mijn geduld oneindig is?
Er zijn nog meer providers!

Oja, en zelf maar weer een modem-reset gedaan...doet ie 't weer voor een dagje..

priscilla58

zo te lezen ben je behoorlijk gefrustreerd, maar heb ik nog geen antwoord op mijn vraag gekregen.
Don't shoot the messenger, ik probeer alleen maar een suggestie te doen waardoor de ergernissen misschien wat minder worden. Bij mij heeft het in elk geval geholpen, en ook bij mij zijn er hordes monteurs over de vloer geweest.

dhc

Gefrustreerd?
Nee, alleen maar verschrikkelijk boos! Vandaag wederom drie kwartier aan de telefoon, gevraagd waarom UPC zijn beloftes niet waarmaakt. De modem zou nu helemaal in orde zijn, ik zou teruggebeld worden door een of ander manager om over teruggave van gemaakte kosten te praten enz, enz.
Denk je werkelijk dat ze die nagekomen zijn? Nee dus Ik denk dat ik maandag zelf maar even naar de Transformatorweg rij en het probleem daar eens ga uitleggen. Ik hoop dat de heren geen stropdassen dragen want ik trek ze daaraan over de balie!

En intussen was ik weer 24 uur niet in de gelegenheid gebruik te maken van de diensten van UPC....

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ DHC

je schreef zelf eerst....

En ADSL? Die achterhaalde techniek? Lees je krant! ADSL wordt links en rechts ingehaald door kabel-providers!

Of...gebruik net zoals in Rusland...rooksignalen! Zal je ook wel verstand van hebben....

Maar ik lees dan enkele dagen later weer hoe goed je UPC vind en je erg gelukkig bent dat je weer flink kunt klagen over hun.....
ADSL, is niet altijd foutloos, neem Alice en je zult zeker naar UPC terug willen maar er zijn ook anderen, en ik zit nu via 3 verschillende regelmatig online.

Ziggo werkt bij werkgever goed, maar diverse collega's klagen wel eens.

KPN is zolang het werkt goed maar als het fout gaat een ramp.

Compuserve wat niet overal leverbaar is, heeft geen enkele keer problemen gegeven op storing in wijk kast na dus toen waren alle ADSL aanbieders eruit wegens auto die bocht te ruim had genomen.

Dus zowel ADSL als de Kabel kan zowel goed als fout gaan en welke beter is kan ik niet zeggen.

Rusland is te groot, steden hebben sneller en betere dan dorpen maar ook die zijn betaalbaar dus gezien de Nederlandse kosten.....
Daar ben ik goedkoper online met slechts een 56 K modem zonder inbelkosten!
ADSL kan daar tot 25 Mb geleverd worden en in NL nog niet gezien!

Ik heb nu geen eigen verbinding dus ben nu een virtuele inbreker op andermans kosten of vind je dat ook niet goed?
Ik hoef geen dure Dongel die stoorde op mijn stalen bootje!

dhc

Als ik advies nodig heb om een ander provider te kiezen, zal ik zeker niet naar de adviezen van een Rus luisteren.
Ben erg goed in het maken van eigen keuzes, daar heb ik de nutteloze reactie van een stofzuiger niet voor nodig....
Laat dat dus aub achterwege, je lokt weer een reactie uit...

Enne...
werkgever
Jij was toch internet-ondernemer? Sinds wanneer heb jij dan een werkgever? Of is liegen een tweede natuur geworden...

Gesloten