Hoi leontien,inderdaad zijn meningen verdeeld,maar ik kan je vertellen,dat middel gewoon een goed medicijn is!je bent moe de eerste 2 à 3 weken,klopt had ik ook ,maar denk daar bij dan van al dat getob en zorgen heeft mijn geest en lichaam rust verdiend,ik kan gelukkig die rust nemen omdat ik 100% ziek gemeld staat,wegens ziekte en nu die overspannen heid,het gaat stukken beter,en ben aan het opbouwen slik nu 10 mg paroxetine en ga dalijk naar de 20 mg,in combinatie met een psychologe waar het goed mee klikt,die vermoeid gaat weg(thans bij mij)en verder vindt ik dat het niet verslavend is want dat geld hier niet voor je krijgt het in opbouw om je geestelijk weer ' gezond' te maken en als de tijd daar is ga je het langzaam afbouwen,omdat je anders ' afkik verschijnselen krijgt" logische ook want je hersenen hebben een stofje gekregen om je weer goed te voelen,en als je dan stopt is dat stofje ineens weg zodat je hersenen de kans niet krijgen om zelf langzaam weer aan het minderende stofje kan wennen,vandaar dat men zegt verslaving maar zo zie ik het niet.
alles kost tijd en van tijd komt raad.
wens je veel sterkte en gezondheid toe,maar mijn ervaring is dat ik blij ben dat ik wèl ben begonnen,paroxetine is een wel varend medicijn en geeftin mijn geval geen negativiteit
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)