LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 digitale televisie bevalt niet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 feb 2009 19:41
Tele2 digitale televisie bevalt niet
Sinds kort hebben we een alles in één pakket van Tele2. Het internet werkt perfect, de telefoon ook, alleen de televisie is een ramp.
We hadden geen idee dat de decoder zo'n groot apparaat was dat bovendien nabij de televisie geplaatst moest worden. Goed, dat hadden we wellicht kunnen nagaan, maar nergens is terug te vinden dat het schakelen tussen zenders gepaard gaat met lange tussenpozen. Eerlijk gezegd hadden we van digitale televisie minimaal dezelfde snelheid als van de kabel verwacht. Ook dat is nog te overzien, hoewel ik het graag tevoren had geweten, maar hetgeen waar ik erg ontstemd over ben moet nog komen.
Voorheen (met kabel) nam ik vaak programma's op met een harddisk/dvd-recorder. Ideaal, want dan ben je niet tijdstip gebonden, je kunt reclames doorspoelen en bovendien kun je nog eens iets anders kijken. Een duur apparaat, maar absoluut z'n geld waard. Maarrr, dat is nu verleden tijd. Wil je iets opnemen, dan dien je zowel de decoder als de recorder te programmeren en vervolgens kun je niets anders kijken, zap je namelijk naar een andere zender, dan wordt de zender die je opneemt niet meer gedecodeerd. Met andere woorden, die recorder is voor mij waardeloos geworden en de programma's die ik graag keek kan ik nu grotendeels niet meer zien, omdat ik nu eenmaal weinig tijd heb.
Omdat Tele2 hier niets over zegt op haar website, voel ik mij lichtelijk bedrogen en om die reden heb ik verzocht het contract te stoppen. Er is dan wel een contract, maar als ik dit had geweten was ik dat contract nooit aangegaan. Bovendien wil ik de telefoon en internet wel gewoon bij Tele2 aanhouden, dus het leek me wel zo klantvriendelijk als ze hierin mee waren gegaan. Tele2 meent dat ik had moeten informeren over de opnamemogelijkheden, maar hoe had ik moeten weten dat het via zo'n moderne manier als digitale televisie niet mogelijk is zaken op te nemen zoals ik met een kabel gewend was? Niemand bedenkt dat toch?
Ik kan voor 50 euro een extra decoder kopen (weer zo'n grote kast waar ik niet eens de ruimte meer voor heb) of een boete van 100 euro betalen om mezelf uit te kopen. Iets wat normaal begrijpelijk is, maar ik vind dat ik verkeerd ben voorgelicht, wat mijns inziens van hun kant al contractbreuk is. Bovendien wil ik zoals gezegd de overige diensten van Tele2 wel aanhouden, dus ik had iets meer coulance verwacht.
Resumerend, heb ik gelijk dat Tele2 mij had moeten voorlichten over de (on)mogelijkheden aangaande de opnamemogelijkheden, omdat ik zoiets realiter niet verwacht bij een modernere manier van televisiesignaalaanlevering. En wat kan ik doen om het contract te ontbinden zonder de boeteclausule te hoeven betalen? Sta ik ergens in mijn (gevoel van) recht?
We hadden geen idee dat de decoder zo'n groot apparaat was dat bovendien nabij de televisie geplaatst moest worden. Goed, dat hadden we wellicht kunnen nagaan, maar nergens is terug te vinden dat het schakelen tussen zenders gepaard gaat met lange tussenpozen. Eerlijk gezegd hadden we van digitale televisie minimaal dezelfde snelheid als van de kabel verwacht. Ook dat is nog te overzien, hoewel ik het graag tevoren had geweten, maar hetgeen waar ik erg ontstemd over ben moet nog komen.
Voorheen (met kabel) nam ik vaak programma's op met een harddisk/dvd-recorder. Ideaal, want dan ben je niet tijdstip gebonden, je kunt reclames doorspoelen en bovendien kun je nog eens iets anders kijken. Een duur apparaat, maar absoluut z'n geld waard. Maarrr, dat is nu verleden tijd. Wil je iets opnemen, dan dien je zowel de decoder als de recorder te programmeren en vervolgens kun je niets anders kijken, zap je namelijk naar een andere zender, dan wordt de zender die je opneemt niet meer gedecodeerd. Met andere woorden, die recorder is voor mij waardeloos geworden en de programma's die ik graag keek kan ik nu grotendeels niet meer zien, omdat ik nu eenmaal weinig tijd heb.
Omdat Tele2 hier niets over zegt op haar website, voel ik mij lichtelijk bedrogen en om die reden heb ik verzocht het contract te stoppen. Er is dan wel een contract, maar als ik dit had geweten was ik dat contract nooit aangegaan. Bovendien wil ik de telefoon en internet wel gewoon bij Tele2 aanhouden, dus het leek me wel zo klantvriendelijk als ze hierin mee waren gegaan. Tele2 meent dat ik had moeten informeren over de opnamemogelijkheden, maar hoe had ik moeten weten dat het via zo'n moderne manier als digitale televisie niet mogelijk is zaken op te nemen zoals ik met een kabel gewend was? Niemand bedenkt dat toch?
Ik kan voor 50 euro een extra decoder kopen (weer zo'n grote kast waar ik niet eens de ruimte meer voor heb) of een boete van 100 euro betalen om mezelf uit te kopen. Iets wat normaal begrijpelijk is, maar ik vind dat ik verkeerd ben voorgelicht, wat mijns inziens van hun kant al contractbreuk is. Bovendien wil ik zoals gezegd de overige diensten van Tele2 wel aanhouden, dus ik had iets meer coulance verwacht.
Resumerend, heb ik gelijk dat Tele2 mij had moeten voorlichten over de (on)mogelijkheden aangaande de opnamemogelijkheden, omdat ik zoiets realiter niet verwacht bij een modernere manier van televisiesignaalaanlevering. En wat kan ik doen om het contract te ontbinden zonder de boeteclausule te hoeven betalen? Sta ik ergens in mijn (gevoel van) recht?
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Nee!
Zoals u nu het forum van Tros-Radar heeft gevonden... kunt u toch ook de site van Tele2 vinden én dan eerst bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Indien er een mogelijkheid is om een "Twin-tuner" (Decoder) te nemen kunt u op het en kanaal kijken en de andere opnemen, of een 2e decoder.
U zegt dat u niet voorgelicht bent , maar u heeft er ook niet om gevraagd... Tele 2 kan onmogelijk weten wat u wilt wat opnemen betreft.
Tele2 heeft aangeboden om er een 2e Decoder bij te nemen, maar dát wilt u niet... u heeft er geen plaats voor (zegt u)... blijft dan Tele2 in gebreke?... NEE!!
Of Tele een goed product an sich levert is een 2e, maar uw klacht lijkt mij ongegrond.
(ik werk niet bij Tele2!)
Zoals u nu het forum van Tros-Radar heeft gevonden... kunt u toch ook de site van Tele2 vinden én dan eerst bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Indien er een mogelijkheid is om een "Twin-tuner" (Decoder) te nemen kunt u op het en kanaal kijken en de andere opnemen, of een 2e decoder.
U zegt dat u niet voorgelicht bent , maar u heeft er ook niet om gevraagd... Tele 2 kan onmogelijk weten wat u wilt wat opnemen betreft.
Tele2 heeft aangeboden om er een 2e Decoder bij te nemen, maar dát wilt u niet... u heeft er geen plaats voor (zegt u)... blijft dan Tele2 in gebreke?... NEE!!
Of Tele een goed product an sich levert is een 2e, maar uw klacht lijkt mij ongegrond.
(ik werk niet bij Tele2!)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 feb 2009 19:41
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Het lijkt inderdaad nogal logisch, maar wie verwacht nu niet meer te kunnen opnemen bij digitale televisie terwijl dat bij een ouderwetse kabel wel kan? Dat is het hele eieren eten. Achteruit in de vooruitgang, dat komt toch gewoon niet in je op?
Bovendien, een tweede decoder is niet gratis en ik heb er ook de ruimte niet meer voor in het tv-meubel. Dat is een bewering ja, maar ook een feit.
Bovendien, een tweede decoder is niet gratis en ik heb er ook de ruimte niet meer voor in het tv-meubel. Dat is een bewering ja, maar ook een feit.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Geachte consument3
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Tele2 webservice
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Het is inderdaad erg slordig dat er niet duidelijk staat vermeld dat je met de decoder maar één zender tegelijk kunt bekijken, en dat je dus, als je met meer apparaten tegelijk van meerdere zenders gebruik wilt maken, meerdere decoders nodig hebt. Dat terwijl ze je volgens mij vooral van de kabel naar tele2 willen lokken.
(Overigens zou ik zelf niet zo snel naar tele2 overstappen, omdat ze geen bbc2 en bbc2 hebben. Maar da's mijn persoonlijke keus. Ook jammer dat ze niet, zoals bij digitale tv via de kabel, extra zenderpakketten hebben.)
(Overigens zou ik zelf niet zo snel naar tele2 overstappen, omdat ze geen bbc2 en bbc2 hebben. Maar da's mijn persoonlijke keus. Ook jammer dat ze niet, zoals bij digitale tv via de kabel, extra zenderpakketten hebben.)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 31 mar 2009 20:39
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
@ consument 3.
Ook ik wil van Tele 2 af. en dat al na 1 dag, Ben het met je hier eens. Beeldkwaliteit van tele2 is gewoon veel en veel slechter dan UPC diigital. Wat heet het analoge beeld van UPC is zelfs scherper!
Ik kijk sinds vandaag op mijn 42 inch Panasonic Plasma met Tele2 compleet abo. Had al internet + bellen en was erg tevreden. Dus ja even kijkend naar de kosten, en alle wervende reclameteksten over scherp beeld, dacht ik laat ik de stap wagen.
Maar eerlijk Tele2 compleet is compleet waardeloos. Het vele blokkerige beeld tijdens zappen is irritant. Maar erger het is gewoon niet scherp. Het lijken wel ouderwetse satelietbeelden die je vroeger kreeg uit de verenigde staten. Niet scherper randen en bij snel bewegen is er duidelijk een soort zweem erachter aan. voetbal en tennis kijken is helemaal drama. Elke bal die beweegt zit een sliert achteraan. Verder verkleurt het beel dgeregeld -net of er dan meer mensen zitten de te internetten of zou. Ben gewoon echt, echt teleurgesteld.
Heb het al anderhalve maand in huis en heb voor zekerheid in het begin alles laten doormeten. Bleek volgens KpN wel goed te zijn. Beeld leek kook wel redelijk alleen had in het niet getest op de plasma maar op zo'n klein 37 cm tv-tje. Daar leek het wel wat. Maar nu op de plasma. Drama!
Installatie ook al erg vervelend. Was me telefonisch even niet verteld dat het modem met kabel verboneden moest worden. 15 meter door het huis, omdat telefoon/adsl aansluiting niet naast de hangende TV is.
Had twee en half jaar UPC digital en dat beeld spatte gewoon van de TV af. Daar kun je dus echt lekker TV kijken. Voetbal en tennis waren top, j ekon bijna letterlijk het 'pulletje' in de neus zien zitten. Maar Tele2.... helemaal niets.
EChte afrader.
Zal morgen Tele2 bellen. Kijken of ik nog van het contract af kan want hier een jaar naar kijken is echt zonde van de plasma. Die heeft nu helemaal geen functie.
Kortom,... NIET DOEN!
Ook ik wil van Tele 2 af. en dat al na 1 dag, Ben het met je hier eens. Beeldkwaliteit van tele2 is gewoon veel en veel slechter dan UPC diigital. Wat heet het analoge beeld van UPC is zelfs scherper!
Ik kijk sinds vandaag op mijn 42 inch Panasonic Plasma met Tele2 compleet abo. Had al internet + bellen en was erg tevreden. Dus ja even kijkend naar de kosten, en alle wervende reclameteksten over scherp beeld, dacht ik laat ik de stap wagen.
Maar eerlijk Tele2 compleet is compleet waardeloos. Het vele blokkerige beeld tijdens zappen is irritant. Maar erger het is gewoon niet scherp. Het lijken wel ouderwetse satelietbeelden die je vroeger kreeg uit de verenigde staten. Niet scherper randen en bij snel bewegen is er duidelijk een soort zweem erachter aan. voetbal en tennis kijken is helemaal drama. Elke bal die beweegt zit een sliert achteraan. Verder verkleurt het beel dgeregeld -net of er dan meer mensen zitten de te internetten of zou. Ben gewoon echt, echt teleurgesteld.
Heb het al anderhalve maand in huis en heb voor zekerheid in het begin alles laten doormeten. Bleek volgens KpN wel goed te zijn. Beeld leek kook wel redelijk alleen had in het niet getest op de plasma maar op zo'n klein 37 cm tv-tje. Daar leek het wel wat. Maar nu op de plasma. Drama!
Installatie ook al erg vervelend. Was me telefonisch even niet verteld dat het modem met kabel verboneden moest worden. 15 meter door het huis, omdat telefoon/adsl aansluiting niet naast de hangende TV is.
Had twee en half jaar UPC digital en dat beeld spatte gewoon van de TV af. Daar kun je dus echt lekker TV kijken. Voetbal en tennis waren top, j ekon bijna letterlijk het 'pulletje' in de neus zien zitten. Maar Tele2.... helemaal niets.
EChte afrader.
Zal morgen Tele2 bellen. Kijken of ik nog van het contract af kan want hier een jaar naar kijken is echt zonde van de plasma. Die heeft nu helemaal geen functie.
Kortom,... NIET DOEN!
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
quote kweenie"als je met meer apparaten tegelijk van meerdere zenders gebruik wilt maken, meerdere decoders nodig hebt."
quote tele2"Kan ik meerdere tv`s aansluiten op mijn digitale decoder?
Het is mogelijk om 2 TV's aan te sluiten op de Digitale Decoder. U kunt dan echter niet tegelijkertijd op beide TV's naar verschillende kanalen kijken .
Het is wel mogelijk een 2e decoder te bestellen, zodat wel u tegelijkertijd op beide TV's verschillende kanalen kunt bekijken .
Een 2e decoder kunt u aanvragen bij de klantenservice op nummer 0900 241 1602. Een 2e decoder kost 1 malig €49,95 en is net als de 1e decoder, in bruikleen.
De Digitale Decoder is voorzien van de volgende aansluitingen:
· 2 SCART-aansluitingen
· 1 S-Video-aansluiting
· 1 S/PDIF-aansluiting (optisch)
1 Tulpstekkers voor video en stereo-geluid
Lijkt mij toch genoeg informatie dat er niet met meerdere tv's op verschillende zenders kan worden gekeken.
Je kan niet alles bij een bedrijf neer leggen je moet er ook zelf wel iets voor doen.
Ik ben zelf op zoek naar een ander bedrijf dan ziggo en was dus aan het kijken of iemand ervaring had met tele2 en digitenne in combinatie met internet.
Maar soms moet je als je vragen hebt een mail sturen of ff bellen dat heb ik ook gedaan en wist dus dat bij tele2 niet verschillende programma's kon worden bekeken.
quote tele2"Kan ik meerdere tv`s aansluiten op mijn digitale decoder?
Het is mogelijk om 2 TV's aan te sluiten op de Digitale Decoder. U kunt dan echter niet tegelijkertijd op beide TV's naar verschillende kanalen kijken .
Het is wel mogelijk een 2e decoder te bestellen, zodat wel u tegelijkertijd op beide TV's verschillende kanalen kunt bekijken .
Een 2e decoder kunt u aanvragen bij de klantenservice op nummer 0900 241 1602. Een 2e decoder kost 1 malig €49,95 en is net als de 1e decoder, in bruikleen.
De Digitale Decoder is voorzien van de volgende aansluitingen:
· 2 SCART-aansluitingen
· 1 S-Video-aansluiting
· 1 S/PDIF-aansluiting (optisch)
1 Tulpstekkers voor video en stereo-geluid
Lijkt mij toch genoeg informatie dat er niet met meerdere tv's op verschillende zenders kan worden gekeken.
Je kan niet alles bij een bedrijf neer leggen je moet er ook zelf wel iets voor doen.
Ik ben zelf op zoek naar een ander bedrijf dan ziggo en was dus aan het kijken of iemand ervaring had met tele2 en digitenne in combinatie met internet.
Maar soms moet je als je vragen hebt een mail sturen of ff bellen dat heb ik ook gedaan en wist dus dat bij tele2 niet verschillende programma's kon worden bekeken.
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Hoi,
Ik heb niet zo'n bijster goeie ervaring met Tele2-televisie en de hele poespas daaromheen. Telefonie en internet geen problemen.
Wij zijn in het bezit van een Philips HD televisie. We hadden via Ziggo altijd prachtig (digitaal) beeld. Maar we wilden graag een all-in pakket en dat van Tele2 sprak (ook) ons wel aan.
Vanaf het moment dat de televisie was geactiveerd en geïnstalleerd door de monteur, was het beeld blokkerig en schokkerig. Ook de programmagids en andere programma's die je via de decoder kon aanroepen, vonden we matig. Na heel wat telefoontjes met onwetende helpdesk-medewerkers ('er is een landelijke storing waardoor u waarschijnlijk groen (?) beeld hebt', (op dezelfde dag) 'er is geen storing bij ons bekend', 'uw gegevenstransmissie naar het modem is uitstekend', (op dezelfde dag) 'ik zie dat u geen optimale gegevenstransmissie naar het modem hebt', enzovoort, enzovoort) kwam ik bij de Technische Dienst terecht. Al pratende bleek dat het Tele2-signaal (nog) geen HD-televisies ondersteunt waardoor we op onze tv geen optimaal beeld zouden kunnen ontvangen. Na een hoop heen en weer gebel konden we EINDELIJK ons abonnement downgraden naar internet + bellen. Maar ook daar was volharding het keyword, want menig helpdesk-medewerker probeerde me van dat idee af te brengen. (wel kosten, niet mogelijk te downgraden, het is niet onze verantwoordelijkheid dat we u hierover tijdens de contractaanvraagprocedure niet hebben geïnformeerd, enzovoort). Maar het is gelukt en we zijn weer HEERLIJK terug bij Ziggo.
Ik heb niet zo'n bijster goeie ervaring met Tele2-televisie en de hele poespas daaromheen. Telefonie en internet geen problemen.
Wij zijn in het bezit van een Philips HD televisie. We hadden via Ziggo altijd prachtig (digitaal) beeld. Maar we wilden graag een all-in pakket en dat van Tele2 sprak (ook) ons wel aan.
Vanaf het moment dat de televisie was geactiveerd en geïnstalleerd door de monteur, was het beeld blokkerig en schokkerig. Ook de programmagids en andere programma's die je via de decoder kon aanroepen, vonden we matig. Na heel wat telefoontjes met onwetende helpdesk-medewerkers ('er is een landelijke storing waardoor u waarschijnlijk groen (?) beeld hebt', (op dezelfde dag) 'er is geen storing bij ons bekend', 'uw gegevenstransmissie naar het modem is uitstekend', (op dezelfde dag) 'ik zie dat u geen optimale gegevenstransmissie naar het modem hebt', enzovoort, enzovoort) kwam ik bij de Technische Dienst terecht. Al pratende bleek dat het Tele2-signaal (nog) geen HD-televisies ondersteunt waardoor we op onze tv geen optimaal beeld zouden kunnen ontvangen. Na een hoop heen en weer gebel konden we EINDELIJK ons abonnement downgraden naar internet + bellen. Maar ook daar was volharding het keyword, want menig helpdesk-medewerker probeerde me van dat idee af te brengen. (wel kosten, niet mogelijk te downgraden, het is niet onze verantwoordelijkheid dat we u hierover tijdens de contractaanvraagprocedure niet hebben geïnformeerd, enzovoort). Maar het is gelukt en we zijn weer HEERLIJK terug bij Ziggo.
-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Resumerend...,
Realiter...?
Waar gaat dat heen met onze taal
Realiter...?
Waar gaat dat heen met onze taal
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
ik heb precies hetzelfde probleem als jou.
Bij voetbalwedstrijden waar half nederland naar staat te kijken is een ramp.
vertraagde beelden en wazige ballen en spelers en vaak slaat het beeld 1 seconde over.
Samen internet en tv tegelijk gebruiken is een ramp.
Is het bij jou al inmiddels opgelost?
Bij voetbalwedstrijden waar half nederland naar staat te kijken is een ramp.
vertraagde beelden en wazige ballen en spelers en vaak slaat het beeld 1 seconde over.
Samen internet en tv tegelijk gebruiken is een ramp.
Is het bij jou al inmiddels opgelost?
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Ook ik heb onlangs een pakket genomen van Tele2, een combi van internet + TV. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de internetverbinding, razendsnel in mijn geval. Echter over de TV aansluiting ben ik een stuk minder te spreken!
Op mn 37inch Panasonic is het beeld echt magertjes. Pixelig, blokkerig, haperingen, de hele mikmak! En bovenal werken de menu's en de programma-info supertraag. Volgens de monteur van Tele2/Imtech ligt dit aan de decoder. Na wat zoekwerk op internet lijkt me dit een zeer plausibele verklaring. De Samsung decoder stamt uit 2005 en kan bovendien alleen worden aangesloten met een SCART-kabel. Erg achterhaald naar mijn idee, aangezien we leven in 2009 waarin we Full HD TV's en HDMI aansluitingen hebben!
Nu heb ik net gebeld met Tele2. Het blijkt dat ze geen andere decoders hebben in het assortiment helaas. Als reden werd aangevoerd dat deze decoder prima volstaat voor de massa consumenten. "Wie heeft er immers al een (Full) HD TV meneer?" Nou ik dus, en de rest van Nederland!
Ik snap op zich best dat Tele2 nog geen Full HD signaal levert, maar een fatsoenlijke decoder die snel is en geen afbreuk doet aan de kwaliteit van het signaal lijkt me niet meer dan redelijk. Bij deze roep ik Tele2 op om op korte termijn een nieuwe decoder ter beschikking te stellen aan haar klanten. Als ik zie dat veel klanten, waaronder een aantal op dit forum, hun TV abo's opzeggen om voorgenoemde redenen dan lijkt me dat deze business case gemakkelijk positief te maken valt.
Op mn 37inch Panasonic is het beeld echt magertjes. Pixelig, blokkerig, haperingen, de hele mikmak! En bovenal werken de menu's en de programma-info supertraag. Volgens de monteur van Tele2/Imtech ligt dit aan de decoder. Na wat zoekwerk op internet lijkt me dit een zeer plausibele verklaring. De Samsung decoder stamt uit 2005 en kan bovendien alleen worden aangesloten met een SCART-kabel. Erg achterhaald naar mijn idee, aangezien we leven in 2009 waarin we Full HD TV's en HDMI aansluitingen hebben!
Nu heb ik net gebeld met Tele2. Het blijkt dat ze geen andere decoders hebben in het assortiment helaas. Als reden werd aangevoerd dat deze decoder prima volstaat voor de massa consumenten. "Wie heeft er immers al een (Full) HD TV meneer?" Nou ik dus, en de rest van Nederland!
Ik snap op zich best dat Tele2 nog geen Full HD signaal levert, maar een fatsoenlijke decoder die snel is en geen afbreuk doet aan de kwaliteit van het signaal lijkt me niet meer dan redelijk. Bij deze roep ik Tele2 op om op korte termijn een nieuwe decoder ter beschikking te stellen aan haar klanten. Als ik zie dat veel klanten, waaronder een aantal op dit forum, hun TV abo's opzeggen om voorgenoemde redenen dan lijkt me dat deze business case gemakkelijk positief te maken valt.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Geachte aapie13,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag van wat meer informatie willen verschaffen. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag van wat meer informatie willen verschaffen. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2008 16:30
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Hallo mensen allemaal.
Die gast van de zogenaamde webservice van Tele 2 is volgens mij een grapjas.
Ik zie dat Tele 2 ? op verschillende forums zo reageert...met, "ik ben een Tele 2 medewerker stuurt u mij een mail".
Ik heb al op meerdere forums gelezen dat de mensen nooit een antwoord terug kregen.
Ook ik heb gisteren een mail gestuurd....maar niks, geen tegenbericht.
Het is eigenlijk ook wel begrijpelijk dat dit een stel kwakzalvers zijn, want ze zouden wel reageren op verschillende klachten forums, maar op hun eigen site is geen kwaliteit hulp beschikbaar voor problemen.
.
Die gast van de zogenaamde webservice van Tele 2 is volgens mij een grapjas.
Ik zie dat Tele 2 ? op verschillende forums zo reageert...met, "ik ben een Tele 2 medewerker stuurt u mij een mail".
Ik heb al op meerdere forums gelezen dat de mensen nooit een antwoord terug kregen.
Ook ik heb gisteren een mail gestuurd....maar niks, geen tegenbericht.
Het is eigenlijk ook wel begrijpelijk dat dit een stel kwakzalvers zijn, want ze zouden wel reageren op verschillende klachten forums, maar op hun eigen site is geen kwaliteit hulp beschikbaar voor problemen.
.
Laatst gewijzigd door Elvis Presley op 06 aug 2009 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2008 16:30
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Ik wil bovenstaand schrijven van mij rectificeren over TELE 2.
Ik heb vandaag met tele 2 gebeld over de bovenstaande problemen.
Ik heb alles nog eens uitgelegd over dat ik geen zender kon ontvangen op de HD recorder en dus ook niks kan opnemen via die HD recorderen dat ik alles geprobeerd heb wat volgens Tele 2 de oplossing kon zijn.
Om een lang verhaal kort te maken.
Ik ben perfect behandeld geworden door een mevrouw van Tele2, er was totaal geen probleem om het abbonement op te zeggen zonder bijkomende kosten, ze sturen me zelfs een gefrankeerde doos om decoder te retouneren naar hun.
Uiteraard heb ik tegen deze mevrouw wel gezegd dat ik erg tevreden ben met mijn internet en bellen abbonement die ik nu al 2 jaar heb bij Tele 2.
Internet en bellen kan ik zelfs iedereen aanraden want dit is top.
Ik had bij Ziggo meer problemen als bij Tele 2 met de internet aansluiting.
Ik heb spijt van bovenstaand bericht omdat ik die gisteravond na contact te hebben gehad met iemand anders (van de telefoondienst) binnen Tele 2 een beetje impulsief heb geschreven, Tele 2 verdiend deze negatieve reclame niet.
Ik heb vandaag met tele 2 gebeld over de bovenstaande problemen.
Ik heb alles nog eens uitgelegd over dat ik geen zender kon ontvangen op de HD recorder en dus ook niks kan opnemen via die HD recorderen dat ik alles geprobeerd heb wat volgens Tele 2 de oplossing kon zijn.
Om een lang verhaal kort te maken.
Ik ben perfect behandeld geworden door een mevrouw van Tele2, er was totaal geen probleem om het abbonement op te zeggen zonder bijkomende kosten, ze sturen me zelfs een gefrankeerde doos om decoder te retouneren naar hun.
Uiteraard heb ik tegen deze mevrouw wel gezegd dat ik erg tevreden ben met mijn internet en bellen abbonement die ik nu al 2 jaar heb bij Tele 2.
Internet en bellen kan ik zelfs iedereen aanraden want dit is top.
Ik had bij Ziggo meer problemen als bij Tele 2 met de internet aansluiting.
Ik heb spijt van bovenstaand bericht omdat ik die gisteravond na contact te hebben gehad met iemand anders (van de telefoondienst) binnen Tele 2 een beetje impulsief heb geschreven, Tele 2 verdiend deze negatieve reclame niet.
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Nou Elvis hartelijk dank zeg!!!!!! Ik vandaag alles afbesteld bij tele2 (internet telefoon en tv) en nu kom je met dit verhaal. Denk eerst eens even na alvorens je wat gaat schrijven op een forum.
Hyllan
Hyllan
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2008 16:30
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Je kan hem toch weer bestellen neem ik aan.
Trouwens ik hoefde niet na te denken zoals jij het stelt.
Gisteren was het probleem er nog nadat ik met 2 medewerkers van Tele 2 heb gesproken, dit zijn de mensen die je als eerste te spreken krijgt.
Ik werd gisteren niet door verbonden met de opzegservice.
Vandaag werd ik na het vragen van deze mogelijkheid wel doorverbonden met de opzegservice en werd het eenvoudig en zonder probleem naar mijn wens opgelost door Tele 2.
Trouwens met internet en bellen staan hun al langer bekend als de beste bij de consumentenbond, daar was dus gisteren ook totaal geen probleem mee.
In mijn ogen is/ was er ook geen betere provider dan Tele 2 met internet en bellen.
Ik zat alleen met het probleem dat ik via de HD recorder geen zenders kon ontvangen en zo dus ook niks kon opnemen.
Trouwens ik hoefde niet na te denken zoals jij het stelt.
Gisteren was het probleem er nog nadat ik met 2 medewerkers van Tele 2 heb gesproken, dit zijn de mensen die je als eerste te spreken krijgt.
Ik werd gisteren niet door verbonden met de opzegservice.
Vandaag werd ik na het vragen van deze mogelijkheid wel doorverbonden met de opzegservice en werd het eenvoudig en zonder probleem naar mijn wens opgelost door Tele 2.
Trouwens met internet en bellen staan hun al langer bekend als de beste bij de consumentenbond, daar was dus gisteren ook totaal geen probleem mee.
In mijn ogen is/ was er ook geen betere provider dan Tele 2 met internet en bellen.
Ik zat alleen met het probleem dat ik via de HD recorder geen zenders kon ontvangen en zo dus ook niks kon opnemen.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2008 16:30
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Nog even een kleine kant tekening bij bovenstaand positief bericht.
Gisteren de brief binnengekregen waar de verandering in is vermeld door Tele2, ik ben dus terug gegaan naar internet + bellen..........
MAAR ze hebben me wel een 24 maanden abonnement ONGEVRAAGD aangesmeerd, ze zijn reclame aan het maken met een 12 maanden abonnement, en nu zie ik tot mijn verbazing dit.
Kunnen we überhaupt nog wel iemand vertrouwen in de zakenwereld?
Nou ga ik natuurlijk wel hier tegen actie ondernemen en zonodig juridische stappen, menen ze nou echt dat we debielen zijn.
Hier gaat mijn hele positieve verhaal van Tele2 meteen weer op de schop.
Ik ben impulsief en schrijf meteen wat er allemaal gebeurt, ik ben niet iemand die 2 weken wacht voordat hij reageert...dus daarom het slecht-goed-slecht bericht over Tele2.
Over het vervolg meld ik me nog op deze site.
Gisteren de brief binnengekregen waar de verandering in is vermeld door Tele2, ik ben dus terug gegaan naar internet + bellen..........
MAAR ze hebben me wel een 24 maanden abonnement ONGEVRAAGD aangesmeerd, ze zijn reclame aan het maken met een 12 maanden abonnement, en nu zie ik tot mijn verbazing dit.
Kunnen we überhaupt nog wel iemand vertrouwen in de zakenwereld?
Nou ga ik natuurlijk wel hier tegen actie ondernemen en zonodig juridische stappen, menen ze nou echt dat we debielen zijn.
Hier gaat mijn hele positieve verhaal van Tele2 meteen weer op de schop.
Ik ben impulsief en schrijf meteen wat er allemaal gebeurt, ik ben niet iemand die 2 weken wacht voordat hij reageert...dus daarom het slecht-goed-slecht bericht over Tele2.
Over het vervolg meld ik me nog op deze site.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Geachte Elvis Presley,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2 digitale televisie bevalt niet
Aan alle lezers.Ik ben 3 maanden bezig geweest met t2 om m`n gelijk te krijgen.Uiteindelijk heb ik dat ook gekregen na veel slapeloze nachten en bezoekjes van zg deurwaarders .
Mijn Tip neem alle telefoon gesprekken met de t2 medewerkers op.
Er worden vele beloftes gemaakt die ze niet nakomen.Met een opname staat u sterker. Het opnemen van het gesprek kan gewoon met een mobieltje. T
Mijn Tip neem alle telefoon gesprekken met de t2 medewerkers op.
Er worden vele beloftes gemaakt die ze niet nakomen.Met een opname staat u sterker. Het opnemen van het gesprek kan gewoon met een mobieltje. T