LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
morticia

ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door morticia »

Vorig jaar ben ik bij mijn ex-partner weggegaan, alles hebben we toen geregeld bij de bank, en alles zou volgens hun in orde komen, ik heb hun mijn nieuwe adres doorgegeven. Het contact tussen mij en mijn ex is bar-slecht, het is er niet dus.
Dit jaar mei heb ik ineens het incasso-buraeu op de stoep staan , of ik even 3500,- EUR wou schokken.
Als ik geen opvraag had gedaan bij het BKR te Tiel, hoe ik ervoor stond, had ik hier niets van geweten.
Ik had Status A, en ik dacht dat alles in orde was.
Kortom : de schulden die mijn ex en ik waren zijn op ons beider namen blijven staan, terwijl ik mijn ex afbetaald had. De bank had vergeten de 'relatiesplitsing' door te voeren, ze hebben me het wel toegezegd.
Nooit heb ik wat ontvangen over achterstanden totdat er betaald moest worden. Na een heel geschil met de bank, heb ik mij er maar bij neer gelegd, en ten laatste verzoek aan de bank gevraagd (schriftelijk) (omdat het toch nog op mijn naam stond) , in juli dit jaar, of ze mij dan ook alle correspondentie betreffende dit geval wouden toesturen.
En wat denk je, ik heb nog steeds niets van hun gehoord (ik weet dat de brief aangekomen is, want ik heb hem persoonlijk afgegeven). Halverwege vorige maand heb ik hun weer een brief geschreven (weer persoonlijk afgegeven), met hetzelfde verzoek. En wat denk je, ik heb nog steeds niets gehoord.
Ik wacht nog even af, en dan ...
ja dan...
...
wie kan mij helpen , heeft hetzelfde of iets vergelijkbaars meegemaakt met de ABN-AMRO, en wil mij (met) het e.e.a. helpen/vertellen...
Mijn mailadres is [email protected], of [email protected]

Alvast bedankt...

Ilse

max.35

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door max.35 »

Tip:

Dien een klacht in op 0900-0024. Wedden dat je heel snel bericht hebt? Vertel erbij dat je al 2-maal een klacht hebt ingediend met naam en toenaam van diegene aan wie je het hebt afgegeven.
Wedden dat je heel snel bericht hebt??

Gr MAX

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door morticia »

Bedankt Max , voor je reactie...
Maar als ik ergens een hekel aan heb is dat wel door een computer te woord worden gestaan.
Maar ik zal het wel proberen , want het is inmiddels al 30-10-2003 , en ik heb nog geen reactie van de bank.

Zogenaamd DE bank ?!!?

Ik word er eigenlijk een beetje treurig van... :(

Groetjes Ilse[/b]

Gast

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door Gast »

beste morticia,

een aangetekende brief naar de bank met retour bevestiging en in de brief bepaal de tijd welke is bij uw situatie past.

ik vertrouw de bank voor geen cent omdat zie zijn arrogant onbekwam en zeker hun service mishandeling ops {quality service}

bewaar een kopie van de brief

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door morticia »

Beste Gast ,

Dat was inderdaad mijn laatste optie, inmiddels is het 09-11-2003 , en no geen reactie. Volgende week ga ik eerst proberen te bellen...
Daarna stuur ik ze een aangetekende brief (errug duur geintje trouwens, EUR 7.25 per zending), met alles errop en eraan...
Ik weet het niet hoor, we wachten af...

Met vriendelijke groet,

morticia

Gast

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door Gast »

tip -->
als je die brief opstelt, let dan wel ff op de spelling want "wouden" (zie je eerste bericht) is niet echt lekker nederlands.............................

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen

Ongelezen bericht door morticia »

Bedank gast ,

voor je oplettendheid, maar idd ik heb deze topic in een bui van woede etc geschreven , en het klopt, het is geen fijn nederlands. Thanxxx

Gesloten