Daar aangekomen stond het busje van de glasservice al te wachten, de vestigingsmanager reed de auto binnen en vervolgens ging de motorkap open. Van een afstand keek ik het tafereel aan en was benieuwd wat ze van plan waren. Naderhand bleek dat men als "service" mijn oliepeil controleerde, even later kwam de beste man naar mij toelopen en melde dat daar wel een liter bij mocht, aangezien het peil te laag was. Ik heb dit vriendelijk afgewezen, en met gezonde tegenzin ging de dop er weer op. De volgende dag heb ik even zelf gepeild en bleek het oliepeil slechts 1 streepje onder max. te staan, als hier een liter bij was gedaan was dit zeker te veel geweest.
Het viel mij ook op tijdens mijn bezoek daar dat elke auto een liter olie nodig had, wat best een opvallende score is....
Wat betreft het raam heb ik geen echte klachten, jammer dat de glassplinters nog op het dashboard lagen en de kit ook voor in de auto, stofzuigen na de reparatie was er helaas niet bij.
Dat mocht ik doen
