Ik heb net een brief van de IB groep gekregen, dat ik een schuld heb bij de IB groep.
ik zou een Ov-lening beroepsonderwijs schuld hebben van 1.127.25 terijl ik de kaart nooit van het postkantoor heb opgehaalt.
Ik heb nergens voor getekent en de kaart ligt nog op het postkantoor.
Wat moet ik hier toch aan doen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ov kaart nooit opgehaalt en toch een schuld??
Re: Ov kaart nooit opgehaalt en toch een schuld??
De kaart ligt niet meer op het postkantoor, die hebben zij terug gestuurd gekregen. Dat is de normale gang van zaken, bij niets afhalen op postkantoor, gaat het terug naar diegen die het verstuurd heeft.
Wellicht kun je ze een brief schrijven waarin je vermeld nooit de kaart te hebben opgehaald op het postkantoor. En hoe en waarom dat kan je voor jezefl uitmaken, hoe je dat omschrijft.
En dat je ook het bedrag betwist, vanwege bovenstaande.
Wellicht kun je ze een brief schrijven waarin je vermeld nooit de kaart te hebben opgehaald op het postkantoor. En hoe en waarom dat kan je voor jezefl uitmaken, hoe je dat omschrijft.
En dat je ook het bedrag betwist, vanwege bovenstaande.
Ik heb die kaart nooit opgehaalt omdat ik 2 km van mijn school woon.
Als ik mijn diploma niet haal dan moet ik ook die ov jaarkaart terug betalen, en dat is natuurlijk raar een kaart terugbetalen die ik nooit heb opgehaalt van het postkantoor en ook geen handtekening heb gezet om hem te ontvangen.
Als ik mijn diploma niet haal dan moet ik ook die ov jaarkaart terug betalen, en dat is natuurlijk raar een kaart terugbetalen die ik nooit heb opgehaalt van het postkantoor en ook geen handtekening heb gezet om hem te ontvangen.
Gewoon bellen en je diploma halen
Ga volgend jaar studeren dus was me wat aan het orienteren op de site van de IB-groep, en daar las ik dat de schuld voor de OV kaart op je Bericht blijft staan totdat je moet beginnen met afbetalen. Dan wordt gekeken of je 'm wel/niet/tijdelijk in bezit hebt gehad en wordt (een deel van) de schuld voor de OV kaart kwijtgescholden.
Lees het zelf maar, op deze pagina van de IB-Groep, laatste paragraaf.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/ov ... _kaart.asp
Lees het zelf maar, op deze pagina van de IB-Groep, laatste paragraaf.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/ov ... _kaart.asp