LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract gegevens T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
juulschreurs
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 16:53

Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door juulschreurs »

Hallo,
Ik heb een vraag over het contract van t-mobile.
Ik wil het nog eens doorlezen over wat ze me moeten bieden en dat soort dingen maar ik kan het nergens vinden op papier noch op internet. Weet iemand hoe ik dit kan vinden? Je zou me er echt enorm me helpen :wink:

Juul Schreurs.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Je contract is dat wat je hebt ondertekend, bedoel je misschien de Algemene Voorwaarden? Tip: de meeste bedrijven hebben hun Algemene Voorwaarden onderaan de pagina staan, zo ook T-Mobile. :)

juulschreurs
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 16:53

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door juulschreurs »

Ja ik moet weten waar de voorwaarden staan waar zij zich als provider aan moeten houden. ik wil namelijk kijken of er sprake is van contractbreuk om te kijken of ik dan mijn contract op kan zeggen :wink:
Weet je zo waar ik dat kan vinden? zou je me echt enorm me helpen :D

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Weet je zo waar ik dat kan vinden? zou je me echt enorm me helpen :lol:
Als je mijn reactie nou goed had gelezen had je het zelf kunnen vinden onderaan de website van T-Mobile. Gelukkig voor jou is Pindakaaspotje zo lief om een directe link te plaatsen. :lol:

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Juul Schreurs,

Je vindt de contractvoorwaarden onderaan de website www.t-mobile.nl.

groeten

T-Mobile Klantenservice
Annelies

MatthijsKebab
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:33

Re: Contract gegevens T-mobile

Ongelezen bericht door MatthijsKebab »

ik vind het echt heel vreemd dat T-mobile op dit forum actief is met klanten 'helpen' en dat dat niet gebeurd als ik de klantenservice bel :-) Dan krijg ik allemaal van die standaard antwoorden en word ik totaal niet geholpen... (en dan durven ze ook nog aan het eind te zeggen 'Ik hoop dat ik u goed heb geholpen'. Beetje vreemd allemaal.

Overigens vind ik het heel leuk dat de helft van de topics onder telefonie over de slechtheid van T-mobile gaat :-)

Gesloten