LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Abby
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 feb 2008 20:57

Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door Abby »

Aanklacht tegen VN wegens griepvaccin tegen Mexicaanse griep

De Oostenrijkse onderzoeksjournaliste Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de Verenigde Naties (VN), de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste funcionarissen, wegens 'bioterrorisme' en 'poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep'.

Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis' betekenen. Ze heeft ook een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten (en mogelijk ook in Frankrijk).

Eerder heeft Burgermeister aanklachten tegen Baxter AG en Avir Green Hills Biotechnology (beide uit Oostenrijk) ingediend voor het produceren van besmette vogelgriepvaccins, waarbij zij stelt dat dit doelbewust is gebeurd om winst te kunnen slaan uit het ontstaan van een pandemie.

De journaliste zegt bewijzen te hebben overhandigd, waaruit zou blijken dat het ook bij het griepvaccin tegen de Mexicaanse griep gaat om bioterrorisme. Volgens Burgermeister zijn zowel de vogelgriep als de Mexicaanse griep doelbewust gecreëerd als voorwendsel voor het invoeren van een massaal internationaal vaccinatieprogramma. Dit vaccin zal volgens Burgermeister opzettelijk besmet zijn met giftige biologische stoffen, waardoor in de komende tien jaar veel slachtoffers zullen vallen.

Bewust besmette griepvaccins als bewijs
Eén van de sterkste wetenschappelijke bewijzen die Burgermeister presenteert is, het met het aktieve vogelgriep besmette jaarlijkse anti-griepvirus van Baxter AG (de Oostenrijkse dochtermaatschappij van Baxter International), dat in de winter van 2008/2009 naar 16 laboratoria in vier landen is gestuurd.

Dit bericht verscheen overal in de reguliere media. Mede vanwege het feit dat experts hebben verklaard dat zo'n besmetting feitelijk onmogelijk per ongeluk kan hebben plaatsgevonden, zegt de Oostenrijkse journalist dat dit overduidelijk bewijs is dat de farmaceutische bedrijven en internationale overheidsinstellingen aktief betrokken zijn bij de ontwikkeling en verspreiding van de meest dodelijke biologische wapens, met als doel het creëeren van de huidige grieppandemie en met veel slachtoffers als gevolg van het toedienen van bewust besmette vaccins.

Uit Burgermeisters dossier zou blijken dat het loslaten van het Mexicaanse griepvirus op de bevolking essentieel was om de WHO in staat te stellen een niveau-6 pandemie uit te roepen.

Vanwege het feit dat dit virus uit delen van zowel het varkensgriep-, menselijke griep- als het vogelgriepvirus bestaat, moet het volgens veel experts in een laboratorium zijn ontwikkeld. Verder zijn de symptomen van de Mexicaanse griep niet anders dan die van een gewone griep, en veroorzaakt het ook niet meer slachtoffers dan een normale seizoensgriep.

Jane Burgermeister is van Ierse/Oostenrijkse afkomst en heeft artikelen geschreven voor Nature, het Britse Medical Journal, en American Prospect. Ze is Europees correspondent van de Renewable Energy World website, en heeft veel publicaties over klimaatverandering, biotechnologie en ecologie op haar naam staan.

Haar grootste zorg is dat, ondanks het feit dat de firma Baxter betrapt is op het bijna veroorzaken van een pandemie, samen met andere farmaceutische bedrijven gewoon door kan gaan met het verstrekken van vaccins. Baxter zou zich op dit moment inspannen om het vaccin tegen de Mexicaanse griep in de loop van juli op de markt te brengen.


Bron:http://www.blikopnieuws.nl/bericht/9988 ... griep.html

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door Berenice »

onze aardkloot geregeerd door buitenaardse reptielachtige wezens, die een menselijke gedaante hebben aangenomen om niet op te vallen. Ze voeden zich met mensenbloed en zijn behalve in de riolen ook in de politiek te vinden. Belangrijkste voorbeelden zijn Hillary Clinton, George Bush en Tony Blair. De wezens komen uit het sterrenstelsel Draco en hebben als doel de menselijke beschaving kapot te maken. Dat doen ze door oorlog te forceren en onderscheid te maken tussen ras en huidskleur.

Die tsunami was gewoon de schuld van de VS, India en Israël. Hoe dat zo? Met geheime nucleaire explosies in de oceaan hebben ze de aardplaten dusdanig in beweging weten te brengen dat er een enorme vloedgolf ontstond. De drie landen probeerden op die manier de ‘mensheid te liquideren’

(Of is dit niet het topic over de beste complot theorieen??)

Abby
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 feb 2008 20:57

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door Abby »

Het topic ging over de griepvaccins, maar nu je het over 'complot theorieen' hebt ken ik er ook wel een paar. Om maar te beginnen bij de 'twin towers' die door VS zelf zijn opgeblazen..

Maar..'Bioterrorisme' baart mij serieus grote zorgen! :?

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door Chief »

Nog meer er over lezen klik op de link hieronder, en doe je ding ermee.

http://www.nujij.nl//pandemie-betekent- ... 7757.lynkx

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door ron1 »

Te lang zonnen is NIET goed voor U !

In december krijgen we weer de oliebollentest !

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door MLF »

sjit dit is eng
*duikt weer onder de bank*

anita1971
Berichten: 265
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door anita1971 »

Ron1, en ik ben net pas bijgekomen van de haringtest.........

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door dhc »

Ik ga me doodzuipen! Worden jullie ook zo knettergek van die randdebielen met hun complot-theoriën?
Opsluiten die gasten!

stofzuigertje

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ dhc,

Mag ik ook een paar glazen, want ik sta volledig achter jou mening.... helaas...

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik ga me doodzuipen!
Daat zal je een he;eboel gebruikers hier een groot plezier mee doen 8)

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door dhc »

En dan gebruik ik daarna weer zo'n wazig gifgroen drankje uit een of andere biodynamische geitenwollensokkentoko en dan.....word ik weer wakker! Helaas voor sommigen....

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door G7 »

Ik ga me doodzuipen!
Daat zal je een he;eboel gebruikers hier een groot plezier mee doen
En dan gebruik ik daarna weer zo'n wazig gifgroen drankje uit een of andere biodynamische geitenwollensokkentoko en dan.....word ik weer wakker! Helaas voor sommigen....
Wat een grappige topic hier. :lol: Eindelijk weer eens wat om te lachen. :lol:

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Doe gewoon wat je normaal doet en als je ziek wordt laat je je Tamiflu voorschrijven en blijf je thuis. Na een paar dagen ben je gewoon weer beter en immuun. Luister naar de dokter, lees de medische literatuur en ga niet paniek lopen schoppen.

stofzuigertje

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Bor,

DHC bedoelde hetzelfde en ik heb zelf maar iets genomen om deze beloofde ziekte te vergeten!

Je hebt gelijk en dit soort waarschuwingen nemen we dus niet serieus!

In Nederland mag dit product zonder onderzoek niet eens verkocht worden dus dit bericht is eigenlijk meer voor de rest van Europa bedoeld!

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door MLF »

Ik ga me doodzuipen! Worden jullie ook zo knettergek van die randdebielen met hun complot-theoriën?
Opsluiten die gasten!
:lol: :lol: :lol:

overal op inet vind je nu complot-theoriën, de ene nog waziger dan de andere.

Ik ben er van overtuigd dat dit genocide is :twisted:
Veroorzaakt door een enge man die iedereen wil uitroeien.

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Zeer belangrijk: Griepvaccin is 'bioterrorisme'!?!

Ongelezen bericht door fransbaars »

Aan iedereen die nog steeds denkt dat de farmaceutische industrie het beste met ons voor heeft het volgende:

Tamiflu wordt door Roche in licentie gemaakt. De oorspronkelijk ontdekker van het vaccin is Gilead. Chairman van Gilead is (oh toeval) Donald Rumsfeld. Laatsgenoemde is ook verantwoordelijk voor nog zo'n lekker goedje: aspartaam. Ooit door de FDA getest als 'zeer gevaarlijk' maar na de toedtreding van Bush en Rumsfeld opeens toch goedgekeurd.

Aspartaam wordt gemaakt door Searle, met als CEO (ach hemel, alweer toeval): Donald Rumsfeld die Searl voor een lieve duit heeft doorverkocht aan Monsanto (ook zo'n fijne club)

A minority of one can still be right.
Educate yourself. Question everyting.

Ghandi

Gesloten