LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

sorry vergissing
Haal je die 1e link dan ook even weg?
Het gaat hier over HPV vaccinatie.
Dus niet over de Mexicaanse griep.
Die heet nu trouwens Nieuwe influenza A.
Voor het geval dat je je weer vergist.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

laten we daar even over stemmen goed?

Wie vindt dat hij weg moet en wie niet? Laat maar horen?

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

Even een filmpje via de link waar Tullio Fan over wil stemmen:

http://www.youtube.com/watch?v=MB139_OPwa4

911: THE ROAD TO TYRANNY - Prince Philip wants to be a Virus


Alleen al de toon waarop:
:lol:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door gravedigger »

Stemen over een post van fannetje? Die heeft zo'n dikke huid, dat een olifant er stinkend jaloers van wordt :lol:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door tinne »

voor Tulliofan.

Nee, ik heb niet de moeite genomen om hier 23 bladzijden door te lezen, ik heb gescrolld. Ik heb zelf baarmoederhalskanker gehad. ca. 12 jr. genezen verklaard en ca. 4 jr. geleden getest en nog steeds schoon bevonden. Mijn dochter is nu 15 ten tijde van het hele injectie gebeuren 14,oproep gekregen. Ma (ik dus) zei als eerste: moet je doen, TOT je erachter komt dat het maar helpt voor een bepaald percentage, kortom, je moet nog altijd op die andere factoren getest worden. Ergo, doe dan maar niet, want er zijn nog niet zoveel ervaringen op lange termijn.


MAAR, WAT ME ZO ONTZETTEND TEGEN DE BORST STUIT BIJ JOU

JIJ ZEGT EN RAADT IEDEREEN AAN VOORAL HET ALTERNATIEVE CIRCUIT IN TE GAAN.

ik zal proberen iets meer klasse te tonen dan jij doet.

ik volg uit een eerdere topic een bepaald weblog, dat ging over ene dr. simoncini .. en zijn kanker behandelingen. Helaas heb ik sinds November 2008 niets meer mogen lezen. Ik hoop omdat deze mensen zo gelukkig zijn met de genezing. Ik ben alleen bang van niet.

Tulliofan, ik gun je je overtuiging, gun alleen andere mensen hun redding.

gr. Tinne

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://natriumbicarbonaat.blogspot.com/ ... en-en.html


Update 9 augustus 2009!
Medicinale paddestoel (Coriolus Versicolor), bestrijdt succesvol HPV virus bij patiënten met baarmoederhalstumoren en reduceert grootte tumoren en graad van kwaadaardigheid. Na 1 jaar was 91% van het HPV virus verdwenen in suppletiegroep. Aldus gerandomiseerde studie bij patiënten met HPV virus en beginnende baarmoederhalskanker. Artikel geplaatst 9-8-2009 door...... http://www.kanker-actueel.nl/index.php? ... o&id=13618

D. Lip
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door D. Lip »

Op de site van Kees Braam staat:
Voor OPS donateurs hebben we het volledige studierapport beschikbaar waarin ook de werkzame dosis en het procces hoe het werkt beschreven staat.

Hier is die studie, helemaal gratis en voorniks:

http://www.mycologyresearch.com/pdf/art ... 202008.pdf

Die studie is al al van maart 2008, dus allesbehalve actueel en waarom Kees Braam nu zo spannend meent te moeten doen over een studietje met enkele personen?
Heeft hij soms een pillendraaier gevonden die het spul alvast wil leveren voor de vrouwen met baarmoederhalskanker die op eigen houtje aan de gang willen gaan?
Het is toch wel erg verdacht dat b.v. het RIVM nog nooit over deze studie heeft gesproken en deze ook niet niet door de media is opgepakt. ;-)

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door angel1978 »

@D. Lip,

Wat is nu je doel van deze post?

* Reclame maken voor de website van Kees door deze te noemen ?

* Iets bijdragen aan de discussie over HPV-vaccinatie door een stuk te geven dat er maar zijdelings mee te maken heeft ?

* 'Grappig' zijn over iemand en zijn website zonder dat het inhoudelijk raakvlakken heeft met het onderwerp hier ?

In alle gevallen nogal dubieuze bedoelingen.. Nogal zwak ook om iemand en zijn website voor gek proberen te zetten op een forum elders zonder dat die site verder inhoudelijk met de discussie zelf te maken heeft.

D. Lip
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door D. Lip »

Kees Braam zegt in hetzelfde bericht:
De Coriolus Versicolor kan dus een uitstekend alternatief zijn voor vaccinatie tegen het HPV virus. En goedkoper en veiliger.

Dus wat is nou eigenlijk úw punt Angel 1978?

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door angel1978 »

De Coriolus Versicolor kan dus een uitstekend alternatief zijn voor vaccinatie tegen het HPV virus. En goedkoper en veiliger.
Ik denk dat als ik ga google-en, ik nog wel een flink aantal sites en mensen kan vinden die iets hebben gevonden ( of denken / vinden te hebben gevonden ) als alternatief voor de vaccinatie.. De een waarschijnlijk nog gekker dan de ander.
Dus wat is nou eigenlijk úw punt Angel 1978?
Dat het belachelijk maken van iemand anders ( die momenteel hier niet aan het posten is ) belangrijker lijkt dan praten over de vaccinatie zelf...
Wat voegt het toe behalve het voor gek zetten van iemand of zijn site ?
Wat is nu eigenlijk uw punt ?

D. Lip
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door D. Lip »

Deze nog maar eens naar voren halen dan om ook mijn punt duidelijk te maken en alweer te waarschuwen voor steeds weer nieuwe broodjes aap, indianenverhalen en/of quasi serieuze berichten die suggereren dat het wel meevalt met baarmoederhalskanker en de behandeling daarvan. Zoals nu in het zeer ongenuanceerde bericht van Kees Braam dat Tullio Fan hier met gretigheid plaatste. Hetzelfde bericht staat ook als 'belangrijke!' update op de site van de WWK en dan vind ik het toch zinnig om al die belachelijke interessantdoenerij meteen te ontkrachten.
Vooral Kees Braam zou intussen beter moeten en kunnen weten!

http://geriatricare.tk/

quote:
Dan rest nog een stukje slecht nieuws: Het RIVM heeft de kracht van internet onderschat tijdens de HPV-vaccinatiecampagne. De opkomst is bedroevend en men wijdt een deel van die uitslag aan verschillende websites die indianenverhalen over de HPV vaccinaties hebben verspreid. Ik heb zelf eens een kijkje genomen op de Hyve van Vaccinatie Baarmoederhalskanker HPV. Een drukbezochte Hyve die duidelijk scheefgetrokken en ronduit foute en onwetenschappelijke informatie presenteert als ‘feiten’. De Hyve laat echter ook zien hoe vrij jonge kinderen omgaan met internet. Zeer persoonlijke berichten van jonge meisjes die door de de bomen van verschillende verhalen het bos niet meer zien en zich op die manier kwetsbaar opstellen voor de beheerders en slecht onderwezen volwassenen van de website. Ik zal niet verder in detail treden, maar ik vind de manier van informatie verstrekken walgelijk. Niettemin dient de medische wetenschap zich hier van de te vergewissen: op internet is het onzinaanbod werkelijk enorm en jonge mensen hebben niet de competenties om kaf van koren te scheiden. En dat is koren op de molen van de druk hyvende prikgoeroe’s van de NVKP, die altijd in zijn voor een stukje pseudowetenschappelijke ONZIN op het gebied van vaccinaties. Yuck.

Lucky Loek
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 jul 2009 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Lucky Loek »

Een wat verlate reactie:

Tante Pollewop, misschien volg je ook nog het forum alternatief/regulier, daar heb ik al meer hierover gepost.

Perdita, heb op verschillende actualiteitenprogramma,s vanuit verschillende gezichtspunten, dus ook regulier, twijfels horen uiten t.a.v. de vaccinaties tegen BHK.
Ik beweer dan ook niet dat ze goed of slecht zijn, want dat is nu nog niet voldoende bekend. Het kan toch geen kwaad om je zo goed mogelijk daarover te informeren, het een en ander af te wegen en je eigen intuitie ook mee te laten spreken.


Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Kees Braam in de bocht:

"Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)
Ik hoorde dat ik zelfs in dit onderwerp bekritiseerd wordt door de actieve club van antikwakkers. Hier dan maar mijn bijdrage aan een onderwerp dat omdat het een relatie heeft met baarmoederhalskanker ook op onze site er wel aandacht aan is en wordt gegeven. Is er in ieder geval een reden om mij aan te vallen in dit onderwerp want schrijf in ieder geval een berichtje. (Dank @Angel voor het voor me opnemen in dit onderwerp. Dank andere @..... voor je tip dat ik hier werd aangevallen en bekritiseerd) :"

Boter op zijn hoofd?
11 september
Een volledige off topic reactie van Kees Braam bij gezondheid en voeding: alternatieve geneeswijze:
[quote="Kees Braam"]Voor iedereen: Cees Renckens, gynaecoloog in het Westfriesgasthuis in Hoorn maar vooral bekend als voorzitter van de Vereniging tegen de Kwakzalverij is betrokken bij de medische missers en miscommunicatie die heeft geleid tot de onnodige dood van een en waarschijnlijk twee babies. Cees Renckens is een van de 8 gynaecologen in het Westfriesgasthuis in Hoorn. De Inspectie voor de Volksgezondheid heeft alle gynaecologen onder toezicht gesteld van een externe gynaecoloog. Ik ben wel benieuwd hoe de Vereniging tegen de Kwakzalverij hiermee om zal gaan.

Over een poging van karaktermoord gesproken! Er is geen enkele reden om op de site alternatieve geneeswijze over dr. Renckens te schrijven.
Meneer Braam wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Kees Braam

Dit schreef u eerder op uw site:

Vaccin tegen baarmoederhalskanker werkt ook effectief tegen HPV virus en indirect tegen baarmoederhalskanker in gerandomiseerde dubbelblinde studies bij zowel jonge vrouwen van 15 tot 25 jaar als bij vrouwen tussen de 24 en 45 jaar. Artikel update 12 juni 2009


12 juni 2009: Bron: The Lancet, Volume 373, Issue 9679, Pages 1949 - 1957, 6 June 2009

Na alle commotie rondom de vaccinatie tegen het HPV virus bij jonge meisjes, zie o.a. artikelen onder Vaccinatieprogramma mislukt ook op deze pagina, is in the Lancet van juni 2009 een nieuwe gerandomiseerde fase III studie gepubliceerd die bewijst dat vaccinatie van vrouwen tussen de 24 en 45 jaar toch ook beschermd worden door een vaccinatie tegen bepaalde vormen van het HPV virus en daarmee indirect tegen baarmoederhalskanker.

RESULTATEN: 1910 vrouwen ontvingen ten minste 1 vaccinatie en 1907 vrouwen ten minste 1 placebo. In de per-protocol populatie, was het effect volgens het eerste vastgestelde eindpunt (ziekte of infectie gerelateerd aan HPV 6, 11, 16, en 18) 90·5% (95% CI 73·7—97·5, vier van de 1615 gevallen in de vaccinatie groep versus 41 uit 1607 in de placebo groep) en 83·1% (50·6—95·8, 4 uit 1601 gevallen versus 23 uit 1579 gevallen) volgens het tweede vastgestelde eindpunt (ziekte of infectie gerelateerd aan HPV 16 en 18 alleen). In de intentie-tot-behandelen populatie was het effect volgens het eerste eindpunt 30·9% (95% CI 11·1—46·5, 108/1886 gevallen vs 154/1883 gevallen) aen het effect volgens tweede eindpunt was 22·6% (−2·9 to 41·9, 90/1886 gevallen vs 115/1883 gevallen), omdat infectie en ziekte aanwezig waren al tijdens de start. We stelden geen vaccinatie gerelateerde ernstige bijwerkingen vast.

Eerlijk gezegd heb ik te weinig medische kennis om hierover een oordeel te vormen maar ongetwijfeld zal uw arts hiermee wel uit de voeten kunnen. Wat er niet bij staat is na hoeveel tijd de test is gedaan maar het verschil tussen placebogroep en vaccinatiegroep was signiicant in het voordeel van de vaccinatiegroep. En zelfs bij vrouwen die al het HPV virus hadden of al eerste symptomen van baarmoederhalskanker hadden bij de start van de vaccinatie bleek nog een beschermend effect door het vaccin. Of iedereen nu maar gevaccineerd moet worden is uiteraard een ander verhaal. Daarover morgen een groot verklarend artikel over risico's en werkeljke bescherming en kostenplaatje van algehele vaccinatie tegen het HPV virus c.q. baarmoderhalskanker.. Hier het abstract zoals dat in The Lancet is gepubliceerd.. Onder dit abstract staat het abstract van de fase III studie uit 2004 die bewijst dat vaccinatie bij jonge meisjes en vrouwen, leeftijd 15 tot 25 jaar, effectief is en welke aan de basis lag van het vaccinatieprogramma waarop zoveel kritiek is gekomen.

U zegt zelf te weinig medische kennis te hebben.
Toch oordeelt u nu negatief over deze vaccinatie.
Groene thee en paddestoeltjes zijn opeens voldoende.
Alternatief lost wereldprobleem op?
In uw bericht van gisteren staat geen link.
Ik zou toch graag zelf dat studieverslag lezen.
Want u bent in korte tijd wel erg veel van:
'Zoals de wind waait, waait mijn jasje.'

D. Lip
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door D. Lip »

Ik kreeg net een telefoontje dat ik hier gecomplimenteerd word.

En inderdaad:
" Goed zo @D Lip een positieve bijdrage waar anderen wat aan hebben, ga zo door."

Graag gedaan Braam.

Dick

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Er is geen enkele reden om op de site alternatieve geneeswijze over dr. Renckens te schrijven.
Meneer Braam wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!
Er is ook geen enkele reden om op een site over HPV-vaccinatie een quote uit een topic over alternatieve geneeswijze over dr. Renckens te zetten.

Niet zo hypocriet marer...
Als je mensen verwijt off-topic te gaan, doe het dan zelf ook niet !

Als het je alleen maar gaat om verwijten richting Kees of wie dan ook te maken.. Doe dat dan gewoon, maar wees daar dan ook eerlijk over en gooi er niet zo'n hypocriet sausje overheen !

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Meneer Braam vroeg zelf om reacties. Off topic bij de één en graag bekristiseert bij de ander.

Braam:
" Geplaatst: 15 sep 2009 11:55
Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)
Ik hoorde dat ik zelfs in dit onderwerp bekritiseerd wordt door de actieve club van antikwakkers. Hier dan maar mijn bijdrage aan een onderwerp dat omdat het een relatie heeft met baarmoederhalskanker ook op onze site er wel aandacht aan is en wordt gegeven. Is er in ieder geval een reden om mij aan te vallen in dit onderwerp want schrijf in ieder geval een berichtje. (Dank @Angel voor het voor me opnemen in dit onderwerp. Dank andere @..... voor je tip dat ik hier werd aangevallen en bekritiseerd) : "

@Angel:Fijn dat er toch nog steeds een moderator bestaat bij Tros-forum. En dan totaal niet hypocriet.

Wat u niet wilt dat u geschiedt ...........................

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8279855.stm

schokkend

dat de onderste steen boven mag komen!!!!!!

D. Lip
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door D. Lip »

Tullio fan of Kees Braam vergeten dit bericht te plaatsen?

http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/article2877692.ece

Het 14-jarige Engelse meisje dat maandag overleed kort nadat zij was ingeënt tegen baarmoederhalskanker, is waarschijnlijk bezweken aan een tumor. Autopsie heeft uitgewezen dat Natalie Morton een tumor in de borstkas had die zowel haar hart als haar longen had aangedaan. Dit heeft patholoog-anatoom Louise Hunt donderdag verklaard.

Gesloten