LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht t mobile

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

ik heb op 2 feb een web en walk gehaald in de tmobile schop in utrecht w c overvecht dit werkte niet na verschilende keren trug geweest te zijn en na div pogingen om het goed tekrijgen heb ik het aperaat trug gegeven hun schriftelijk opgezegt zij wijgerde het trug tenemen ne veel geruzie heb ik hem achtergelaten t mobile stuurde mij een afkoop bedrag van 397.23 voor iets wat niet werkte toen een incasso buro nu een dagvaardiging wat moet ik hier mee ik was bij rechts hulp maar om dat dit kantongerecht is moet ik zelf betalen aan advokaat enz ik ben wao er dus u begrijp dat ik dit niet heb graag adv wvankommer nolenshof 4 utrecht 3515vz

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

eerst eens proberen een logisch verhaal in normaal nederlands te posten ajb

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

U hoeft geen advocaat te nemen u kunt uzelf ook verdedigen.Het kan schriftelijk ook,maar laat dan een deskundige een verweerbrief opstellen.U verweer moet wel optijd bij de rolzitting zijn,dan hoeft u zelf niet te gaan, en als u in het gelijk gesteld wordt krijgt u een schadevergoeding,moeten hun ook uw advocaat betalen.

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

ik heb een web en walk gehaald in de Tmobile schop thuis gekomen kreeg ik geen internet was een tlf no bij wat je dan moest bellen ik heb dat dus gedaan moest een progamma op internet zoeken ik weet weinig van die dingen dus mijn broer op gehaalt hij kon dat programa niet openen wat hij ook probeerde intussen was ik al 4 dagen verder ik terug naar de schop de persoon die mij had geholpen was er niet meer hun gingen kijken moest op gestuurt worden kon wel 6 weken duuren ik nam dat niet ik wou hem niet meer kwam een andere verkoper bij die ging voor mij kijken hij deed het ook bij hun niet op de pc geprobeert op hun laptop ook niet kwam er een ander bij zegt hij moet eerst dat programa dounlouden hij adviseerde om wind exp pro er op te laten zetten dan was het goed ik dat weer geprobeert laten op zetten ik had visa maar ook geen resultaat ik weer terug kreeg een andere stik hun ook deze geprobeert deed het ook niet had intussen een ander no ze namen hem niet terug mijn broer had in tussen op internet een stuk gevonden over de web en walk van T mobile dat hij het nog helemaal niet deed ik weer terug kreeg ruzie met de aanwezige ver koper want ik moest maar terug komen als die er was intussen was ik zo kwaad ik zij je neemt dat ding terug iets wat niet werk heb ik niets aan hij wou hem wel aan pakken en door geven dat ik was geweest die persoon zou mij dan bellen ik wou een ontvangst bewijs maar kreeg dat niet wel naar vel geschreeuw van miijn kant kreeg ik een brief je dat ik het achter had gelaten kreeg geen tlf nr ik naar T mobile gebeld moest gewoon betalen ik heb toen meteen een ingebrekestelling en contract anulering gestuurt antwoord daar op was werd pas 2011 ontbonden ik natuurlijk niet betaald tweede maand ook niet toen kreeg ik een afkoop voorstel van 397 uero toen begreep ik er helemaal niks meer van ik dacht ik wacht het maar af toen kwam linden berg in beeld ik heb gelijk bezwaar gemaakt en copy s mee gestuurt nou de rest laat zich raden nu een dreigement met de dag vaardiging nu hoop ik dat het voor jullie wat beter te begrijpen is.
Laatst gewijzigd door willem kommer op 22 jul 2009 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door mar42 »

:wink: Ik snap het wel willem, maar sommige zullen vragen of je komma's en punten kunt gebruiken.
Want nu is het een verhaal, aan 1 stuk door.

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

zory maar ik ben nog van de oude stempel een niet zo geschoolt

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door mar42 »

Geeft niet hoor. :wink:
Kan iemand u helpen met een brief te schrijven naar het incassobureau, waarin u uitlegd hoe en wat, en met kopien van bewijs van inlevering etc.?

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door Mendoza »

Ik denk dat Willem weinig kans maakt.
Zoals ik zijn verhaal begrijp heeft hij flink staan bekvechten met een medewerker. En op dat moment heeft ie nog niemand in gebreke gesteld maar wel de spullen ingeleverd. Hij zal op die manier wel direct akkoord zijn gegaan met een afkoop van het contract.
Je kunt niet vervolgens T-mobile in gebreke stellen en dat meteen maar als einde overeenkomst beschouwen. Hij kan nu niet bewijzen dat T-mobile voldoende gelegenheid heeft gehad om het te herstellen.
Dus ik denk dat deze heer zal moeten betalen.

Aan de andere kant missen we een hele hoop informatie en is zijn verhaal erg moeilijk te lezen.

Wat voor bewijsstukken heb je willem?
Je hebt iets gekregen in de winkel, wat staat daar op?
En op welke datum heb je het Abbo geannuleerd/beeindigd?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Willem als er niemand is die een brief naar het incassobureau kan schrijven,bij radar hulp staan een paar voorbeeld brieven bij juridisch en financieel.Er staan 3 voorbeeldbrieven voor een incassobureau.scenario 1,2,3.En er staat een brief voor contractontbinding bij wanprestatie die kun je naar t-mobile sturen.en als het mogelijk is de datums en tijdstip dat je naar de winkel bent geweest en wanneer je gebeld hebt meesturen,naar t-mobile en incasso,ook een kopie meenemen naar de rechtbank

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

ik heb 6 feb een ander web en walk ge had 10 feb ingelevert 7 feb wou ik het terug geven wat niet mogelijk was ik heb me daar wel kwaad gemaakt om dat ik steeds wegestuurt werd kreeg op een klad briefje inmame bewijsje wel met handtekening ik heb ook een bewijs van internet dat het web en wlak nog niet werkte ik ga een voor beeld brief op zoeken ik heb al verschilende keren geschreven wel is mij op gevallen na mijn eerste reactie kreeg ik gelijk een mail van tmobile om kontak op tenemen met klante servcie wat ik van daag ook ga doen

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Overal kopie van maken de originele zelf houden,kopie's meesturen naar incasso en t-mobile.Als je naar de rechtbank moet de originele papieren meenemen,wel zelf een kopie van alles houden.Succes snepke

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

na mijn schrijven op dit vorm kreeg ik gelijk een mail van t mobile om contakt op te nemen met klanten cerv met tlf no gratis te bellen maar dat ging niet wat ik ook probeerde ik kreeg steed de melding voer no van tmobile in wat ik dus niet heb ik heb toen maar gemailt naar klanten cerv diana braat ze ging het uit zoeken ik heb toen een aangetekende brief naar klanten serv gestuurt met alle copy die ik al eens had opgestuurt geen reaktie op gehad wel een mail dat ik wel degelijk gebruikt had gemaakt van internet en dus maar moet betalen ik gelijk geantwoord dat ik helemaal geen gebruik kon maken daar de web en walk bij de winkel achter gebleven was toen kreeg ik in eens een brief dat ik 522 webpaginias op had gevraagt allen met succes wel vreemd als je niets heb ja mijn eigen internet van tele 2 wat wel zonder problemen werkt maar dat is gewoon vast aan sluiting thuis ik wacht het maar weer af

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Willem vraag die pagina's(kopie)op en via welk adres ze zijn opgevraagd,hun kunnen wel zeggen dat je die opgevraagd hebt ,om bewijzen vragen

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

ga ik gelijk doen ik heb ook weer een aangetenkende brief naar lindorff gestuurt

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Plus datum en tijd opvragen

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door willem kommer »

snepke bedankt voor je steun groeten willem

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: klacht t mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Graag gedaan ,horen we nog hoe het is afgelopen

Gesloten