Goed, ik ben er dus niet blij mee en heb dus mijn abonnement bij Orange opgezegd. Conform de brief gebeld naar de klantenservice en daar dus het adres gekregen waar k de opzegbrief naar toe kon sturen. Deze brief had voor 17 juli binnen moeten zijn en op 13 juli heb ik na telefonisch contact met de klantenservice dus een opzegbrief gemaakt en gelijk op de post gedaan, voor de buslichting. Deze brief heb ik dus in tweevoud verstuurd, in twee enveloppen. Ruim voldoende om op tijd aan te komen.
Echter, nadat een bevestigingsbrief uitbleef heb ik een kleine week, anderhalve week later gebeld. De brief was nog niet binnen en ik werd verzocht om even af te wachten. Zou een chaos zijn qua drukte, dus zou best kunnen dat een en ander nog wel zou verschijnen. Paar dagen later weer gebeld en vandaag ook weer gebeld nadat ik thuis ene brief aantrof dat mijn abonnement dus omgezet werd naar T-mobile flex!
Waar het eigenlijk op neer komt: ik heb pech. Twee brieven, die ruim op tijd verstuurd zijn, los van elkaar, zijn dus niet aangekomen of in ieder geval niet verwerkt. Orange kan/wil niets meer doen en opzeggen gaat niet want de datum tot wanneer dat kon is verstreken
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb de brieven niet aangetekend verstuurd, maar dus bewust in tweevoud. En dan verdwijen alletwee de brieven... Je beklag doen heeft geen zin, je wordt van de ene klantenservice naar de andere doorverwezen. Ik heb al gebeld naar 0800-7113, 0800-7111 en 0800-7123 en ondertussen ook de nodige keren doorverbonden.
Vraag is: wat is de volgende stap. Ik ben op tijd geweest met opzeggen (wat alleen schriftelijk kan), naar het juiste adres dat ik heb opgekregen van de mevrouw van 0800-7113 en dan krijg je dit gezeik
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Iemand nog meer dit soort ervaringen? Een paar jaar terug heb ik ookal zoiets gehad, ook met Orange trouwens.