LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anonaam
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jun 2006 16:09

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door anonaam »

Ik kwam gisteren voor het eerst op de site van 4Allclients en het viel me op dat sommige producten wel heel goedkoop waren. Eentje was de helft van de normale prijs dus ik had hem al bijna besteld. Toch maar even wat meer info over de winkel opgezocht en zag heel veel negatieve reacties.
Na wat verder zoeken op de site kwam ik zelfs een product tegen dat normaal zo'n 400 euro zou kosten maar dat aangeboden werd voor minder dan 20 euro!

Wat me verder opviel was dat deze site bijvoorbeeld alleen goed werkt in internet explorer (sorry ik zit in de ICT). En welke webwinkel heeft er nou reclame van anderen op zijn site? Zo zijn er doodleuk banners te zien van een GSM winkel en een van Wehkamp (via google ads). Alsof ze alles doen om aan geld te komen. Ze verkopen zelf toch ook gsm's?

Ik ga toch maar niet voor het koopje en kies liever voor zekerheid. Er zijn blijkbaar mensen die toch tevreden zijn, maar een hoop ook niet. Bedankt dat jullie al een onderwerp hadden om mensen te waarschuwen.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

En welke webwinkel heeft er nou reclame van anderen op zijn site? Zo zijn er doodleuk banners te zien van een GSM winkel en een van Wehkamp (via google ads). Alsof ze alles doen om aan geld te komen. Ze verkopen zelf toch ook gsm's?
Ik gebruik altijd Firefox met Adblock dus het viel me pas heel laat op. Maar die reclame's vind ik dus ook zeer wazig. Precies wat je zegt: Alles om aan geld te komen. Kennelijk is reclame maken voor concurrenten winstgevender dan zelf leveren. Veelzeggend.

jenga
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2009 11:19

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jenga »

Goeiendag zeg!

Ik heb dus ook gekocht bij 4 All Clients.
Had ik ook maar eerst op google gekeken.
Via de telefoon wordt je aan het lijntje gehouden.
Ik kan nu niet meer inloggen.
En wat ik het ergst eigenlijk vind:
Via kieskeurig.nl ben ik aan deze site gekomen.
Je gaat er dan vanuit (leer mijn kinderen dat je niet overal zomaar vanuit moet gaan) dat dit oke is???
Maar ook ik ga juridische stappen ondernemen als ik of het product of mijn geld niet terug krijg.
Ik ben des :evil: .

jackaars
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jun 2006 21:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jackaars »

Als ik nu toevallig op de website kijk zie ik op de voorpagina plotseling dat er heel wat artikelen zijn verdwenen (de zogenaamde hardlopers). Als je dan ook op Meer info klikt laadt de websiute niet meer goed door. Als je dan even over de lege lijstjes heen vliegt met je pijl blijken ook deze artikelen gewoon op voorraad te staan :S . Erg vreemd dus! Ook de zogenoemde pagina met 'Hot Deals' welrkt niet meer zoals het hoort. Ik weet niet of iemand anders dit ook zo ervaart, maar ik vind het wel noemenswaardig en zeker ook die voorraadstand die ook bij niet meer bestaande artikelen gewoon op voorraad blijft staan...

fhbdfhjbf
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2009 16:14

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fhbdfhjbf »

Ook ik ben gedupeerd: Het produkt dat ik besteld heb op de 6 juni heb ik nog niet ontvangen. Dit vind ik erg raar omdat destijds het product als 3 dagen levertijd stond. Inmiddels heb ik een mail gekregen dat mijn geld terug gestort word. ..... afwachten maar...

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Google vertrouwt het (ook) niet meer: http://i27.tinypic.com/2di3sj4.jpg

cindor
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2009 20:53

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door cindor »

Ik had een printer van Brother bestel bij 4 allclients. Geld overgemaakt met internetbankieren. En een week later bericht dat de bestelling geannuleerd was. Apparaat was wel op voorraad volgens de site.
Het geld zou terug overgemaakt worden. Heeft 2 maand geduurd. Ik had hun opgebeld en gezegd dat als ze mij voor 125 euro naaiden , dat ik dan ook voor 125 euro plezier wilde hebben. Heb gezegd dat ik me aan hun bedrijf zou vastketenen en een journalist foto's zou laten schieten. Resultaat was dat ik ineens binnen 5 dagen mijn geld terug had. Heb er nooit iets over op internet gezet daar ik mijn geld terug heb, maar ik was net aan het zoeken naar een magnetron en zag de regen van klachten over dit bedrijf.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

4allclients adverteert nog steeds driftig op Marktplaats en zo.

(Speurders).

http://www.speurders.nl/overzicht/compu ... 45659.html

WR7270
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2009 15:46

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door WR7270 »

Normaal ben ik van het intern en onder ons oplossen van dit soort zaken,
maar ook ik krijg de ene onzin na andere onzin te horen/lezen!!!
ook ik heb bij dit bedrijf een laptop gekocht a 747,49
via ideal (ogone) ----> belangrijk benader ook hen voor deze betaling zij hebben ook een onderzoek lopen!!!!


Dit was op 16-06-2009 en werd door hun op 17-06-2009 geannuleert...

30 dgn braaf gewacht dit hadden ze nodig om het geld terug te krijgen en het systeem technisch te verwerken...
begrip voor..
maar vervolgens verstrijkt ook die termijn en heb ik tot 2x toe een bevestiging gehad dat het geld binnen 1a5 dagen op mijn rekenng zal staan (afhankelijk van de bank)...
en je raad het dit is nog steeds niet gebeurd!!

Betreft: ordernr:1133489945þ (belangrijk voor 4ac)

Heb via alle forums en consumentenorganisaties een beroep gedaan..politie voor aangifte, rabobank en ogone zelf!!
en voor vrijdag staat er een advocaten afspraak gepland!!

verder raad ik het forum aan bij www.ikbengenaaid.nl zij geven veel uitleg en kunnen absoluut iets voor je betekenen!!!

ik heb hier niet langer zin in..
En mag net zo onfatsoenlijk reageren... als dat zij met hun klanten omgaan!!

ook ik heb vandaag contact opgenomen met hun iDeal verwerker (ogone) en daar zijn ze ook reeds bezig met een onderzoek tegen deze fraudeurs.
Aan alle mensen die bedrogen zijn door dit bedrijf en nog steeds op hun centen/bestelling wachten:
Stuur een email naar [email protected], t.a.v. giel met een verwijzing naar 4allclients, voeg daar alle communicatie en tickets die jullie hebben gehad met dit bedrijf waardoor ze zien dat ze de mensen aan het lijntje houden.

GOLT
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2009 10:22

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door GOLT »

Het trieste verhaal nog even van het begin.
13 juni een videocamera HV30 besteld en via iDeal 696,55 euro betaald. Dezelfde dag de betalingsbevestiging ontvangen, ordernummer 1133489130. Maar geen e-mail ontvangen met klantnr en leverdatum. Mijn e-mail met waarin ik erom vraag wordt niet beantwoord. Na herhaalde pogingen eindelijk iemand aan de telefoon die mij het klantnr en leverdatum, 19 juni, geeft. Volgende dag leverdatum verschoven naar de 20ste. De dag erna naar de 23ste. Op 22 juni 09 kreeg ik hun annulering van mijn bestelling. Na een week heb ik een e-mail gestuurd om mijn geld terug te storten. Geen antwoord.
Nu wacht ik al meer dan 30 dagen na de annulering op mijn geld.
D e m a a t i s n u v o l !! Dit is ordinaire diefstal!
Ik heb hun vandaag een e-mail gestuurd en mijn geld binnen nu en 5 dagen teruggeëist. Hetzelfde verhaal heb ik hun ook per aangetekende brief toegestuurd. Verder heb ik een klacht ingediend bij ConsuWijzer.nl
A.s. maandag ga ik aangifte doen bij de politie. Mocht dit voor hun nog geen aanleiding zijn om mijn geld binnen 5 dagen terug te storten zal ik via mijn Rechtsbijstandverzekering zien welke juridische stappen genomen zullen worden.

GOLT
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2009 10:22

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door GOLT »

In het weekend heb ik mijn klacht ook nog via het formulier op de website van 4AllClients naar de klantenservice gestuurd.
Ook heb ik een uitvoerig overzicht van de gang van zaken naar Ogone (iDeal) gestuurd. Deze hebben vanmorgen direct naar 4AllClients gemaild, met kopie aan mij!
Vanmorgen ook aangifte gedaan bij de politie. Blijkt dat alleen al in deze politieregio meerdere aangiften over 4AllClients zijn gedaan. Alle aangiften uit hele land worden in Hengelo verzameld en van daar uit wordt nader onderzoek en zonodig vervolging uitgevoerd.
Overigens wordt zo'n aangifte door de politie zéér serieus opgenomen. Kostte mij wel 1,5 uur maar elk detail staat nu wel op papier in het proces verbaal! Zorg dat je kopieën van hun website met de aanbieding hebt, hun betaalbevestiging, alle in- en uitgaande mails enz. Dit wordt bij het procesverbaal als bijlage toegevoegd.
Als we ons geld niet terugkrijgen zal op zijn minst zijn deur gesloten worden!!!

Bart_Van_Doninck
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 14:21

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Bart_Van_Doninck »

Heb zelf net klacht ingediend bij de lokale politie wegens oplichting. Het PV nummer is ME.20.L4.005640/2009. Andere gedupeerden in België kunnen dit nummer altijd vermelden bij hun klacht.

GOLT
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2009 10:22

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door GOLT »

Ik heb nogeens een e-mail aan de klantenservice en naar [email protected] met de vermelding van het nummer van het proces verbaal van aangifte gestuurd.

EN NU HEB IK MIJN GELD TERUG!!! :D :D :P

Eindelijk rust.

FrankVeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2006 22:06

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door FrankVeer »

Dacht ook voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten door bij 4allclients te bestellen (bestelen is een betere uitdrukking), maar bij mij schuift de verzenddatum ook steeds op. Heb op 17.07.09 besteld en nu staat er voor de derde keer een andere verzenddatum in het scherm. Gezien de reacties op deze site heb ik 4allclients afgelopen week gemaild dat ik de bestelling wil annuleren, omdat de kans op daadwerkelijke aflevering wel heel erg klein is. Overigens is hun site slecht bereikbaar, functies in je accountscherm (waaronder annuleren!) werken niet en toen ik in de facturen van mijn account ging kijken, zag ik maar liefst 3 andere bestellingen die helemaal niet van mij waren. Kortom. 4allclients maakt er een zootje van. Daar bestel ik dus nooit meer wat.

Chris Holman
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2008 21:08

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Chris Holman »

Ik ben helaas ook slachtoffer van 4Allclients. Ik wacht nu inmiddels 4 weken op mijn geld, ze konden niet leveren en hebben op eigen initiatief de bestelling geannuleerd nadat ik meermaals had gevraagd wanneer ze gaan leveren. Ik heb de indruk dat ze lage prijzen aanbieden en dan proberen de artikelen tegen een lagere prijs in te kopen. Lukt dat ze niet, annuleren ze de bestelling (dwz pas als je navraag gaat doen over de levertijd). Ondertussen zitten ze op je geld om hun kas aan te vullen en hun inkoop te financieren.

Doe geen moeite om in te loggen op hun website om je bestelling te volgen en berichten achter te laten. De informatie klopt niet en de website werkt niet goed. Berichten achterlaten werkt niet.

Het enige positieve is dat ze wel op tijd reageren op email. Dat ze tot nu toe geen antwoord geven op mijn vragen en hun beloftes niet nakomen, is natuurlijk wel wat sneu.

Advies: wegblijven van 4Allclients en bestel bij een ander!

Een gedupeerde, Chris Holman.

peke60
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2009 12:15

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door peke60 »

Heb op 27 juli een bestelling geplaatst.
Twee ker telefonosch kontakt gehad met het bedrijf.
De tweede keer werd aangegeven dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden.

Werd door alle negative berichten over het bedrijf flink bang gemaakt.
Echter werd er de volgende dag door TNT post keurig netjes mijn bestelling afgeleverd, vol lof over de afhandeling .

Martin.
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2009 07:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Martin. »

Op 18 juli jl. deed ik een bestelling bij 4AllClients. Volgens hun waren de DVD schermen te leveren binnen 1 a 3 werkdagen. Doordat ik ook computerboxen wilde bestellen kwam ik er achter dat het niet pluis zat bij dit bedrijf. Op woensdag 22 juli gebeld met het dure nummer van ze, als nieuwe klant en gevraagd of het artikel wat ik besteld had nog leverbaar was. Ik kreeg te horen dat ze er nog 6 op vooraad hadden. Daarna mijn ordernummer aan de telefoniste doorgegeven en zij kon zien dat het op de 23ste geleverd zou worden. Echter op vrijdag 24 juli nog niets mogen ontvangen. Die dag weer gebeld met het dure nummer van ze en kreeg te horen dat het nu de 28ste zou worden. Op maandag 27 juli voor de zekerheid weer even gebeld en ik zou een e-mail later die dag krijgen met de barcode zodat ik de zending kon volgen. Jullie raden het misschien al, geen e-mail. Dinsdag weer gebeld en de levering zou nu gaan plaatsvinden op donderdag 30 juli. Mijn bloed was al aan het koken en heb de order laten annuleren. Alleen nu nog mijn geld terug. Na wat recencies te hebben gelezen heb ik een e-mail gestuurd naar de "directeuren" van 4AllClients Tom en Remco (19 en 21 jaar). Tom heeft niet gereageerd maar van Remco kreeg ik na 2 dagen antwoord dat het geld onderweg was. Afgelolpen donderdag is het geld bijgeschreven. In mijn e-mail heb ik wel gezegd dat ik contacten had met de internetjurist van Trosradar. Waarschijnlijk heeft dat geholpen. Mocht nou zijn gebleken dat ik naar mijn centen kon fluiten dan was ik persoonlijk bij de heren thuis op bezoek gegaan (adressen zijn bij mij bekend).

De Boertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:35

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door De Boertjes »

Het zijn gewoon rasechte oplichters!
Doe geen zaken met ze!

Begin juni hebben we een printer besteld, op voorraad en 3 dagen levertijd... Nee dus, gebeld, nee volgende week en dan krijgt u een mail etc.. Inderdaad een week later een mail gekregen, dat de bestelling was geannuleerd... Het geld zou binnen 30 dagen weer op de rekening worden bijgeschreven.. Echt niet!! Tientallen telefoontjes en heel wat mailtjes was het er vandaag, 9 augustus.. Slechts 2 maand te laat!
Mocht je het zijn overkomen, succes maar betaal liever een paar cent meer want ze bedonderen je!

kimberlyschijven
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:33

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kimberlyschijven »

ik heb op 4 juli een tomtom besteld en werd beloofd 3-5werkdagen binnen te zijn.vervolgens de 18e nog steeds niets binnen dus een mail gestuurd.het product was uitverkocht en werd nabesteld.hij zou de 21e binnen komen.vervolgens weer niets ontvangen en weer een mail gestuurd.het kwam nu de 28e.natuurlijk weer niets ontvangen en weer een mail gestuurd.in de tussentijd alle klachten gelezen en las dat iedereen problemen heeft met zijn geld terug krijgen.vandaar dat ik de bestelling aan heb gehouden.op de laaste mail terug dat ik het nu echt de 5e augustus zou ontvangen.want het was echt nabestled.natuurlijk heb ik nog steeds niets ontvangen en is het nu de 12e augustus.ik heb t geld niet om ergens anders een tomtom te bestellen en te wachten totdat ik na 2maanden mijn geld eens krijg. wat een bedrijf zeg!!! ik hoop dat niemand meer wat besteld bij dit bedrijf wat net doet alsof ie alles op voorraad heeft en een klantennummer heeft voor 45ct per minuut waar je vervolgens in de wahct word gezet voor 20 minuten of meer en waarna de verbinding verbroken wordt!

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Kimberly: Ik adviseer je aangifte te doen bij de politie en een klacht in te dienen bij Consuwijzer. http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in Als je daarnaast ook je beklag doet op IBG is de kans groot dat je spoedig je geld terug hebt http://www.ikbengenaaid.net/component/o ... start,330/ 4AllClients lijkt namelijk de indruk te willen wekken bonafide te zijn door de klachten die daar gepost worden snel op te lossen. Doe er je voordeel mee. (Maar toch wil ik benadrukken dat het raadzaam is om ook aangifte te doen. Het is de combinatie die het hem doet en als bovendien maar genoeg mensen aangifte doen wordt 4AC misschien ooit gestopt)

Gesloten