Dit is nooit verstandig om te doen. In de algemene voorwaarden staat duidelijk dat een bezwaar tegen de factuur je niet van je betalingsverplichting ontslaat. Nu snap ik natuurlijk wel dat het niet om een klein bedrag gaat maar daar heeft een bedrijf geen boodschap aan. Bij het aangaan van het contract ga je akkoord met de algemene voorwaarden.Een brief naar vodafone geschreven en de automatische inkasso geblokkeerd.
Weet je zeker dat de simkaart er wel in zat? Misschien heeft iemand die toegang had tot jouw telefoon de simkaart 'geleend'. Je blijft zelf verantwoordelijk voor de kosten.we weten ook zeker dat dit toestel in die periode ook met een lege accu in de kast heeft gelegen en niet gebruikt werd, mijn vrouw was ernstig ziek in die periode.
Hun conclusie is dat de kosten dus gewoon gemaakt zijn met jouw simkaart. Of jij of iemand anders deze kosten maakt doet er dus niet toe.aangetekende brief gestuurd, werd simpel afgedaan met u moet gewoon betalen anders sluiten we u af (was al op mijn verzoek gebeurt)
Ik geef je weinig kans op succes maar adviseer je net als Pindakaaspotje om toch zeker een klachtenformulier in te vullen. Wellicht zullen ze de factuur dan nog eens voor je nakijken.