LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC-Verkopers aan de deur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roy de Wild

UPC-Verkopers aan de deur

Ongelezen bericht door Roy de Wild »

Zojuist had ik voor de zoveelste keer een UPC-verkoper aan de deur met weer de vraag "wist u dat u via UPC goedkoper kunt bellen, wilt u geen digitale televisie", etc. Vervolgens komt altijd nog de vraag waarom je het niet wil hebben.

Het irriteert me mateloos dat UPC me steeds met dezelfde vraag lastigvalt, zowel aan de deur als telefonisch terwijl ze mij over datzelfde onderwerp ook al meermalen per post hebben benaderd. Ooit heb ik met een storing eens mijn mobiele nummer afgegeven. Dat wordt nu zelfs ook gebruikt om mij te benaderen.

Gezien mijn slechte ervaringen met UPC peins ik er niet over om ze ook de verantwoording voor mijn telefoonaansluiting toe te vertrouwen. Moet ik dat nu telkens weer uitleggen?
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik niet benaderd wil worden (per post vind ik nog OK) maar kennelijk is men toch niet zo op mijn tevrendenheid gesteld als men het aan de deur doet voorkomen.

Ik begrijp dat de werknemers van UPC die ik aan de deur/telefoon krijg het ook niet kunnen helpen, dus ik blijf beleefd, maar ik vind het nu toch uiterst vervelend worden. Er is geen enkel bedrijf dat mij meer lastig valt dan UPC

#_#

Re: UPC-Verkopers aan de deur

Ongelezen bericht door #_# »

Het is gewoon een sekte, als je eenmaal bent opgenomen kom je nooit meer los..........

heksje

Ongelezen bericht door heksje »

Deur dichtsmijten als ze aan de deur staan en geen intresse zeggen

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Only one account can be signed in at a time. If you're not

Gast

Colporteurs zijn toch verboden...Dat ze een vak leren die deurlopers...

Roy de Wild

Ik was het bijna vergeten...
Maakt niet uit, want vandaag kreeg ik al weer een brief van UPC. Naast de zoveelste prijsverhoging werd de vraag wederom gesteld: kunnen wij u wellicht voor een van de volgende diensten interesseren?
Wat dacht u van supersnel internetten met Chello (doe ik al) of voordelig bellen. Misschien digitale televisie kijken. Ik word van harte in een van de UPC-centers uitgenodigd (Je weet wel, waar altijd van die lange rijen staan).
Mag ik bedanken? Geen dank.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Ook hier komen ze vrolijk aan de deur, terwijl ik door UPC ben afgesloten omdat ik al een jaar in conflict lig met hun over de betalingen en verrekeningen over Dtv en internet.

Dtv trap er nooit in, 2 maanden gratis kijken, vanaf dag 1 de volle mep in rekening
Internet verrekeningen na storingen(garantieplan) alleen in hun computer maar niet op mijn afrekeningen

gelukkig heb ik alle afrekeningen bewaard en kan laten zien dat het niet klopt.

Roy de Wild

Ik schijn via UPC goedkoop te kunnen bellen. Dat wist ik nog niet, maar vandaag werd ik er aan herinnerd. Bij mijn 3-maandelijkse TV-nota van UPC zat wederom (zie boven) een foldertje waar dat haarfijn uitgelegd wordt.
Bovendien schijnt het betalen van de nota ook makkelijker te kunnen want dat kan automatisch. Geweldig toch? Wie wil dat nou niet? UPC automatisch geld laten afschrijven.
Samenvattend: Ik heb weer de nodige informatie ontvangen. Wordt zeer waarschijnlijk vervolgd

Gast

Gast, jij vindt dit toch interessant!!! Anders zit je hier niet continue rond te neuzen of er nog nieuwtjes zijn. Ik vind het allemaal wel interessant. Zelfs jouw afkrakende opmerken interesseren me. Ik vraag me alleen af waarom je steeds alles zit af te kraken? Complexje misschien?

Roy de Wild

Vandaag 29 maart 2004 werd ik op mijn mobieltje gebeld door UPC. "U maakt gebruik van Internet via de kabel, maar hebt u wel eens gehoord van goedkoop telefoneren via de kabel?"
Ja natuurlijk heb ik daar wel eens van gehoord (Zie bovenste bericht). Knappe jongen als je daar nog nooit van gehoord hebt. Met dat bericht word ik al jaren bestookt via televisie, post, vaste telefoon, mobiele telefoon en aan de deur. Nog een geluk dat ze het niet door de schoorsteen naar binnen duwen.

Mijn mobiele nummer heb ik jaren geleden eens aan UPC gegeven opdat ze mij tijdens een storing konden bereiken. Dat mobieltje heb ik alleen voor bijzondere situaties en ik vind het heel vervelend om (zeker met dit soort telefoontjes) op mijn mobieltje te worden lastiggevallen

Ik heb de betreffende verkoopster vriendelijk verzocht ervoor te zorgen dat ik niet meer met deze vraag benaderd word. Ze vond het allemaal heel vervelend en zou mij uit het bestand halen. Dat heb ik vaker gehoord.

Overigens: de reden waarom ik geen telefoon via de kabel wil?
1. Omdat ik dan al mijn ISDN-apparatuur bij het grof vuil kan zetten
2. Omdat ik dan geen gebruik meer kan maken van carrier Pre-select en dus niet meer echt goedkoop kan bellen
3. Omdat ik zelf tijdens een internet-storing meerdere malen onbeschoft door UPC werd afgepoeierd en me daardoor heb gerealiseerd dat je wel erg afhankelijk bent van een 0900-nummer en dat niet met een telefoonstoring wil meemaken.
4. Omdat ik bij een KPN-telefoonstoring de KPN-monteur de volgende (zondag) ochtend aan de deur had om de storing te verhelpen.
5. Omdat ik 4 telefoonnummers heb via ISDN en die ook graag zonder extra kosten wil blijven houden.
6. Omdat er erg veel moeite wordt gedaan om mij telefoon via de kabel te verkopen dat voor mij aanleiding is om te vermoeden dat het meer in het belang van UPC dan in mijn belang is dat ik via de kabel telefoneer

Dus...
Wordt waarschijnlijk vervolgd

m.water

Ongelezen bericht door m.water »

Ik kreeg zelfs telefoontjes om my priority aan te smeren, terwijl ik dat al had: Ik werd dus gebeld op een priority-lijn, om priority te kopen!

Lijkt mij een nutteloze besteding van mijn abbonements-geld!

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Bij mij heeft 1 van de verkopers zijn voet tussen de deur gezet.
Daarna liep hij hinkend weg. Lullig voor hem

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Dat bedrijf wordt je echt moe van .
Eerst een brief gehad over het bellen met telefonie .
Dan een mannetje (Die was wel vriendelijk en niet opdringerig en ging gewoon weg) aan de deur gehad dat ik dat niet kan nemen want ik heb ADSL en wenst dan ook geen kabelinternet te nemen .
En waarom kan iedereen al begrijpen .

Ik doe nooit geen zaken met mensen aan de deur of die op straat je aan spreken maar dat terzijde..
Van de week word ik weer gebeld en ja waarover gaat het weer Hetzelfde verhaal natuurlijk .

Nee is nee maar dat begrijpen dat begrijpen ze niet .

Ik vind wel dat er wel wat aan het vaste telefonie monopoly van KPN ( ik wel preselect bellen zonder hun dure abonemeneten ) wat gedaan mag worden maar A.U.B. geen UPC .

Even off-Topic:
Voor die mensen die lastig worden gevallen door bedrijven geef nooit je mobielnummer daaraan maar laat hem doorschakelen als je dan toch bereikbaar wilt zijn . *61* doe ik dan. Gaat hij eerst 5 keer over op je vaste NR. als je op dat moment dan toch thuis bent.
Andersom van je mobiel naar hun moet je ook nummerherkenning uit zetten.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Hasjroker; de Jehova Getuigen doen het netter. Zij hebben geleerd van de pijn van het `hinkend' weglopen; moeten zij nog geleerd krijgen :D.

Zeg Hasjroker; verkopen ze ook een UPC Bijbeltje bij??

Ze hebben me één keer telefonisch benaderd. Ik kon geen KPN nemen. Dan maar Priority. Lullig voor hun. Ik heb steevast de telefoonkosten naar de klantenservice niet betaald. is toch over de 150,=. En ik zal dat nummer blijven wanbetalen zolang ik die telefoon heb en dat is binnen 2 maanden afgelopen, want dan ga ik naar Tiscali. Vele malen goedkoper.

Grappig toch; hoe mensen zichzelf toch voor schut kunnen zetten. Dat bedrijf is echt hopeloos!! Hahahahaha!!

Gast

Grappig toch; hoe mensen zichzelf toch voor schut kunnen zetten.

Neptunes heeft toch wel enige zelfkennis naar het blijkt.

Gesloten