| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tom tom
tom tom
wij hebben vorig jaar op 16 augustus een tom tom gekocht. Nu krijgen wij een email van tom tom dat voor deze navigatie geen update's meer kunnen krijgen en geen kaart.
Wij hebben er 250 euro voor betaald en nog gen jaar gebruikt. Nu kunnen wij deze tom tom terug sturen en krijgen we er 170 euro voor terug mits dat we een andere bestellen weer voor 250 euro.
We hebben 3 weken bedenk tijd. Ik vind dit geld klopperij hoe denken jullie erover??
Groetjes wilma
Wij hebben er 250 euro voor betaald en nog gen jaar gebruikt. Nu kunnen wij deze tom tom terug sturen en krijgen we er 170 euro voor terug mits dat we een andere bestellen weer voor 250 euro.
We hebben 3 weken bedenk tijd. Ik vind dit geld klopperij hoe denken jullie erover??
Groetjes wilma
Re: tom tom
Er is al een topic over tom tom daar staat meer over het probleem 
waar kan ik die vinden?
Weet niet of je dezelfde tom tom hebt als in dat topic;
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73245
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73245
-
Guardian72
- Contacteer:
Dan is ie binnen een jaar 'stuk'.
De updates worden niet meer geladen - dus gevalletje garantie.
Ik zou even contact opnemen met je rechtsbijstand of juridisch loket - want volgens mij is dit niet redelijk.
De updates worden niet meer geladen - dus gevalletje garantie.
Ik zou even contact opnemen met je rechtsbijstand of juridisch loket - want volgens mij is dit niet redelijk.
ja ik ga idd even kijken hoe het in elkaar zit.
er zit een kinder ziekte in hadden ze het over.
volgens mij moeten ze het dan terug nemen en je geld terug geven
er zit een kinder ziekte in hadden ze het over.
volgens mij moeten ze het dan terug nemen en je geld terug geven
-
Guardian72
- Contacteer:
Of een gelijkwaardig vervangend apparaat dat het wel doet 
ja ik ben al aan het rond kijken voor een andere navigatie als het maar geen tom tom is 
-
k.j.rougoor
Tom Tom doet mij ook zo'n prachtig aanbod.
Anderhalfjaar oud voor toen €299,- en nu al niet meer actueel te houden.
Heb deze tom tom ook met vaste voeding en houder in handschoen kastje laten plaatsen, dus geen geplak op de ruit. Deze kosten worden niet vergoed, je krijgt een onpersoonlijk zakelijke reaktie?
Wat is hier nog aan te doen, je mag toch wat langer op ondersteuning van een duur produkt rekenen.
K.J. Rougoor
Heb deze tom tom ook met vaste voeding en houder in handschoen kastje laten plaatsen, dus geen geplak op de ruit. Deze kosten worden niet vergoed, je krijgt een onpersoonlijk zakelijke reaktie?
Wat is hier nog aan te doen, je mag toch wat langer op ondersteuning van een duur produkt rekenen.
K.J. Rougoor
je mag toch wat langer op ondersteuning van een duur produkt rekenen.
Ach toch.... hij / zij zit bij mij niet in het dashboard ksstje...
dat hadden ze nl 3 jr. geleden nog niet... en toen kostten ze ook nog ca. 600 euri....
hoor je mij zaniken?
Ach toch.... hij / zij zit bij mij niet in het dashboard ksstje...
dat hadden ze nl 3 jr. geleden nog niet... en toen kostten ze ook nog ca. 600 euri....
hoor je mij zaniken?