LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo TV Kabel factuur

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Ziggo TV Kabel factuur

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem, waar maar geen oplossing voor handen is.

Het gaat niet over internet, maar gewoon om Ziggo tv Z1-(voor heen werd dit geleverd door Essent en later @Home.nl) Nu dus Ziggo.

Betaal al meer als 15 jaar keurig mijn maandelijkse Kosten online via mijn bank.

In die 15 jaar nooit geen probleem gehad, maar nu het in handen is van Ziggo dus wel

Heb Ziggo meerdere malen een mail gestuurd let wel mijn eigen mail want ik heb geen internet van hun dus ook geen mail adres.

De vraag die ik heb gesteld aan hen mijn de factuur naar mijn email adres te sturen dit is een mail van Gmail.com

Ook klachten via de webmail en met vermelding van mijn Gmail.com worden niet beantwoord, oke wel maar dan een standaard mail, we hebben uw klacht ontvangen en nemen zosnel mogelijk contact met u op. Nu weet ik niet wat Ziggo onder snel verstaat want tot op heden is het al weer een half jaar geleden, ook briefen worden niet beantwoord.

Wel sturen ze bij regelmaat een herinnering en nu ook maar eens een aanmaning om binnen 5 dagen te betalen, maar zij hebben een kopij ontvangen van al mijn betalingen tot nu toe.

En dus is het probleem tot nu toe nog niet op gelost, keer ook eens een brief Factuur moet maar per kwartaal betalen terwijl ik dit al 15 jaar maandelijks doe en dus die factuur van een kwartaal niet betaal omdat ik t/m augustus betaal heb.

Heb dus nu mijn laatste brief met daar in een mede deling maar aangetekend verstuurd incl. een leesbevestiging om zeker te zijn dat men het ontvangt en leest.

Mij vraag weet iemand hoe ik hier verder mee moet, ik weet het niet meer en zit ook niet op een afsluiting te wachten.

Reactie zijn welkom, PS webteam van Ziggo kom nu niet met sorry dat u zo veel problemen heeft wij willen u graag helpen als u de link aan klikt en even op webmail uw klacht indient dan helpen wij U, op de site heb ik daarvan al 10 keer één en de zelfde klacht in gediend zonder dat er iets mee gedaan wordt.

Inloggen helpt niet op mijn Ziggo om dat ik geen internet heb van u en dus mijn eigen mail gebruikt krijg ik al leen maar fout melding probeer het later nog eens.
of bel de helpdesk veel te duur en daar bij word niet geholpen.

Gesloten