LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste mensen,

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

En een goed lid hangt de vuile was niet buiten. :shock: :oops: :roll: :roll:

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

is dat de reden?

ff de website van pb raadplegen of de vergadering bijwonen. en je kunt onderscheid maken tussen roddel en achterklep en wat er werkelijk gedaan wordt en uitgegeven wordt.
ik word steeds geinformeerd over alles en nog wat en hoe de vork in de steel zit. hier lees je roddel en achterklep van gasten die PB onderuit willen halen door verwaring en achterdocht te zaaien. daar is dezia en consorten gebaat bij want PB is naar mijn inziens de enigste echte gevaarlijke club voor Dexia en consorten omdat zij er in slagen om de omzet van hen aan het wankelen krijgen.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Geloof jij dan nog in Sinterklaas ? Je zult het allemaal zelf moeten doen met een advocaat toch ?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stop er maar mee het is je goed recht om er bij te horen. Alleen bekruipt me het gevoel van een soort sekte.

Succes in ieder geval.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Nee in sinterklaas geloof ik niet meer.

Daarom ben ik niet alleen lid van SLV EL en Leaseleed. maar ook van PB. Waarom?

Simpel. SLV, EL, en Leaseleed en andere die een rechtszaak aangespannen hebben kunnen niet fel van leer trekken zoals PB dat doet. Want dat beinvloed nadelig de aangespannen rechtszaken. en daarbij ik betaal aan SLV, EL en Leaseleed dat zij een rechtszaak aanspannen Dat is hun doelstelling niets meer en niets minder. Dus SLV EL en leaseleed daag ze voor het gerecht en ga niet aan de onderhandelingstafel! PB ga door waarmee je bezig bent. Breng alle wanpraktijken breeduit in de media. Zet je tanden erin en laat nooit meer los. Zorg dat je een luis in depels blijft bij Dexia en consorten. Dat kost Dexia gewoonweg geld en marktaandeel. Dus van mijn centen gaat Dexia en consorten in iedergeval geen plezier beleven. en wie weet zie ik mijn geld nog terug nu het AFM rapport uitgebracht is 8) De namen erbij en het is einde verhaal met de aanbieders.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

lieve schat


ik heb je naam
zacht in de sneeuw
geschreven,
met daarachter nog
"lieve schat"
en ik zal nooit vergeten,
dat ik daarna zo'n
koude vinger had

watbedoelu

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door watbedoelu »

leaseverlies, eegalease, payback en hoe ze ook allemaal ook mogen heten. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het eigenbelangorganisaties zijn. Opgericht door de een of andere verleasers die niet alleen zijn of haar krokodillentranen maar ook het risico wilde delen. En wellicht zelfs afwentelen of medeverleasers. De kosten worden gedeeld, men neemt zelf plaats in het bestuur en kan lekker declareren. Trouwens, een stichting is nog steeds de minst democratische samenwerkingsvorm. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

zuiderbuur


Een zuiderbuur uit Maldegem
draaide z'n drolletje in de brem
Zo trof hem de dood
Met het onderlijf bloot
En de billetjes in een vosseklem

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Lachu PB is een vereniging gecontroleerd en bestuurd door de leden zelf.
Leden, ik en de andere dus bepalen wat er gebeuren moet. Wij doen het zelf en wachten niet af wat er in achterkamertjes allemaal bekokstooft wordt. Alles in de openheid, elke beerput moet open. en ironsch is het wel ook binnen de gelederen wordt de beerput niet dicht gehouden of in de doofpot gestopt als een bestuurder zich misdraagt krijgt hij/zij klaarblijkelijk te maken hoe de vereniging werkt 8) Die openheid zie ik nog niet zo gauw gebeuren bij de andere waar ze het waarschijnlijk het in de doofpot willen stoppen om een schandaal te voorkomen. maar ja als het dan uitkomt hebben ze pas echt een schandaal

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

apekots


apekots en koeienstront
vind men beiden op de grond
maar vogelschijt dat is berucht
want het komt vallend uit de lucht

Voor kloothommel.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Tjonge tjonge tjonge, wat een niveau!

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Apekots.

Das denk ik een goede omsschrijving in een note dop. de vogelschijt kwam inderdaad uit de lucht vallen. wie had het gedacht dat de gebakkenlucht die verkocht werd door te vertellen "geen enkele euro heb ik prive gebruikt" in keihard contrast staat bij het bankstelletje en boodschappen lijstje. en dan jezelf nog geloven en iedereen overtuigen dat wat men geconstateerd heeft dat dat niet waar is. alleen maar lullen over zijn eigen persoon en (h)eerlijkheid.

"O O O wat ben ik goed geweest voor jullie ik heb uren, maanden, jaren gratis gewerkt en nu krijg ik een schop onder mijn kont. wat ondankbaar zijn jullie, nu ik afgetreden ben mag ik niet eens de gelden behouden die ik gebruikt heb voor boodschappen en bankstellen. Bey the way ik heb een nieuwe stichting opgericht en jullie zijn meer dan welkom"

Inderdaad; APEKOTS en VOGELESCCHIJT :mrgreen:

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

wedstrijd


Stil.
Geritsel in mijn bil.
Twee scheten zijn aan het vechten.
Wie zal de eindstrijd berechten.
Floep, weer een.
Twee tegen één.
Da's gemeen
Met donderend geweld over de tafel heen

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

beste rafael weber trek je er toch niets van aan wat er over je vader word gezegd,één ding staat als een paal boven water ,je vader heeft heel veel goed werk verricht,ik vind dat je trots op je vader kunt zijn.
elke keer als ik de naam weber zag had ik weer een goed advies.
zeg tegen je vader dat hij door verhalen zijn gezin niet kapot moet laten gaan
heel veel sterkte ,wat kan een mens toch ondankbaar zijn
als het even wat minder gaat laten ze vallen dat is pas zwak
groetjes aan je vader

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb mailtjes gehad na de beruk met pay back dat hij op nieuw begonnen is maar daarna na die paar mailtjes ook nooit meer wat vernomen van hem

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

van wie niet ?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

ook gebakken lucht. was/is stichting toezicht nederland. wie gaat er toezicht houden op de boekhouding???????

financiele adviezen? Belangeverstrengeling hoezo? adressenbestand voor zijn financieel adviesburo opbouwen zal wel de achterliggende gedachte geweest zijn.

CH
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2003 12:52

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door CH »

Als je zulke beschuldigingen uit, wees dan ook zo flink om niet anoniem in te loggen.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

wat voor een beschuldigingen uit ik dan?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Zo lang er geen uitspraak is van een rechter zijn alle beschuldigingen vals.

Gesloten