Per half april verhuisde ik naar een appartement in Rotterdam, waarbij ik een totaalpakketje internet, telefoon en internet aanmeldde.
Vrij snel kreeg ik al storingen, voornamelijk netwerkstoringen. Iedere keer braaf gebeld en op ten duur werd er een monteur ingeplanned. ( dit was al binnen de eerste maand als abonnee! )
2 dagen voor deze monteur kwam, word ik afgebeld dat de monteur niet komt, aangezien er een netwerkstoring was, dus niet nodig. Nou, prima, alles deed het weer, ik tevreden! Echter, op de afgesproken tijd kwam de monteur alsnog, hij rent mijn huiskamer in, trekt mijn modem van de muur, controleert het signaal, duwt mij iets onder mijn neus wat ik moet tekenen en zegt nadat ik overdonderd getekend heb: Zo, dat kost u 55 euro mevrouw!! Ik ben voor niks geweest hier..
Euh? Wat?
Op de eerste nota erna kwam het bedrag gewoon te staan, ik weer bellen. Weer belofte de credit aan te vragen. Na een paar weken weer eens gebeld, ik had nog steeds niks gehoord. Was weer open blijven staan, nog maar eens aangevraagd.
En vandaag, na beloftes terug te worden gebeld en daar 2,5 week op te hebben gewacht, weer gebeld, nu definitief gehoord dat je als klant dus gewoon genaaid word. Die kosten moet ik hoe dan ook betalen, ondanks dat ik ben gebeld! Degene die mij heeft gebeld heeft kennelijk de case niet gesloten!
Ik word dus voor leugenaar uitgemaakt en in de steek gelaten.
Bij opzeggen werd er doodleuk gezegd dat ik dit op zijn vroegst 3 maanden van tevoren kan doen, ik heb gezegd dat dit nergens in de voorwaarden staat. Toen kwamen ze met het verhaal dat ze dan geen storingen op kunnen lossen. Daarvan heb ik gezegd dat UPC VERPLICHT is op storingen op te lossen en dat ik ze veel succes wens als ik storingen heb, ze moeten oplossen, anders maken ze het me nog makkelijker om straks onder mijn contract uit te komen.
Dus ik wens ze veel succes daar. Iedere storing word gemeld, als ze het niet oplossen zal ik ze wijzen op de algemene voorwaarden, wat een kul zeg!!
Ik wil dus mensen waarschuwen, teken niks bij die fijne monteurs van ze! UPC zijn voor mij nu echt een stel oplichters!