LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichterij bij Piet Klerkx

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pvoorth
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2009 18:10

Oplichterij bij Piet Klerkx

Ongelezen bericht door pvoorth »

Ik ben vandaag bij Piet Klerkx in Amersfoort geweest voor een nieuwe badkamer en 2 toiletten compleet niew ingericht. De bruto prijs was € 16.600,--. En omdat de chef vandaag voor het laatst was, kregen we 35% korting en due bleef er een 10.790,-- over. Wij blij natuurlijk. Maar toch even nog langs een conculega (zonder prijzen te noemen).
Daar kregen we (zonder korting) de hele boel voor 11.340,--
Uiteindelijk gaf die nog een beetje korting zodfat we op 9.900 uitkwamen voor exact dezelfde producten. Detail beschrijving leerde echter dat Douche scherm Bonaire bij Piet Klerkx 2500 kost terwijl hij voor 1510 in de catalogus staat. Want ze gebruikte namelijk beide dezelfde catalogus en prijslijst. Alleen Piet Klerkx liets niets zien en moest elke prijs berekenen via telmachine. Achteraf werd er steeds 35% eerst bij geteld en vervolgend afgetrokken.
Ik heb hem naderhand gebeld en warempel gaf de verkoper dit ook volmondig toe. Dit was de bedrijfspolicy. Kostom de kluit puur belazeren. Hier kom ik dus nooit meer. Mensen doe er je voordeel mee!!! Ga je naar Piet Klerkx, kijk dan mee in de catalogus dan weet je of de korting echt is of niet.

Afz. Peter.

Raven001
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 dec 2007 18:24

Re: Oplichterij bij Piet Klerkx

Ongelezen bericht door Raven001 »

Wederom een mandemakers formule eerst de prijs opblazen en daarna de klant het gevoel geven dat ze korting hebben gekregen.
Koop gewoon bij de kleine ondernemer deze geeft echte korting en de service is veel beter!

Mvg,

Gesloten