LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio staat te koop

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
VTO1

Oxxio staat te koop

Ongelezen bericht door VTO1 »

http://www.fd.nl/artikel/12046094/energ ... oxxio-koop

energiebedrijf Oxxio staat te koop.
Belangrijkste kandidaten overname EON en Electrabel.

zie artikel Financieel Dagblad.

Shine

Re: Oxxio staat te koop

Ongelezen bericht door Shine »

Guttie, .. benieuwd welke naam ze nu weer gaan krijgen.
De hoeveelste zal het dan gaan worden? Ben de tel kwijt geraakt.

Ik maak mijn borst nu al nat als het zover is en welke aanvullende drama's er dan weer mbt administratieve problemen ontstaan.

Trouwens ook leuk voor al die mensen die de afgelopen jaren zo'n Oxxio meter door de strot geduwd hebben gekregen. Menig leverancier en netbeheerder is met deze meter helemaal niet blij.

AGGB

Ongelezen bericht door AGGB »

Nog bedankt Shine voor de morele en praktische hulp, die je me hebt gegeven op dit forum en ik ben blij dat je een keer rollend van de lach je bed bent ingeduikeld vanwege mijn limmericks, inmiddels verzameld in topic Oxxio Ellende. Zo heeft deze ellende toch tenminste eenmaal iets goeds teweeg gebracht.
Overigens niets ten nadele van deoxxiomedewerker alhier. Hij heeft zijn woord gehouden! ik heb er voor 99,99% vertrouwen in dat mijn oxxio-ellende tot het verleden behoort, ook onder een nieuwe naam.
De vorige namen van Oxxio die ik me kan herinneren uit de afgelopen 5 jaar waren Evolta, Energie.com en Durion. Allemaal van hetzelfde laken een pak.

Edit. Gelukkig heb ik mij nimmer de zg "slimme meter "door de strot laten duwen.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Gelukkig heb ik mij nimmer de zg "slimme meter "door de strot laten duwen.
Dan zou je een flinke keelpijn gehad hebben :lol:

AGGB

Ongelezen bericht door AGGB »

Wellicht iets voor de trouwe posters, zoals Ron :)

http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/Oxxi ... ob44881514

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

:D

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

@ job:
:D :D
Humor!

Ojee, is het al zóver met Oxxio?
Voorspelt weinig goeds.

zjwaemke

Ongelezen bericht door zjwaemke »

manager B2B is anders wel een mooi baantje.... daar zitten veelal hele grote bedrijven met hele grote verbruiken 8)

hoogkamp

Ongelezen bericht door hoogkamp »

oxxio niet verkopen maar sluiten dat kom beter uit .oxxio heeft mijn contrac op gezeg met mijn toestemming bij eneco, en ben over gegaan naar oxxio was een stuk goed koper alleen ik had bij oxxio in een keer 3 ean code s 2 voor gas 1 voor electra en dat gaat heel veel geld kosten voordat ze weten waar de fout zit bij oxxio.ik heb 2 jaar moeten wachten voor dat ik mijn geld terug had heel veel bellen,bellen en nogeens bellen.dus sluiten oxxio nu meteen. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
[ik ben nu terug bij eneco kost ook geld maar is wat beter geregeld]

tommievan

Ongelezen bericht door tommievan »

Vandaag 2 mannen van NUON aan de deur geweest. Mijn vriendin heeft opengedaan, en de mannen vertelden dat OXXIO (waar we nu zitten) geen energie meer gaat leveren in Nederland, omdat het verkocht is. Bovendien kunnen ze 20 % korting aanbieden. Mijn vriendin heeft gezegd dat ze voorlopig nog niks wil tekenen, en eerst met mij wil bespreken.

Ze komen dus maandag terug. Iemand advies? Ik heb al op internet gekeken en OXXIO is nog niet verkocht. Het staat wel te koop schijnbaar

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

als je alles van OXXIO zou lezen mogen ze niet maandag maar volgend jaar terug komen.......

Ik zou dit soort dingen niet doen.
Oxxio staat te koop en na koop worden alle klanten gewoon overgenomen dus blijf je stroom en gas krijgen.
Onzin verhaal om handtekening want niet Uw Energie maar hun Provisie is wat zij belangrijk vinden.
Teken nooit iets aan de deur.

Gesloten