LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel / Tele2 Klachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
paarsvogeltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2009 10:23

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door paarsvogeltje »

Beste Bob, bedankt voor de tip. Omdat ik dus zonder internet zit heb ik weinig gelegenheid om via internet dit soort dingen uit te zoeken. Ze 'zeggen' dat morgen alles gaat werken, dus ik wacht die dag nog af. En werkt dat niet dan zal ik zeker actie ondernemen!!!
Ik was er al achter dat ze binnen 30 dagen moeten leveren, en ik de klachtenbrief heb ik aangegeven dat ik allerlei extra gemaakte (bel)kosten terug wil vangen, maar zoals ik al schreef..geen enkele reactie. Dus echt heel erg bedankt voor de link!
Gr. Paarsvogeltje

stijndelange
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2009 12:37

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door stijndelange »

Hoi

Ik heb een internet en bellen abbonement bij tele2 wat om de 5 minuten uitvalt. Ze geven meermalen aan mij te bellen maar aangezien mijn telefoon het 9 van de 10 keer niet doet ( bellen van tele2... ) kunnen ze mij zogezegd niet bereiken...

Ik ben nu al 3 maanden abonnee en ben het spuugzat!

Kan iemand mijn alsjeblieft vertellen hoe ik onder mijn contract uitkom?

Mvg Stijn

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Stijndelange,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw uw Tele2 klantgegevens en de link naar het topic waarin u uw bericht geplaatst heeft. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

dennnis
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2009 13:35

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door dennnis »

Hier ook weer een mooi verhaal over Tele2 en haar wanprestaties.
Na de vele reclames te hebben gezien van Tele2, heb ik mijn vorige klantonvriendelijke Online de zak gegeven.
Ruim van te voren Tele2 besteld met de mededeling dat ik per 01 september het abonnement wilde starten. Alles is prima verlopen en op 31 augustus kreeg ik nog een smsje dat de lijn op 01 septemebr om 19.00 uur werd opgeleverd.
Na alles aangesloten te hebben op 01 september na 19.00 uur en mijn netwerk te hebben ingesteld, deed internet NIKS!
Meteen gebeld naar Tele2 en de medewerker vertelde mij dat dit wel vaker voorkomt en de sms niet juist was :-0....ik moest wachten tot de volgende dag.
Je raad het al....ook de volgende dag geen verbinding. Nog steeds een rood lampje bij power en status blijft knipperen.
Weer maar contact gezocht met Tele2. De technische moest ernaar gaan kijken. Of ik nog maar 4 dagen of langer geduld kon hebben. Flink aandringen hielp niet dus nu maar wachten. Ook gevraagd waar ik een klacht naartoe kon sturen....."dat kunt u via INTERNET doen....."
Heb nu de mogelijkheid van internet dus meteen een klacht gestuurd via het formulier waar je maar een beperkt aantal tekens kan neerzetten en ook gevraagd of mijn contract weer ontbonden kan worden.
Uiteindelijk erg blij met een rechtsbijstandsverzekering....volgende week ff inschakelen.
Geef aub je oude provider niet de zak en blijf lekker waar je zit!!!

AnouKKuonA
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2009 12:14

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door AnouKKuonA »

Ook hier een hoop Tele2 klachten.
Wij hebben een Tele2 totaal pakket genomen en het gezeur is eigenlijk begonnen van af de aansluiting. Een opsomming van onze klachten.

1. Bij het oversluiten van de oude provider naar de nieuwe provider is een datum van overstap vastgesteld. Echter, wij kregen ook een brief dat Tele2 niet voldoende monteurs had om ons op die datum ook werkelijk te laten overstappen. Gevolg: oude provider sluit ons af, onze Tele2rekening gaat al lopen, maar: nog géén internet. Uiteindelijk 1,5 week later aangesloten door monteur, waarvan de verbinding het de eerste week niet heeft gedaan, na herhaaldelijk de klantenservice te hebben gebeld en vooral kastjes en muren gezien te hebben, na bijna 2 weken eindelijk een werkende verbinding.

2. Nadat het internet is aangesloten merken wij dat de verbinding niet de beloofde snelheid heeft. Wij bellen dus naar klantenservice en krijgen te horen dat dit aan onze aansluiting/bekabeling zou liggen en dat Tele2 hier niets aan kan doen. Gek toch dat bij ALLE vorige providers die wij gehad hebben dit probleem zich niet voordeed. Nu betalen we dus voor meer snelheid dan dat we krijgen en het enige antwoord op ons klacht is: wij kunnen er niets aan doen. Zaak gesloten.

3. Vriendlief zit (helaas) in de WW en de uitkering van de bewuste maand is te laat. De automatische incasso van Tele2 is mislukt, gevolg: directe afsluiting. In mijn TV scherm verschijnt dat bij betaling binnen 3 dagen weer aansluiting is. Wij betalen, maar na 3 dagen nog niet aangesloten. Het geld is daar niet binnen. Het blijkt dat we het per ongeluk naar Tele2 Mobiel, waar wij ook klant waren hadden overgemaakt. Als we het dezelfde dag nog alsnog zouden overmaken zouden we binnen 24 uur internet hebben wordt ons beloofd. Dat hebben we dan ook gedaan. Zo ver natuurlijk niets dan onze eigen schuld. Maar dan begint het. Binnen 24 uur geen internet. Weer bellen naar Tele2. Ja nee, jullie liggen al bij een incassobureau (zo snel gaat dat dus) was het antwoord. Onze betaling en die van het incassobureau hadden elkaar gekruist. Ik wordt doorgeschakeld met de afdeling administratie. Inderdaad er wordt bevestigd dat mijn saldo op 0 staat en er wordt bevestigd dat ik mij aan mijn gedeelte van de afspraak heb gehouden. Maar, zij kunnen me niet aansluiten zolang het incassobureau daar geen fiat voor geeft. En dat geven ze als wij betalen. Ik weiger, want ik heb al betaald, dat heeft ze zojuist bevestigd. Ik krijg het advies om dan zelf het incassobureau dan maar even te bellen met het verzoek of ze Tele2 willen bellen om het dossier te sluiten. (Hoe bizarre is dit??) maar goed ik wil graag weer internet en doe dit. Het Incassobureau is daarentegen uiterst correct en geeft dus aan dat het zo niet werkt en dat als Tele2 een onterechte incasso heeft ingediend, Tele2 dus zelf zal moeten bellen. Ik dus weer terug bellen naar Tele2 of ik dan weer doorgeschakeld mag worden naar dezelfde juffrouw van de afdeling administratie als waar ik net mee gesproken heb zodat ik dat aan haar kan vragen en krijg te horen dat ze niet intern door mogen verbinden (uuh, en net dan?). Wat ik ook vraag, ik wordt niet doorverbonden. In plaats daarvan krijg ik te horen dat dat nou eenmaal het protocol is, en dat Tele2 het recht heeft om 1,5 week te doen over de afhandeling van een onjuiste incasso en dat ik tot die tijd afgesloten blijf. Hierop wordt ik boos, want er wordt naar mij gecommuniceerd betalen betekent binnen 3 dagen weer aangesloten en daarna wordt mij binnen 24 uur internet beloofd en nu moet ik ineens 1,5 week gaan wachten terwijl Tele2 een onterechte incasso verstuurd? Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld en voorgelegd dat ik het er niet mee eens was. Ik ben mij er van bewust dat wij in eerste instantie niet op tijd betaald hebben, maar dat ik hun afhandelingsmethode daarna zeer incorrect vind. Er is een onterechte incasso uitgegeven, ik vind dat dat een probleem is dat ZIJ op moeten lossen en niet ik."Maar mevrouw, dat doen we ook, binnen 1,5e week hoort u meer" is dan dus het antwoord. En wanneer je dan aangeeft dat je de dag ervoor is beloofd binnen 24 uur internet te hebben dan wordt er alleen gezegd: "Dan bent u foutief voorgelicht, want zo snel kunnen wij dat helemaal niet. Na die 1,5e week als blijkt dat u gelijk heeft, hebben we nog 3 dagen het recht om er over te doen om u aan te sluiten.." Als ik vraag waarom dat zo lang moet duren krijg ik wederom enkel het antwoord: "Dat is ons protocol, zo werken wij" En als je dan vraagt of het niet sneller kan omdat zij zelf een fout hebben gemaakt, dan is het antwoord "wij doen dit zo snel als wij kunnen" En als ik dan vraag: "Is het dan niet ook jullie protocol om mensen te helpen als zich er een klacht voor doet zoals nu", dan is het antwoord: "Dat doen we toch ook?" Uiteindelijk heb ik meer dan 10X!!! achter elkaar de klantenservice gebeld in de hoop iemand aan de lijn te krijgen die me wel wilde helpen. Maar die heeft de hoorn er opgegooid met de zin: "Mevrouw, wij hebben u nu toch wel duidelijk gemaakt dat wij u verder niet kunnen helpen!" Uiteindelijk ben ik van ellende aangesloten (ik werd kennelijk te doortastend en aanhoudend) en binnen 1 minuut (!!!) had ik internet (hoezo dat duurt 3 dagen???) met één druk op de knop van hun kant had ik het weer. Met de gevleugelde woorden: "Als blijkt dat u ongelijk heeft sluiten we u gewoon weer af hoor!"

3. Afgelopen juli was onze telefoonrekening véél hoger dan normaal (€200) (waar we al niets van snapte) waardoor automatische incasso wederom niet lukte en we de dag na de mislukte incasso direct werden afgesloten. We kennen de procedure inmiddels, dus meteen online gecheckt wat de achterstand was en dus vanaf onze spaarrekening direct overgemaakt. Na de 3 dagen geen internet. We hebben nog één dag gewacht omdat onze betaling er misschien toch langer over heeft gedaan (ondanks dat het een spoedoverboeking was). Na bellen werd ons gemeld dat er nog een bedrag €74 betaald moest worden. Dit had te maken met een borg van €200 die zij vragen na een dergelijk hoge rekening die niet betaald wordt ("Dat is voor u eigen bestwil, eerder sluiten wij u niet aan).
Nergens staat dit vermeld!! Op mijn rekeningoverzicht niet, online op mijn Tele2 niet, waar had ik dit moeten zien staan? Ik zeg, wat is dit voor procedure, waarom weet ik dit niet. "Ja dat weet ik ook niet mevrouw, maar dat is gewoon ons protocol". Ik zeg: Ik eis nu gewoon internet, want er wordt mij vertelt dat als ik mijn rekening betaal, ik binnen 3 dagen weer internet heb, ik heb mijn achterstand gecheckt dat was €200,- en die heb ik betaald. Ik heb gedaan wat jullie gevraagd hebben, dan wil ik nu graag mijn internet". "Als u vandaag €74,- betaalt dan heeft u over 3 dagen internet". Ik zeg, ik begin er niet aan, ik wil binnen 24 uur internet en geen minuut later. Nou, na lang gezeur mocht dat, mits ik mijn betalingsbewijs naar een intern e-mail adres zou sturen (Ik ben dus weer degene die het zelf moet gaan oplossen). Zo gezegd zo gedaan. Ook nog gevraagd waar dan die €74 euro vandaan zou komen want als de borg €200 is en ik heb een rekening van €200 en ik heb maar €200 betaald, dan zou ik volgens mijn berekening nog €200 moeten betalen. Ja nee, was het antwoord. "Van u vorige rekening van 200 was wel 126 automatisch geïncasseerd dus er bleef nog 74 over." Ik had de rekening van vriendlief niet bij de hand dus heb me aan die €74 gehouden, hopende dat het nu goed zou komen. Ook gevraagd waar zij die €200 dan voorgebruiken want dat is gewoon MIJN geld. Waar halen ze het lef vandaan.. en waarom wordt ik hier niet over ingelicht? Nee, dat gebruiken ze dan eerlijk, wordt de volgende rekening mee verrekend.
Ook een gespecificeerde rekening gevraagd omdat wij niet konden plaatsen hoe onze rekening zo hoog zou kunnen zijn. Bleek een reeks van belletjes naar Achemea aan ten grondslag te liggen, die ik inderdaad vaak en lang aan de telefoon had gehad vanwege mijn ziektekosten. Ik vond het raar dat dat zo veel was en kon me ook niet voorstellen dat dát de rekening zou veroorzaken, maar heb het even gelaten voor wat het is. Ik was al lang blij dat ik nu eindelijk over 24 uur weer internet zou hebben. Nou, mooi niet dus he!? Heb de volgende dag gewoon WEER moeten bellen. Toen gelukkig direct aangesloten.
Ik wordt het alleen zo onderhand echt zat. beloftes die niet nagekomen worden, hoge borgen waar niets over staat vermeld en waarvan ik me dus afvraag of het mag, de onvriendelijkheid van de klantenservice en de starheid. Ik kan het woord protocol niet meer horen. Maar het gaat dus nog verder.

4. Toen ik rekening aan het betalen was zag ik dat er deze maand €380 is geincasseerd door Tele2. Das een knappe rekening als je a. een week afgesloten ben geweest b. een week weg bent geweest en c. als er beloofd is dat er €200 euro verrekend zou worden met je rekening. Ik ben dus meteen weer gaan bellen.
Nou, het geld wordt volgende maand verrekend en is niet €200 maar €74, die €126 hebben wij nooit betaald, foutje van de medewerker vorige keer daarom hebben ze ons toch aangesloten (aardig van ze he?) (Dat klopt ook, bij nakijken van onze rekening hebben we die €126 idd niet betaald). Maar goed, die wordt dus niet deze maar volgende maand verrekend (wederom dus fout voorgelicht want het zou deze maand gebeuren). Dan wil ik graag weten waar die hoge rekening vandaan komt. Blijkt er 100x voor meer dan 6 uur naar een 0906 nummer gebeld te zijn: 09067397763 (wij hebben dat nummer overigens nog niet kunnen achterhalen en Tele2 ook niet dus als iemand het weet....). Nou, dat hebben wij dus gewoon echt NIET gebeld. (Achteraf blijkt nu ook dat de telefoonrekening van vorige maand ook niet aan het bellen naar Achmea te wijten is, maar ook aan dit nummer, WEDEROM fout voorgelicht, waar ik van baal, dan hadden we het eerder aan kunnen pakken, dat foutje van Tele2 kost me nu dus bijna €400 - onze eigenlijk abbokosten van €65,-) Aan Tele2 natuurlijk de vraag, hoe kan dit? Antwoord was vrij helder: "Wanneer je een draadloze telefooncentrale hebt met meerdere telefoons en je buurman heeft dezelfde centrale maar staat met zijn telefoon dichter bij jullie aansluiting dan bij die van hemzelf dan kan hij theoretisch en dus ook in praktijk (wellicht zonder dat hij het weet) over jullie centrale bellen". Gevraagd of er ook op andere wijze over onze lijn gebeld kan worden. Dat zou dus kunnen maar is minder aannemelijk, dan zou hij in ons netwerk aangemeld moeten zijn en die is beveiligd. De Tele2 meneer is zo aardig om aan te bieden om 0906 nummers te blokkeren, dat geld dan wel meteen voor alle. 0906. Dat hebben we dus acuut gedaan. Qua geld terug heeft Tele2 geen boodschap aan ons, want het wordt gewoon gebeld via onze lijn. Punt. Door wie dan ook, daar hebben zij geen boodschap aan. Nu dus gevraagd of we een nieuwe aansluiting/lijn mogen omdat wij dus anders €300 per maand weggooien. Nee, daar doen ze niet aan bij Tele2. Protocol (daar is ie weer) is dat ze dan eerst politiepapieren moeten hebben van een melding of aangifte en bovendien: "Mevrouw, die persoon kan dat nummer nu toch niet meer bellen". Nee, maar wel naar de rest van de wereld en daar weiger ik toch echt voor te betalen. Weer geen stap verder. Ik volgende dag politie gebeld. Die lachte me nog net niet uit. Daar krijgt u echt geen papieren voor van ons, wij kunnen pas een melding of aangifte doen zodra er bewezen kan worden dat er melding is van een strafbaar feit en een hoge telefoonrekening is geen strafbaar feit. Ze geloofde gelukkig wel mijn verhaal en kwamen dus met een tegenvoorstel. Ik heb een schrijven nodig van Tele2 waar in staat dat Tele2 erkent dat wanneer mensen gebruik maken van een draadloos telefoon set en iemand met een soortgelijke set in de buurt komt dat deze persoon dan ongemerkt gebruik kan maken van de aansluiting van de abbonnementhouder. Duidelijk verhaal. Ik Tele2 maar weer eens bellen. In eerste instantie een medewerker die aangeeft niets voor me te kunnen doen en dat Tele2 hier geen standaardprocedures (ja ja daar zijn ook die er weer) voor heeft. Als ik behoorlijk geirriteerd uitleg dat het ook wel eens fijn zou zijn om eens een klantenservicemedewerker aan de telefoon te krijgen die iets verder kan kijken dan alleen het standaardprotocol omdat volgens mij juist mensen gaan bellen als ze merken dat iets niet loopt volgens protocol of afspraak, moet hij toegeven dat hij het met mij eens is en belooft hij dat hij een interne memo zal maken naar de betreffende afdeling (ik kan wederom niet doorgeschakeld worden naar iemand die me WEL kan helpen) en hij belooft dat ik hier dezelfde dag nog over teruggebeld zal worden. Dit was aan het begin van de week en ik moet nog steeds terug gebeld worden.... In theorie kan ik dus aankomende maand wéér een torenhoge rekening verwachten, van wat ik niet gebeld heb, maar wat ik wél moet betalen. Enige oplossing is stekker uit de modem te trekken maar ja dan heb ik ook geen inet en televisie meer...

Ik ben dit zó zat!!!!!!!!!!!!!!! Continu wordt er teruggevallen op standaard procedures. En begrijp me niet verkeerd, als ik niet op tijd betaal is dat in eerste instantie mijn probleem. Maar ik heb me daarbij aan alle daarbijhorende afspraken gehouden en dan nog geen aansluiting. Vervolgens allerlei beloftes, nog geen aansluiting. In plaats daarvan afsluiting, geen antwoorden op mijn vragen, ik wordt zelfs een x opgehangen, continu onjuist voorgelicht, er wordt zelfs €200 borg van me gevraagd, wat bij mazzelen maar €74 is geworden. Maar Tele2 levert keer op keer wanprestaties én niet de beloofde snelheid en komt dus beloftes niet na. In plaats daarvan wordt er continu verscholen achter procedures en protocollen. Zo komt het in ieder geval op mij over op deze manier!!

Op het begin van dit forum las ik een berichtje van iemand die door middel van een advocaat het contract heeft weten te laten ontbinden. Ik denk er ernstig over na om dit ook te doen!

Roel6865
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2009 03:40

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Roel6865 »

Hallo,

Het nummer 0906 739 7763 is van http://www.sexprofielen.nl; dit betreft een soort van datingsite voor erotische contacten en dates. Je betaalt dan namelijk 80 cent per minuut om gebruik te kunnen en te mogen maken van deze website om langs die weg met je gevonden dates te kunnen mailen.
Misschien heb ik u (en ook Tele2) met deze informatie weer een beetje verder kunnen helpen.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte AnouKKuonA,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

alexander.poel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2010 14:26

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door alexander.poel »

Even mijn persoonlijke bevindingen over Tele 2...............

Dertien maanden ben ik klant van Tele 2 en dertien maanden zit ik in de ****.
Ruim 120 Euro aan telefoon kosten ben ik al kwijt en aan stress kost het me 5 jaar van mijn leven.
Ook ik ben opgelicht door Tele 2
Niets werkt en de monteurs die zijn geweest kunnen beter klompenmaker worden want een probleem oplossen kunnen ze niet.
Uiteindelijk vloog ik een beetje uit mijn vel en heb alle bedrading uit mijn nieuwbouwwoning ( huur ) getrokken en alles opnieuw aangelegd. en het probleem is verholpen.
Aangezien de schatjes van Tele 2 zeggen dat hun troep via het KPN netwerk gaat en KPN die troep heeft aangelegd ben ik meer dan 550 Euro armer mijn tijd telefoongeld etc. niet meegerekend kunne ze verder niets voor mij betekenen.
Ik moet tot de dood ons scheidt zo ongeveer klant blijven en heb 1 jaar betaald voor iets wat ik niet heb.
Wel heb ik aangifte van oplichting gedaan bij de Politie niet dat dat help maar je moet iets.
Wij als consument hebben geen rechten wel plichten.
Binnenkort moet ik voor de rechter komen omdat ik alle bedragen die nu worden afgeschreven storneer.
Ik denk dat Tele 2 niet geen inboedel heeft want dat willen ze hebben van mij.
Ik ben zo boos dat alleen een gevangenisstraf mijn verhoudt van Tele 2 massamoord.
Uitschot van de maatschappij zijn ze!
Ik dank u en veel sterkte toegewenst.

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Tegen beter weten in, zet ik hier even mijn mening neer...

Ik ben nu reeds 4 maanden tele2 klant met alleen internet. Het installatiepakket kwam netjes te vroeg! :lol: Ik kon zelf alles netjes aansluiten en wachten tot de datum van overdracht. De datum naderde... en naderde... en uiteindelijk was het zover. 's avonds rond 19:00 zouden we internet van Tele2 hebben... en wat denk je? 19:15 zat ik met m'n laptop op de bank mét internet van Tele2 :mrgreen:

Maw... Ik heb totaal geen problemen met Tele2 en dat mag ook wel eens gezegd worden. De helpdesk heeft met de installatie super geholpen, alles werkt perfect en zelfs boven is de draadloos ontvangst heel goed :D

Dus ik ben heel tevreden met Tele2... :mrgreen:

qualitysportcentre
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2010 21:31

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door qualitysportcentre »

ik heb 17-12-2009 mijn isdn om laten zetten naar tele2, was goedkoper. Jaarcontract. Heb tevens na het afsluiten de voicelog opgevraagd want ik kreeg brieven aan dat ik een 3 jarig contract had?
Had al eerder problemen gehad met tele2 en toch weer erin gestonken. Ik heb gemaild en gezegd dat ik zeker niet een stilzwijgende verlenging wil na een jaar, gezien mijn eerdere ervaringen. Mij werd toen verteld dat ze kpn op de hoogte hadden gebracht van mijn opzegging bij tele2 per 17-12-2010. Ik kon het ongedaan maken voor die tijd of voor een andere aanbieder kiezen, anders zou het nummer opgeheven worden. Nu kwam ik er maandag achter, dat ons nummer al was opgeheven. Dit na een telefoontje met kpn,want ik dacht dat er iets kapot was. En het was dus pas 13-12...ik heb gewoon nog een isdn rekening gehad voor de periode t/m 23-12. Heel raar dus. Na veel heen en weer gebel met tele2 met mijn mobiel, werd ik gewoon doorverwezen naar kpn want ze hadden contact opgenomen met hen en zij namen ons contract over?? Hier heb ik het niet eens over gehad...ik wilde nl gewoon bij tele2 blijven, maar dat was voor dit alles...kpn weer gebeld, met de lange wachtijden en verkeerde doorverbindingen etc. en daar wisten ze gewoon van niks. Inmiddels 2 dagen verder en zakelijk zijn we nog altijd niet te bereiken 4 nummers gewoon opgeheven! heb ze nog een email gestuurd maar geen reactie. Ik weet wel, dat ik nooit meer met tele2 in zee ga. Al mag ik voor niks bellen. Ik heb dit alles zwart op wit staan, betreffende de opzegdatum en wanneer het nummer eventueel opgeheven zou worden...Maandag 13-12-2010 had ik zelfs in mijn mobiel het alarm staan dat ik tele2 moest bellen en dat ik nog een jaar met hen verder zou gaan...

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste qualitysportcentre,

Het spijt me te lezen dat je nummer onverwacht is afgesloten.
Ik wil dit graag voor je uitzoeken.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer en/of je klantnummer via [email protected], o.v.v. qualitysportcentre.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste qualitysportcentre,

Ik zie dat je je klacht ook op klachtenoplossing.nl hebt gepost.
Aangezien ik hier al op je post had gereageerd zal ik het verder via deze website afhandelen.

Via klachtenoplossing.nl heb ik al wel je gegevens.
Deze hoef je dus niet nogmaals te mailen naar [email protected]. Ik pak het voor je op met deze gegevens.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

sanderhesp
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2011 11:06

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door sanderhesp »

wij hebben ongeveer dezelfde klacht als qualitysportcentre. alleen wij hebben niet eens contact gehad met tele2 of andere profiders over opzegging of verlenging.

bij ons gewoon: sinds afgelopen vrijdag is onze telefoon lijn weg.hierdoor is het niet meer mogelijk om te bellen en onze alarm door te laten melden naar de meldkamer. wat dus inhoud dat we zonder alarm zitten en dus zonder verzekerd winkelpand tegen inbraak.( dit hebben we tijdelijk opgevangen met een mobile inbelsysteem a € 400,00)We dachten eerst dat het iets intern was maar nadat onze monteur even gebeld had met KPN bleek dat de telefoon lijn is opgezegd. na meerdere malen gebeld te hebben met tele2 en zeer onbeschoft behandelt te zijn kon één mevrouw (die wel aardig en normaal kon praten) bij tele2 alleen vertellen dat iemand de lijn heeft opgezegd maar wie kon ze niet zien. Ik weer bellen met KPN en die konden mijn vertellen dat tele2 zelf een portering heeft aangevraagd bij de KPN. Ik weer bellen met Tele2, die mij weer erg onbeschoft afpoeierde met het verhaal dat ze niets kunnen vinden en dat ik me maar gewoon weer opnieuw moet aanmelden.
ik vind het heel vreemd dat Tele2 er zomaar mee akkoord gaat dat er een abonnement wordt opgezegd zonder ook maar enig bewijs dat dit door de klant is goed gekeurd.

ik moet wel zeggen dat ik tot afgelopen vrijdag bijna geen problemen heb gehad met Tele2 ik heb het zowel thuis als op het werk en als er iets was werden ze altijd snel verholpen maar zoals ik nu behandeld ben vind ik echt buiten alle perken.

zodra mijn contract prive afloopt ga ik die ook niet meer verlengen bij tele2. voor mij hebben ze helemaal afgedaan.

met vriendelijke groeten,

Sander

qualitysportcentre
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2010 21:31

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door qualitysportcentre »

hoi, klinkt bekend inderdaad! Wij hebben inmiddels weer telefoon maar nu gewoon via kpn, die hebben alles weer aangesloten met de nodige kosten. Tele2 had de klacht na een hele tijd en nadat ik het web ingeschakeld heb, in behandeling genomen alleen to op heden geen cent terug gezien. We hebben er een rekening voor opgesteld maar de geleden schade (gemiste inkomsten) kunnen we naar fluiten. De ruim 100.00 aan heraansluitkosten heb ik ook nog niet terug gezien. Volgens de kleine lettertjes hoeven ze niks te vergoeden wordt er dan gezegd. Vandaag werd ik doodleuk opgebeld door iemand van Tele2 en die had gezien dat we geen klant meer waren en of we nu na afwikkeling van de klacht?? weer anders dachten over tele2...heb hem even haarfijn gelegd dat er niks is afgehandeld en hij zou het dossier wel eens na gaan kijken. Heb hem succes gewenst, en verteld dat dat nog niemand gelukt is. Waarschijnlijk zul je nu wel bericht gaan krijgen van Tele2 want ze hebben gewoon mensen erop zitten, om al het negatieve op het web af te handelen....wij hebben ons arm gebeld mobiel naar tele2 en kpn, maar dit was de beste manier voor aandacht!
dus twitteren, facebook, tros radar en alles wat je maar kan vinden!
Mij hebben ze uiteindelijk een of ander formulier toegemaild voor de geleden schade te vergoeden en dat moest ik dan maar even tekenen. Was nog niet een kwart van de schade en ik ben dan ook niet akkoord gegaan. Voor ons ook nooit meer, al mogen we voor niks bellen...Wij hebben besloten er gewoon werk van te gaan maken, want dit kan gewoon niet. En ik heb toendertijd ook meerdere mensen met hetzelfde probleem getroffen als wij. Veel succes verder en ik zou proberen de lijnen via kpn weer te laten activeren. Want als er niet te lang is overheen gegaan, bestaan de nummers nog, anders heb je er weer een probleem bij.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Sanderhesp,

Het spijt me te lezen dat je telefoondienst buiten jou weten om zomaar is opgezegd! Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit precies zit.

Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Sanderhesp.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Sanderhesp,

Bedankt voor je gegevens!
Ik zie dat je 15 maart contact hebt opgenomen met de klantenservice hierover.
Ik ga verder voor je uitzoeken hoe het zit met je telefoonlijn en ik kom er nog bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Snappaz
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2010 16:10

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Snappaz »

Ik heb opeens een brief van intrum justitia gekregen dat ik een schuld heb van 107 euro van tele2.

TELE2? Daar ben ik nooit abbonnee van geweest.

Gebeld met intrum, blijkt dat het een schuld van 37 euro betreft uit het jaar 2006!!!

IN 2006 had ik toendertijd een contract met tiscali voor 2 a 3 jaar....

En hoe kan een schuld van 37 euro van een 5 jaar oud opeens naar 104 verspringen, normaal krijg je een dagvaarding en alles eromheen binnen een jaar!

Intrum zou het oplossen, maar die boeven daar vertrouw ik voor geen meter.

Fishfood
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2011 19:39

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Fishfood »

Helaas heb ik zelf ook alleen maar zeer negatieve ervaringen met Tele2. Na de aanvraag begin juni ben 4 maanden bezig geweest om mijn verbinding werkend te krijgen.
Verschillende erg dure helpdesk telefoontjes, waar ik iedere keer dezelfde stomme vragen krijg die ik al lang beantwoord heb. Een paar keer een monteur van de KPN aan de deur gehad(vrij voor moeten nemen) omdat Tele2 zegt dat het aan KPN ligt.
Het heeft allemaal niets uitgehaald want ik heb nog steeds geen internet. Uit frustratie ben ik gestopt te proberen, met als gevolg dat ik nu al een half jaar betaal voor een verbinding die ik niet heb. Factureren kunnen ze namelijk wel.

Waar ik me nog het meeste over opwind is dat ik wel email van Tele2 krijg, maar nergens op de tele2 site een email adres te vinden is om deze klacht aan te richten. Die Virtuele Assistent op kun website kom ik ook niet verder mee.

Ik ga dus maar zo snel mogelijk het abbonnement opzeggen (na 1 jaar) en dan KPN maar proberen

khali-witch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mar 2011 12:29

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door khali-witch »

Ook wij hebben problemen met tele2. Volgens tele2 hebben wij de factuur van februari niet betaald en gaan ze ons dus afsluiten van internet. Nou komt de clou, DE FACTUUR VOOR FEBRUARI IS IN FEBRUARI BETAALD. Als jullie het snappen, snap ik het! Ook ik kwam niet verder met de virtuele assistent( kreeg te horen: Helaas heb ik u niet begrepen, kunt u het nog een keer uitleggen?) :evil: . En het ergste is dat het mij € 1,75 per minuut om tele2 te bellen met hun 0900 nummer! :twisted: Kom op tele2 zorg dat jullie administratie op orde is!! Dat moeten wij toch ook!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Fishfood en khali-witch,

Vervelend dat jullie allebei problemen hebben met jullie abonnement en facturatie. Er zijn verschillende mogelijkheden om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt mijn collega's bereiken op 0900-2411602 of via de virtuele assistent http://se.tele2.nl/klantenservice/help.html. Aan de hand van een aantal vragen kan de virtuele assistent ook een e-mail opstellen voor mijn collega's van de klantenservice of je kunt live chatten met een 'echte' medewerker.


Als jullie er alsnog niet uitkomen en hulp nodig hebben dan hoor ik het graag! Zouden jullie in dat geval jullie postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. Tros radar en je gebruikersnaam? Dan pak ik dit verder op!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten