LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met meetic/lexa
Re: Problemen met meetic/lexa
Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat Meetic en Lexa van de zelfde eigenaars waren... achterdocht had ik altijd al.. omdat ik nooit mails beantwoord kreeg, ook waren vond ik sommige fotos te mooi.. ja en cokki van der laak heeft gelijk... voordat je eraf gaat moet je je profiel verminken en fotos verwijderen.. pas daar mee op.. als je echt een partner zoekt kun je beter naar een goed bureau gaan.. dat is niet gratis maar sommige relatie bureaus doen genoeg voor je.
ZO nog even over MEETIC....
2 jaar geleden ik had geluk dat de chat open stond dat gebeurd zo nu en dan, een kwestie van een klein beetje geluk hebben.. zij riep.. ik antwoorde.. snel msn email adres uitgewisseld en verder chatten op Messenger... we zijn nu getrouwd met kids... en heeeel gelukkig.
ik ben nooit betaalde member geweest!!! NEVER!!!
MVG RED
ZO nog even over MEETIC....
2 jaar geleden ik had geluk dat de chat open stond dat gebeurd zo nu en dan, een kwestie van een klein beetje geluk hebben.. zij riep.. ik antwoorde.. snel msn email adres uitgewisseld en verder chatten op Messenger... we zijn nu getrouwd met kids... en heeeel gelukkig.
ik ben nooit betaalde member geweest!!! NEVER!!!
MVG RED
Mensen let op..... dit soort firmas zijn alleen maar op jullie geld uit en alleen maar dat!!!! Je geld kun je rustig vergeten en rekening blokkade?? HAY HAY..
RED
RED
Het Lexa Customer Care team is 6 dagen per week per e-mail bereikbaar voor al je vragen, problemen en opmerkingen. U kunt uw bericht sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Laatst gewijzigd door lexa.nl op 10 mei 2012 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mijn probleem met lexa is opgelost dankzij het telefoonnummer dat hier op de site staat, mijn bankgegevens worden door internetcriminelen gebruikt om profielen op lexa aan te maken. Aangifte is gedaan
Laatst gewijzigd door jennieelzinga op 16 dec 2008 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
LEXA...IK ben blij dat jullie even reageren...
Jullie retouneren geen geld jullie reageren niet op klachten!!!
NIET WAAR EN JULLIE WETEN HET!!! Stelletje boeven... Verschuil je maar achter je PC.. BAH..
Jullie retouneren geen geld jullie reageren niet op klachten!!!
NIET WAAR EN JULLIE WETEN HET!!! Stelletje boeven... Verschuil je maar achter je PC.. BAH..
hallo allemaal,ik heb nog nooit problemen gehad met betalen en of stopzetten van mijn abonoment.heb ik altijd gewoon met een intern e-mailtje via lexa zelf kunnen doen.
maar het is wel een boeve bende daar ,waneer je abonoment bijna is afgelopen krijg je heel veel mailtjes flirts en bezoekjes,zodat het lijkt dat je weer in de picture staat maar dat is niet zo, het gaat hun er dan maar alleen maar om dat je weer verder gaat .dit is dus pure oplichting daar moet tros opgelicht ook maar eens aandacht aan besteden.verder wens ik jullie allemaal veel succes in het vinden van een partner,groetjes peter
maar het is wel een boeve bende daar ,waneer je abonoment bijna is afgelopen krijg je heel veel mailtjes flirts en bezoekjes,zodat het lijkt dat je weer in de picture staat maar dat is niet zo, het gaat hun er dan maar alleen maar om dat je weer verder gaat .dit is dus pure oplichting daar moet tros opgelicht ook maar eens aandacht aan besteden.verder wens ik jullie allemaal veel succes in het vinden van een partner,groetjes peter
Twee jaar geleden had ik een maandlang een inschrijving bij Lexa. Daarna direct opgezegd maar ik blijf maar Spam ontvangen van die club... ze gebruiken darabij steeds een andere afzender , wanneer worden ze eens aangepakt op dat gedrag (los van de andere klachten over hen die ik lees en die mij ook bekend voorkomen)
1 maand op proef voor de lol lexa geprobeerd voor mijn dochter. Die was gedumpt en had wat nieuw zelfvertrouwen nodig.
Na 1 maand bleek er gewoon weer geincasseerd te zijn van mijn creditcard? Vreemd want je geeft jezelf op voor 1 maand member, Nou niet dus blij Lexa. Trap er niet 1 want het lidmaatschap van Lexa gaat dus gewoon door omdat er bij aanmelding ergens helemaal verdekt in de lijvige voorwaarden staat dat je lid bent tot specifiek opzegging m.a.w. Geen hond leest alles door en Lexa incasseerd. Helaas pindakaas! nu 3 maanden geincasseerd en maar hopen dat ik er nu vanaf ben. Moet je de algemene voorwaarden maar allemaal lezen volgens Lexa/ Ik als gedupeerde betaler, dit soort praktijken vind ik onfatsoenlijk! Geef niet aan dat mensen moeten OPZEGGEN als ze zich voor 1 MAAND aanmelden.
DUS Geachte relatiezoekers, tip van mij, als je iemand zoekt, schrijf je in op Relatieplanet. Kwalitatief veel beter en geen adders onder het gras!
Lexa - oplichters!
Het Lexa Customer Care team is 6 dagen per week per e-mail bereikbaar voor al je vragen, problemen en opmerkingen. U kunt uw bericht sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Laatst gewijzigd door lexa.nl op 10 mei 2012 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk Lexa maar ik wil helemaal niet aan een automatische verlenging als ik 1 maand een menberschip aanga. Ik heb dat ook bij Relatieplanet gedaan, en daar zit je er niet automatisch aan vast omdat je niet alle voorwaarden hebt doorgespit. Jullie gaan er gewoon van uit dat niemand alles leest zodat je gewoon door kunt blijven incasseren. Als ik bij bol.com een boek bestel eenmalig krijg ik er toch ook niet automatisch 1 elke maand!??
Oplichterij is het om mensen geld uit de zak te kunnen kloppen. Ik vraag me zelfs af of het wel legaal is om zo zaken te doen.
Jullie hebben verder een ondoordringbare brei van info staan en je zoekt echt heel moeizaam om bij opzegging te komen. Ook goed over nagedacht om mensen eerst er in te laten trappen om een dienst aan te gaan en vervolgens zo moeilijk mogelijk te maken om er weer af te komen. Ik lees erg veel klachten op internet over deze werkwijze van jullie. Misschien zouden jullie dit eens op moeten pakken als de intenties echt zo goed zijn. Ik ga in elk geval als hobby zoveel mogelijk mensen waarschuwen via allerlei sites. Niet om die 24,95 maar gewoon omdat ik me ge...... voel.
BAH!
-
hallo,
meetic heeft wel degelijk mailadressen en lexa Ook?
[email protected]
[email protected]
en Ook .com
en lexa Ook
mms@lexa. en Ooki [email protected] [email protected] en Ook meetic of [email protected] en .com en zo Ook van meetic je kan er alle kanten mee op en die mailadressen werken allemaal
groeten Cees van den Hoek,
[email protected]
meetic heeft wel degelijk mailadressen en lexa Ook?
[email protected]
[email protected]
en Ook .com
en lexa Ook
mms@lexa. en Ooki [email protected] [email protected] en Ook meetic of [email protected] en .com en zo Ook van meetic je kan er alle kanten mee op en die mailadressen werken allemaal
groeten Cees van den Hoek,
[email protected]
-
ga jij nog met hem naar bed dan!
-
Ook ik heb problemen bij het opzeggen van Lexa! Naar mijn idee is het een criminele organisatie. Op de site van Lexa is nergens een mogelijkheid om op te zeggen. Tros radar zou hier op tv aandacht aan moeten besteden. De site verdiend hiermee op jaarlijkse basis miljoenen! Zelfs infiltreren ze op deze site! te gek voor woorden!
Laatst gewijzigd door lexa.nl op 10 mei 2012 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Sinds dit weekend lid, maar het deugt voor geen meter. Ik krijg allemaal berichten dat mijn profiel is bezocht, maar ik heb juist ingevuld in mijn profiel dat ik dergelijke berichten niet wil ontvangen. Ra ra, hoe kan dat...Vervolgens vandaag geprobeerd online mijn account te verwijderen, wat volgens de mail van Lexa waarin mijn inschrijving werd bevestigd ook altijd moet kunnen, maar dan krijg je opeens een berichtje op je scherm dat je betaling nog niet is bevestigd en je alleen telefonisch kan opzeggen. En dat terwijl Lexa mijn betaling al heeft bevestigd bij de inschrijving, ze activeren immers je account met de bij een bepaald membership behorende gebruikersrechten niet voor niets. Typisch gevalletje van Hotel California dus: "you can check in anytime you like, but you can never leave."
Ergens vorige maand kreeg ik een mail met een aanbieding om een maand lid te worden voor €5. Nu leek me dat wel leuk dus dat deed ik. Hierbij stond dat het automatisch verlengd zou worden maar dat dit makkelijk stop te zetten was. Ik heb na een tijdje zoeken gevonden waar dit zou kunnen en dacht dit ook gedaan te hebben. Nu maakte ik minimaal gebruik van de extra mogelijkheden maar af en toe een berichtje sturen vond ik wel leuk. Nu ik dacht de automatische verlenging stop te hebben gezet bleef ik af en toe een berichtje versturen. Totdat het wel erg laat in de maand was en ik dacht dat het nu wel zo'n beetje afgelopen zou moeten zijn. Dus ik weer naar de plek waar ik de boel had stop gezet en toen bleek dat ik betaald had voor een extra maand van €35.
Hierop heb ik snel mijn bankrekening gecheckt maar ik kon het niet vinden. Dus ging ik op de site proberen te vinden hoe ze het afschrijven. Blijkt dat ik in 1 keer voor €106 6 maanden heb gekocht. Toen heb ik gelijk gebeld en dat kon ik nog terugkrijgen. Echter de €35 kon ik niet terugkrijgen omdat ik vandaag nog een berichtje had gestuurd naar een lexa member. Ik gaf aan dat ze dat berichtje wel mochten verwijderen maar dat kon dan weer niet. Ik wil mijn €35 ook terug.
Wat een slecht gevoel hou ik aan die site over zeg.
Hierop heb ik snel mijn bankrekening gecheckt maar ik kon het niet vinden. Dus ging ik op de site proberen te vinden hoe ze het afschrijven. Blijkt dat ik in 1 keer voor €106 6 maanden heb gekocht. Toen heb ik gelijk gebeld en dat kon ik nog terugkrijgen. Echter de €35 kon ik niet terugkrijgen omdat ik vandaag nog een berichtje had gestuurd naar een lexa member. Ik gaf aan dat ze dat berichtje wel mochten verwijderen maar dat kon dan weer niet. Ik wil mijn €35 ook terug.
Wat een slecht gevoel hou ik aan die site over zeg.
Dag Moon,
Ik ontdek vandaag min of meer hetzelfde op m'n rekeningaccount:
20 euro afgeschreven door lexa.nl, en dat terwijl ik in geen jaren op die site heb gekeken!
Is het bij jou bij een eenmalige afschrijving gebleven?
Ik ontdek vandaag min of meer hetzelfde op m'n rekeningaccount:
20 euro afgeschreven door lexa.nl, en dat terwijl ik in geen jaren op die site heb gekeken!
Is het bij jou bij een eenmalige afschrijving gebleven?
De automatische verlenging van een Lexa membership is eenvoudig uit te zetten. Nadat je bent ingelogd klik je op de help/contact button en onder het kopje 'Mijn huidige Membership' vind je exact hoe je de automatische verlenging kunt annuleren. Kom je er niet uit, dan kun je middels een bericht contact opnemen.
Verder staat er duidelijk in onze Algemene Voorwaarden dat wanneer er tijdens een membership gebruik is gemaakt van een van de functionaliteiten van Lexa.nl, het restant van het bedrag na opzegging niet wordt teruggeboekt.
Verder staat er duidelijk in onze Algemene Voorwaarden dat wanneer er tijdens een membership gebruik is gemaakt van een van de functionaliteiten van Lexa.nl, het restant van het bedrag na opzegging niet wordt teruggeboekt.
Laatst gewijzigd door lexa.nl op 10 mei 2012 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb mijzelf bij lexa voor een tijdje geparkeerd en diverse andere sites. echter 1 ding komt over een met allen, het lijkt wel of ze niets doen behalve geld vangen.Ik heb een vermoedde dat de meeste profielen niet meer dan nep zijn. Buiten dat om, je moet betalen mocht je daad werkelijk contact willen zoeken met iemand, wat dus achteraf nog eens een nep profiel kan zijn!
geen beright
Laatst gewijzigd door mabiba80 op 11 nov 2011 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.