LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ben Bedonderd
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2009 21:53

Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door Ben Bedonderd »

Geachte medegedupeerde van DWVC, Cashback, Timelinx, European Coast & Sun Holidays
Geldt ook voor de gedupeerden van Carpe Diem TSH etc.

Alvast bedankt voor de reacties, komen hiermee een heel eind verder.


Nadat ik onlangs ook gebeld ben door mevr. de Vos ben ik zeer boos geworden. Na enig onderzoek ben ik hier terecht gekomen waar iedereen zijn hart lucht. Echter veel mensen zien dit als een noodkreet maar we schieten er allemaal niks mee op omdat er daadwerkelijk niets verder meer mee gebeurt. Enig voordeel is dat je ziet dat je niet alleen zo stom bent geweest. Erger is dat deze praktijken steeds maar doorgaan, ondanks dat het al in de Europese commissie besproken is.
Om het e.e.a. duidelijk te maken voor iedereen even een uitleg na mijn recherche van afgelopen week waarbij ik veel correspondentie verzamelt heb in belang van deze zaak.
European Coast & Sun Holidays was een organisatie die voor Timelinx (nu Protravel) potentiële slachtoffers benaderde met krasloten, als of ze een grote prijs hadden gewonnen. Deze konden dan door een Cashback te kopen, voor veel geld, een aandeel kopen, wat je na 59 maanden tot 100% weer terug kreeg. Daarmee was je lid van DWVC (Designer Way vacation Club). Via Timelinx kon je dan goedkope vakantie krijgen tegen 50% korting. Echter al deze bandieten werkten en werken nog steeds onder een hoedje om vakantiegangers van hun centen af te helpen. Firma Palmtree projects, Mevr. De Vos, benadert nu mensen met de mededeling dat Cashback failliet is, omdat wij in een register staan van mensen die al reeds eerder een keer suc6vol zijn opgelicht. Zij belooft dat U een groot deel van uw geld terug krijgt. Voor gedupeerden wordt nu valse hoop gewekt dat ze hun misinvestering via deze weg terug kunnen krijgen. Je moet er echter wel voor naar Tenerife komen, en bij hun boeken omdat ze dan zeker zijn dat je komt. Vliegreis moet je zelf regelen, betalen zij dan terug, hoop je.! Klinkt heel aanlokkelijk van deze agressieve dame maar klopt voor geen meter. Vandaag belde ze weer (15de keer) dat ze ook het hotel terug zou betalen. Bij deze roep ik lotgenoten op om bij een centraalpunt, in dit geval mijn email adres, zich te melden zodat we samen verdere stappen kunnen ondernemen.
Ik ben in hoge mate bereid hier veel tijd en werk in te steken om deze oplichterspraktijken te stoppen. Ik hoop op zoveel mogelijk reacties om samen misschien iets of een deel van ons geld terug te zien.

Met vriendelijke groet.

Ben Bedonderd
[/b]

cappaert Elke
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:17

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door cappaert Elke »

Beste Ben bedonderd,

In België zijn er ook heel wat slachtoffers van deze dubieuze Palmtree, Cashback.

Mijn schoonouders hebben in Tenerife ook "gewonnen" met krasloten!

Zij hebben ook hun coupon terug verzonden en werden ook gecontacteerd door een zeer agressieve dame uit Spanje. Met de melding dat Cash back failliet was en dat zij alles willen overkopen. Zij vertelde hun dat wanneer alle mensen hun deel lieten overkopen, alles in orde kwam en ze hun centen zouden terug zien.

We vertelden haar we met dit alles niets te maken wilden hebben. Ze bleef maar bellen en werd steeds agressiever.

Ik stel mij bij deze praktijken ook heel veel vragen!

Elke

Ben Bedonderd
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2009 21:53

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door Ben Bedonderd »

Hallo Elke,

Als je wilt kun je me mailen op [email protected]

Dan kan ik meer vertellen.

Ik wacht je berichten wel af als je interesse hebt

Ben bedonderd

Tenerife01
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2009 22:06

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door Tenerife01 »

Ook wij zijn in 2005 op Tenerife erin gestonken (Designer Way Vacation Club). Er werd ons een gratis cruise beloofd vanaf Miami. Helaas moesten we voor de tickets richting Ver.Staten een fortuin betalen, dus de cruise is niet doorgegaan. Maar we hebben dom, heel dom getekend en zijn nu vele euro's armer. We hadden eigenlijk al de moed opgegeven dat er via Cashback ooit geld teruggestort zou worden. Vanavond worden we ineens gebeld door mevrouw de Koning van Palmtree Projects met het verzoek naar Tenerife te komen, want zij willen ons contract voor 'ongeveer hetzelfde geld' overnemen.....
Origineel vooral niet terugsturen naar 'Cashback' want dan zou het zeker kwijtraken, werd ons verteld.
Dit speelt voor ons al 4 jaar. Ik vraag mij af hoe lang dit soort oplichtingspraktijken nog door kan gaan, ookal heeft de Europese Unie er weet van?
Wat kunnen wij er aan doen?

Ben Bedonderd
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2009 21:53

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door Ben Bedonderd »

Waarschuwing voor allemaal.

Vergeet het, ben er zelf op uitnodiging geweest, kon nog eens investeren in een project in Turkije. Heb het niet gedaan,

Kreeg dus geen geld terug voor hotel en vliegreis van Mevr de Koning of Mevr de Vos, of Mevr .... allemaal een en dezelfde oplichter.

Wij hebben gewoon een kat in de zak gekocht, waarde < € 1000.- waar we veel voor betaald hebben voor timesharing bij DWVC

Heb er gewoon een leuke vakantie van gemaakt en niet gekrast.

Het gaat maar door, spelen allemaal onder een hoedje van reisorganisaties tot Politie en Justitie, is een mafiabende, is een utopie om dit te stoppen. Tenerife is een vrijstaat en het geld gaat naar een of ander belastingparadijs waar wij geen grip op hebben,

Groetjes Ben Bedonderd
Laatst gewijzigd door Ben Bedonderd op 21 jul 2009 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Ben Bedonderd
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2009 21:53

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door Ben Bedonderd »

Geachte mede gedupeerden,

Vergeet het allemaal,

Tegen de mafia is niks te beginnen, die mensen zijn zomaar niet te pakken of laten zich niet pakken, verschillende rechtzaken zijn al verloren, ook als ze er 1 in Engeland achter tralies hebben gekregen is fijn.

Er worden 2000 - 3000 mensen per jaar op deze manier opgelicht à € 10.000.- en meer tel uit je winst.

Probleem zit in Spanje, van touroperators tot hotels, overheid, politie en de rest die er allemaal van profiteren. HET IS EEN UTOPIE OM DIT TE STOPPEN,

Begin bij de reisbureau's in Nederland waar je de informatie krijgt om er niet in te trappen, voorkomen is beter dan genezen.

Heb veel informatie vergaard, zelfs met mensen gesproken die er gewerkt hebben en er spijt van hebben.

Palmtree Projects is een firma die NIET bestaat, Mevr. de Koning is ook Mevr de Vos, wie weet hoe haar nieuwe naam zal de volgende keer uit zal zien waarschijnlijk Haas.

Hoe denken jullie hoe ze aan de namen van de gedupeerden komen.

Mensen word wakker, TRAP ER NIET MEER IN !

Ben Bedonderd

letitbe
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 08:02

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door letitbe »

Mevrouw De Vos is eigenlijk Mevrouw Valerie uit Belgie.... :idea:

letitbe
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 08:02

Re: Palmtree, DWVC Timelinx European Coast & Sun Holidays

Ongelezen bericht door letitbe »

Een ieder die in aanraking is gekomen met Timeshare, vakantieclubs, enz.. kan er NOOIT meer uitkomen.
Het is een vicieuze cirkel waar je niet uit kan kruipen en ik heb er ervaring mee!! Op zich niet zo erg, alleen dat VELE mensen er zich door laten vangen!!
:!: :arrow: Vraag maar aan Meneer "Ben Bedonderd" die persoonlijk veel te weten is gekomen.
met een Vriendelijke Groet

Gesloten