Goedemorgen,
Ik heb in juli 2008 ook een V click gekocht, nou ...pfff ik weet niet wat ik mee maak met dat ding.
Ik reed vorig jaar weg bij de dealer en de achterkappen knalde al uit elkaar, tijdje erna, de linker zij kap vol scheurtjes...
In eerste instantie vond de dealer het heel raar, maar had het toch kosteloos gemaakt...paar weken later kreeg hij meerdere klachten van andere V click kopers...
Maar hij reageerde vrij lanconiek, en heeft tot nu toe alles kosteloos gemaakt.
Ook bij koud weer start problemen en de motor slaat ook af bij een stoplicht of onder een brug....
Hiervoor al 4x modules enzv vervangen, ook de beveiliging van de zij standaard weggehaald en rechts bij het stuur, want dat zou voor problemen zorgen, zei mijn dealer: de scooter kan dan onderweg uit elkaar knallen!.
Verder zuipt mijn V Click enorm, kan om de 40 km tanken, dure bezigheid!.
Nu gisteren...wou ik een eindje rijden, maar krijg de scooter totaal niet aan de praat...maakt een heel raar geluid. Ook de kickstart doet het niet...
Ik wou vanmorgen de dealer opbellen, maar die is nu op vakantie, voor 14 dagen!?
Nu zit ik dus 14 dagen zonder vervoer, ben echt afhankelijk van de scooter....
Ben nu van plan de importeur in Veenendaal op te bellen, want er moet toch iets gaan gebeuren.....
Wat een baggerzooi die V Cilcks......
Ik rij al 15 jaar op snorbrommers en had nooit problemen, nooit geen schade gereden....
De V-click staat droog in de schuur en zet hem ook altijd in stallingen, ben er super zuinig op.....
Ik snap niet dat dit uberhaupt op de markt is gekomen, ze moeten het innemen en er een fatsoenlijke scooter voor terug vergoeden.
Ik heb altijd 2de handsjes gehad, en vorig jaar een keer een nieuwe gekocht, super trots was ik....
Kan wel gillen hierom...pfff
Vorige week stond ik ook nog bij de dealer, want de kofferbak was uit de zijkant geklapt....de dealer werkt wel mee, dat zeker, het is meteen gemaakt..
Maar jah ik heb 2 jaar garantie wat als straks volgend jaar de garantie verlopen is...
Straks maar even bellen, kijken wat er gezegd gaat worden, en 14 dagen lang op een houtje bijten, zonder scooter....
Gr, nekkie