LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiegingers.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Josh12

Vakantiegingers.nl

Ongelezen bericht door Josh12 »

Hallo,

Ik wilde even vertellen dat wanneer jullie echt klachten willen laten afhandelen je het beste naar Travel Quality Control kan gaan.

Ben vorig jaar heel goed geholpen en ze nemen alles uit je handen en regelen door middel van juiste kennis je klacht gewoon goed af.

Volgen alles op en houden tussentijds contact op je te informeren hoe het er voor staat.

Ik zou zeggen kijk een op www.vakantiegingers.nl

Groetjes,
Laatst gewijzigd door Josh12 op 17 sep 2009 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

eagle3824

Re: Vakantiegingers.nl

Ongelezen bericht door eagle3824 »

tis alleen een beetje duur
Bij een succesvolle claim ontvangt de reiziger van ons 20 % van de hoofdsom

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Beetje duur? Ze rekenen 80 % van de claim aan kosten zo kan ook snel rijk worden,ik heb gewoon het verkeerde beroep gekozen. Dat er mensen zijn die met dit soort zakkenvullers in zee gaan. Ik denk dat Josh12 zelf bij dat bedrijf werkt en reclame wil maken.Ikzelf zou daar nooit mee in zee gaan.

gr Henk

Josh12

Ongelezen bericht door Josh12 »

Nee werk er niet, maar ik denk dat dat er verkeerd om staat. De mensen (ik ook krijg 80%) en zij maar 20 van het werk wat er voor gedaan is. Vooraf alleen eerst 7.95

Staat er dus gewoon verkeerd om op. Ik mail ze wel dat ze daarmee juist klanten kwijtraken.

Zijn echt geen zakkenvullers.

reisjoepie

Ongelezen bericht door reisjoepie »

Ik heb even naar de website van TQC gekeken, maar het komt mij enigszins vreemd over dat een bedrijf dat zich normaliter verhuurd aan reisorganisaties die in drukke tijden de klachtenafhandeling niet zelfstandig aankunnen, nu opeens zijn diensten ook aan de andere kant (lees; de reiziger) aanbiedt. En daar ook nog eens een fors bedrag voor vraagt, want naast het inschrijfgeld van eur 7.95, houden ze 20% van het eventueel toegekende schadebedrag in (onder het mom van no cure, no pay, ofwel niet geschoten is altijd mis ...). Dit riekt toch naar belangenverstrengeling !
Daarnaast is het sowieso een overbodige service, want je kunt altijd GRATIS via je reisbureau de klacht bij een reisorganisatie laten indienen; zij bemiddelen dan conform de ANVR Reisvoorwaarden, met eventueel de mogelijkheid om naar de SGC (Geschillencommissie Reizen) te gaan.
En oh ja, volgens de website van TQC kunnen ze "indien het een minder ernstige klacht betreft, bemiddelen wij voor bovenstaand bedrag tevens direct met de betreffende reisorganisatie voor het toekennen van een bloemenbon en/of reischeque" Dan kun je die eur 7.95 beter in je zak houden, of zelf een (klein) bosje bloemen kopen, toch ?

Gesloten