LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] topic verwijderd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jornboeijen
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2009 22:22

topic verwijderd

Ongelezen bericht door jornboeijen »

verwijderen svp
Laatst gewijzigd door jornboeijen op 14 dec 2009 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.


WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit oif ik misschien iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Nyokki
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2009 18:45

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door Nyokki »

ik heb zelf deze telefoon en heb deze scheurtjes ook gehad.
ben zelf vriendelijk geholpen en heb nu mijn mobiel net een week terug.
hij was vervangen voor een nieuwe maar nu heb ik dit probleem weer.
ze hebben mn oude vervangen door een nieuwe design case

http://i77.photobucket.com/albums/j61/P ... design.jpg

Heb hem nu ongeveer een drie kwart jaar.

Betaal er een duur abbonement voor, en ben hem al 1 maand kwijt geweest voor reparatie.

is er iets dat ik verder kan doen want zit er niet weer op te wachten om hem een maand kwijt te zijn, en dan nog het risico te lopen dat hij scheurt!


ik heb hem bij Hi Almere gekocht.

jr-n
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2009 14:26

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door jr-n »

Ook ik had de scheuren en barsten in de behuizing.
Na enige moeite en wat mailverkeer met zowel sony ericsson als vodafone (mijn provider) is het gelukt om het toestel ter reparatie te laten opsturen naar dynafix. Gewoon binnen de garantie van sony ericsson, keurig dus!
de datum dat ik het toestel inleverde is 17 juli, en naar nu blijkt is mijn toestel ergens zoekgeraakt tussen de vodafone winkel en de vodafone afdeling van dynafix. hierover ben ik nooit geinformeerd: ik kwam er gister zelf achter na het zoveelste telefoontje met dynafix. Zij stuurden me een mancomelding die ze al op 22 juli naar de vodafonewinkel hadden gestuurd: de telefoon is nooit aangekomen bij dynafix.
Natuurlijk met de mail verhaal gehaald bij de vodafonewinkel ,waar men niet met een oplossing kwam, maar mij verzocht NOG langer te wachten: het toestel zou immers ergens kunnen opduiken?

nu heb ik vodafone gemaild met het verzoek op zeer korte termijn met een passende oplossing te komen, ik ben benieuwd!

Pepz0rZ
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2009 20:46

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door Pepz0rZ »

Nou hier hetzelfde verhaal. Alleen nog erger. Zit na 1 maand gezeur nog steeds met een kapot toestel.

Heb de telefoon gekocht bij The Phone House in Rijssen. Na 4 dagen hield de aansluiting voor de koptelefoon ermee op. Die was op dubieuze ingedrukt en had dus geen geluid meer op mijn telefoon tenzij ik mijn koptelefoon 24/7 in mijn oren had. Handsfree bellen OK maar je kan ook te ver gaan.

Maargoed netjes een nieuwe gekregen aangezien ik binnen 8 dagen terug kwam. Ik weer happy naar huis en verder de telefoon uitzoeken.

Na 1,5 maand begon het gezeik pas echt. Word 's ochtend wakker en wil de wekker uitzetten. Er was vrijwel niets meer te zien omdat er allemaal blokken op het beeldscherm zaten. Het ziet eruit alof een stekken van een computer beeldscherm half aangesloten is. Maargoed terug naar The Phone House te Rijssen. Probleem uitgelegd en wel de scheuren in het toestel gezien maar aangezien je niet verwacht dat deze ervanzelf in komen maar van mezelf aangenomen dat het door vallen van het toetsel oid kwam (Wat is me overigens niet kon voorstellen en ook niet kon herrineren. Was natuurlijk ape zuining om mijn nieuwe speeltje).

Het toestel werd voor reparatie opgestuurd naar Dynafix. Hier begon de ellende. Ik zou binnen een week een telefoontje kunnen verwachten met de vorderingen van het onderzoek. Na 1,5 week nog geen telefoontje zelf maar de hoorn van de haak gepakt en erachteraan gebeld. Er was een order aangemaakt en het toestel zou terug gestuurd worden onder garantie. Het was dus gerepareerd aldus The Phone House. Echter krijg ik de volgende dag een telefoontje van The Phone House met de mededeling dat het onderzoek was afgerond en ik de volgende drie opties kreeg:

-Toestel laten repareren voor €190,-
-Toestel ongerepareed terug sturen voor €35,-
-Afstand doen van het Toestel

Naar mijn mening drie belachelijke opties aangezien je een toestel hebt van 2 maand uit met een waarde van €650,- op dat moment.

Gewacht met een beslissing en eerst internet rond zoeken op mogelijke hits met dezelfde problemen via google. Je raad het al. Dezelfde bronnen als hierboven vernoemd, dus teruggebeld naar Dynafix met het verhaal. Helaas wat ik ook zei moest ik maar naar Sony Ericsson bellen om te vragen of het onderhand al een erkend probleem was.

Zo gezegd zo gedaan. Sony Ericsson had helaas het antwoord dat ze hier nog nooit van gehoord hadden en geloofden op het resultaat van het onderzoek van het reparatiecentrum.

Laatste poging: Hi bellen. Misschien dat daar iets los te peuteren valt. Na een uur met Hi aan de telefoon gezeten te hebben met precies hetzelfde verhaal kreeg ik uit eindelijk te horen door de wat geirriteerde mevrouw aan de andere kant van de lijn dat ik het maar uit moest zoeken en werd de hoorn erop gegooid. Wat ook wel weer ironisch was aangezien ik van te voren een bandje kreeg met de vraag of ik na de tijd even wilde blijven hangen voor een tevredenheidsonderzoek.

Na het telefoongesprek met Hi een boze brief gestuurd naar de klantenservice. Heb hier helaas nooit een reactie op gehad.

Afijn na 1 maand geregel het toestel maar terug laten sturen voor €35,- met de hoop dat het probleem alsnog ooit erkend word.

Het zuurste van het verhaal is echter. Een abbonnement afgesloten voor €45,- in de maand met alles er op en er aan. Zit nu met een oud toestel die ik nog ergens achter een luik had liggen maar betaal nu 20 euro in de maand teveel omdat ik geen reet aan alle opties heb van het abbonnement.

Kortom: Overal betalen en krijg er alleen een belachelijke service voor terug.

Wat mij part een koude douche voor al deze bedrijven! Kijk iets verder dan jullie neus lang is en luisten A.U.B. een keer naar de consument want wat ik ongeveer zie op internet is dat er zeker zo'n 150 a 200 gebruikers van het toestel met hetzelfde probleem zitten en allemaal onder de noemer: val, stoot of drukschade!!

een grote schande!

jr-n
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2009 14:26

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door jr-n »

Het is inderdaad schandalig dat veel reparateurs en providers het toestel niet onder garantie repareren, want het is een bekend probleem.

Wat mij een goede optie lijkt, is contact opnemen met Sony Ericsson en vragen of zij een bevestiging kunnen mailen waarin staat dat het toestel onder HUN garantie gerepareerd kan worden.
Verder verbaast het me dat dit maar zo'n klein onderwerp is op de Radar-site: het is immers een bekend probleem waar honderden, zo niet duizenden mensen last van hebben...

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Dat vastlopen doen al die graf SE's ik heb een W760i mooi design maar dat is dan ook het enige , vastlopen , vanzelf opnieuw opstarten toetsen die niet werken waardoor ik bv de tel niet kan opnemen als er gebeld word ectect drama toestellen

K-walitatief U-iterst T-eleurstellend dat SE

Pepz0rZ
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2009 20:46

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door Pepz0rZ »

Dat viel mij inderdaad ook op vandaar ook maar even een bericht hier. Ben tot nu toe nog steeds geen klap verder aangezien niemand wil helpen en Sony Ericsson vertrouwd op het oordeel van in dit geval Dynafix. Ik kan een second opinion aanvragen maar wat zo vreemd hiervan is dat dat door hetzelfde bedrijf word gedaan. Wat heb ik er dan aan? Wel een geweldige aktie wat de eerste keer kost het onderzoek 35 euro. Wil je een second opinion kost het je als er hetzelfde oordeel uitkomt 148 euro als ik mij niet vergis.

Daarnaast is het probleem dat ze (wat ik lees) bij ieder onderzoek de verkeerde kant op goochelen. Bij veel mensen worden de scheuren onder de noemer val, druk en/of stoot schade geplaatst en zijn de rest van de problemen afzonderlijke problemen en zijn ook nog eens zelf veroorzaakt.

Wat mij logisch lijkt dat als je mobiel na alle scheuren bijna als een slangenlichaam kan bewegen hierdoor de rest van de problemen ontstaan, maargoed dat maar even terzijde want wind me alleen maar weer op over iets wat toch weer in de doofpot word gestopt en dus weer niets mee gaat gebeuren.

Succes allemaal en als iemand een weg weet waarop het wel zou moeten lukken hoor ik die maar al te graag!!

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door Utaddict »

Precies om dit gezeur, heb ik mijn Experia verkocht toen ik een heeel klein scheurtje zag.

Meteen op marktplaats gegooid, ik had daar echt geen zin in.

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door vipserv »

mijn telefoon is perfect gerepareerd door de reparatiebalie van vodafone in den haag, ondanks dat het een t-mobile branded xperia is.

wel is enige dagen terug de ledlamp van mijn camera er mee opgehouden. hiermee moet ik eens terug gaan.

verder kan je natuurlijk het verhaal uitleggen aan een reparatiebale, vragen of hij er eens naar kan kijken en als er nieuwe onderdelen in /om moeten, vragen of je mee mag kijken met de reperateur als hij het toestel repareerd, en dan kan je dus ook aangeven wat er volgens jou niet goed is. dit is voro beide partijen goed lijtk me. in den haag was dit mogelijk.

ik zou de reparatiebalie dus toch nog een kans geven. de ene monteur is de andere niet, dus probeer anders eens een andere vodafone vestiging.

Pepz0rZ
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2009 20:46

Re: topic verwijderd

Ongelezen bericht door Pepz0rZ »

Hier nog steeds geen schot in de zaak.. probeer het nog 1 week en dan geef ik het denk ik maar op. Stelletje afzetters. Mensen 600 euro lichter maken met een niet deugend product en vervolgens aan alle kanten de deur dicht smijten. Als je het mij vraagt pure oplichterij! Zowel van The Phone House voor hun bagger service, Hi voor hun bagger service en Sony Ericsson voor hun oplichterij!

Het probleem eerst erkennen maar dan vervolgens bij ieder geval checken of het garantie is ja of de nee.. de klant nog laten betalen voor je fabrieksfouten ook nog!

Gesloten