LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] platstation 3 word te warm/heet

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
mich1981

platstation 3 word te warm/heet

Ongelezen bericht door mich1981 »

hier bij gaat het om een playstation 3 60gb replacement die te warm woord naar het aan zeten van de console woord tie menteen warm ik kan misschien uurtje spelen dan gaat tie van zelf weer uit ik kan dan zekers 2 uur wacht voor dat tie weer aan gaat het probleem weet ik niet want mijn 2 voor gangers haden dit niet die waar aan de blue ray disk drive stuk ging van de playstation 3 ik kan hier wijnig over trug vinden op het internet ik heb sony weer gebelt en kreeg te horen dat ik weer op kan stuuren en weer wacht op een replacement en dit voor de 3 de keer in anderhalf jaar dan ga ik nu voor de 4 de playstation 3 en ik kan een game uit kiezen moterstorm. uncharted darke of fortune. ratchet and clank tools of destruction. om het goed te maaken met mij om het om een pech geval gaat dat nu weer stuk is / dat tie te warm woord.
ik bal hier echt van want deze playstation heb ik net trug van sony op 14januari 2009 en het is nu 2-2-2009

heben jullie dit ook laat het horen op het form van tros radar misschien kunen radar hier iets mee doen

Quintus Sertorius

Re: platstation 3 word te warm/heet

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

1- Leer es normaal een verhaal/zin te formuleren. Je hele post bestaat uit welgeteld 2 zinnen.

2- gaan de fans etc wel draaien? Zoniet moet je ff kijken of ze wel goed zijn aangesloten.

mich1981

Ongelezen bericht door mich1981 »

ja mijn fans draaien wel normaal als ik hem aan zet woord tie menteen heel warm ik weet niet waarom maar goed ik stuur hem morgen gewoon op naar sony

Issy_I

Ongelezen bericht door Issy_I »

zzz
Laatst gewijzigd door Issy_I op 08 mar 2010 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

valentine_girl

Ongelezen bericht door valentine_girl »

:D ik hoorde net toevallig dat bepaalde versies van de ps3 zchelf uitscakelen als ze te warm worden. dus ja dan is het logisch dat je moet wachten voor ie afgekoeld s.

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

ik hoorde net toevallig dat bepaalde versies van de ps3 zchelf uitscakelen als ze te warm worden. dus ja dan is het logisch dat je moet wachten voor ie afgekoeld s.
Heel slim meisje. In principe sluit elk appraat zichzelf af als het te warm word ;). Maar het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een apparaat niet meer kan werken door een te hoge temperatuur en daar gaat het hier om.

Gesloten