hallo allemaal
ik ben op 28-04-2009 bevallen ben allenstaande moeder ben werklos leef van een minimum uitkiring dit is mijn eerste kind als het goed is krijg ik op 01-10-2009 eerste kinderbijslag een bedraag van 194 euro en ik krijg nu mandelijks kindertoeslag en bedraag van 84 euro
Mijn vraag is.Zijn er andere mogelijkheiden waar ik recht op heb behalf kinderbijslag en kindertoeslag?
graag uw reactie aub
gr dita
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alleenataandeauderkorting
Re: alleenataandeauderkorting
Je hebt geen geld, maar wel een kind op de wereld zetten.
En nu kijken hoe je op kosten van de staat, lees belastingsbetalers, je inkomen kan opkrikken.
Wat dacht je ervan om een baan te gaan zoeken. Kan je kind naar de opvang en dan kan je ook je hand ophouden voor kinderopvangtoeslag.
En nu kijken hoe je op kosten van de staat, lees belastingsbetalers, je inkomen kan opkrikken.
Wat dacht je ervan om een baan te gaan zoeken. Kan je kind naar de opvang en dan kan je ook je hand ophouden voor kinderopvangtoeslag.
Misschien een cursus schrijven zonder fouten. Deze cursus kan je weer aftrekken van de belasting
Die 84 euro is dat het bedrag wat de vader bijdraagt of iets anders. Zoniet kan je als de vader het kind erkent heeft van hem een bijdrage in de opvoedingskosten vragen .
gr Henk
gr Henk
gizmo bedankt voor je advies dit heb ik niet verwacht,ik ben al ingeschrijven bij de CWI want ik wil zelf ook graag werken maar het lukt me niet om een baan te vinden,ik wil niet afhankelijk zijn van anderen,ik heb altijd pech met allees,
toch wil ik je bedanken van uw reactie
gr dita
toch wil ik je bedanken van uw reactie
gr dita
Hoi Henk
DE VADER HEEFT HET KIND NIET ERKEND EN HIJ WIL HAAR NOOIT ZIEN,HIJ WIL GEEN VADER ZIJN,JIJ BENT DE ENIGE DIE GOED GEREAGEERD HEBT,BEDANKT
DITA
DE VADER HEEFT HET KIND NIET ERKEND EN HIJ WIL HAAR NOOIT ZIEN,HIJ WIL GEEN VADER ZIJN,JIJ BENT DE ENIGE DIE GOED GEREAGEERD HEBT,BEDANKT
DITA