LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alleenataandeauderkorting

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
ardita

alleenataandeauderkorting

Ongelezen bericht door ardita »

hallo allemaal

ik ben op 28-04-2009 bevallen ben allenstaande moeder ben werklos leef van een minimum uitkiring dit is mijn eerste kind als het goed is krijg ik op 01-10-2009 eerste kinderbijslag een bedraag van 194 euro en ik krijg nu mandelijks kindertoeslag en bedraag van 84 euro

Mijn vraag is.Zijn er andere mogelijkheiden waar ik recht op heb behalf kinderbijslag en kindertoeslag?

graag uw reactie aub

gr dita

Gizmo©

Re: alleenataandeauderkorting

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Je hebt geen geld, maar wel een kind op de wereld zetten.
En nu kijken hoe je op kosten van de staat, lees belastingsbetalers, je inkomen kan opkrikken.
Wat dacht je ervan om een baan te gaan zoeken. Kan je kind naar de opvang en dan kan je ook je hand ophouden voor kinderopvangtoeslag.

mvw1975

Ongelezen bericht door mvw1975 »

Misschien een cursus schrijven zonder fouten. Deze cursus kan je weer aftrekken van de belasting

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Die 84 euro is dat het bedrag wat de vader bijdraagt of iets anders. Zoniet kan je als de vader het kind erkent heeft van hem een bijdrage in de opvoedingskosten vragen .

gr Henk

ardita

gizmo bedankt voor je advies dit heb ik niet verwacht,ik ben al ingeschrijven bij de CWI want ik wil zelf ook graag werken maar het lukt me niet om een baan te vinden,ik wil niet afhankelijk zijn van anderen,ik heb altijd pech met allees,
toch wil ik je bedanken van uw reactie

gr dita

ardita

Hoi Henk

DE VADER HEEFT HET KIND NIET ERKEND EN HIJ WIL HAAR NOOIT ZIEN,HIJ WIL GEEN VADER ZIJN,JIJ BENT DE ENIGE DIE GOED GEREAGEERD HEBT,BEDANKT

DITA

Gesloten