LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitslag Medische Keuring en nog wat vragen

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Alex1504

Uitslag Medische Keuring en nog wat vragen

Ongelezen bericht door Alex1504 »

Goeiedag,

Ik zal ff bij het begin beginnen.
Ik heb in 2007 een medische keuring gehad omdat ik zou gaan werken bij een reintegratie project voor behoud van uitkering.
Uit die keuring is gebleken dat ik 20 uur per week kon gaan werken (ivm Beenklachten door mijn lengte, en omdat ik epilepsie heb)
Nu in 2009 had ik aangegeven dat mijn klachten verergerden en ben toen naar een keuring gestuurd 03-08-09
Ik kreeg vandaag de uitslag te horen van mijn baas op het werk.
Mijn contactpersoon van de sociale dienst heeft mijn baas een mailtje gestuurd en gezegd dat ik gewoon voor 36 uur aan de slag kan ipv 20
Mijn vraag hierover is het volgende:
Kan hij dit zo maar doen? ik heb het rapport van de arts gelezen en er word niks gezegd over 36 uur werken.
Ik ga nu al elke dag kapot van de pijn laat staan als ik 36 uur moet gaan werken ipv 20.
Ik weet dat ik bezwaar aan kan tekenen maar moet ik deze gewoon naar mijn contactpersoon sturen?
Wat de uitslag van die keuring betreft ik heb hem zelf niet gekregen, hij werd voorgelezen door mijn baas op het werk.
En hoe moet zon bezwaar er ongeveer uitzien?

gravedigger

Re: Uitslag Medische Keuring en nog wat vragen

Ongelezen bericht door gravedigger »

Edit: sorry Alex. Antwoord in het verkeerde ropic :oops:
Laatst gewijzigd door gravedigger op 04 aug 2009 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Alex1504

Re: Uitslag Medische Keuring en nog wat vragen

Ongelezen bericht door Alex1504 »

huh? vriend?

Gesloten