LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De 'service' van Nike

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
esjuh
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2008 13:02

De 'service' van Nike

Ongelezen bericht door esjuh »

Al jaren kopen wij Nike schoenen voor onze kinderen (oudste is nu 7), ondertussen al een paar of 15. Nu zijn bij de laatse 5 paar telkens de stiksels in de neus losgegaan. De winkels die de schoenen verkopen zijn op de hoogte van het manco van de Nike kinderschoenen en laten deze gratis repareren bij de schoenmaker. De schoenmaker op zijn beurt is niet blij om maatje 21 opnieuw te stikken, de schoenen zijn te klein voor de machine. Ik dacht, laat ik eens contact opnemen met Nike. Na een zoektocht naar een telefoonnummer, want er benaderbaar zijn ze niet, kreeg ik het nummer van Nike Nederland. Zij vertelde mij dat Nike afspraken heeft met de retailers over het oplossen van problemen met Nike schoenen. De dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat een officiele klacht hetzelfde antwoord zou opleveren: We hebben afspraken met retailers over oplossingen bij problemen. Nu ben ik niet op zoek naar juridisch advies, want ik weet hoe het in elkaar zit, maar ik ben op zoek naar mensen die ook deze problemen hebben ervaren met Nike kinderschoenen. Tevens de absolute non-service van een bedrijf als Nike, die blijkbaar geen enkele boodschap heeft aan ontevreden klanten.

Gesloten