LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kimberlyschijven
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:33

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kimberlyschijven »

oke! heel erg bedankt ga het nu gelijk doen. wat een bedrijf he er zijn zoveel klachten wat ik inmiddels gelezen heb. heb trouwens nog antwoord gehad nadat het al 5 keer onderweg was het pakketje en echt zeker te weten nabesteld , hebben zij na mijn boze mail een mail teruggestuurd dat hun de bestelling annuleren omdat het niet leverbaar is. wel raar als iets al 5 keer nabesteld en ondersweg was

kimberlyschijven
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:33

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kimberlyschijven »

net gebeld naar de politie. ik kan pas aangifte doen als hun na 30 dagen mijn geld nog niet hebben teruggestort.t feit dat hun mij al op 4 data's een tomtom beloven maakt dus niet uit.dit heeft met koop op afstand te maken.

FrankVeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2006 22:06

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door FrankVeer »

Ok, ik heb mijn geld terug, van beide bestellingen. Ging behoorlijk snel. Ongeveer binnen een week. Ik ga ervan uit dat ze ondertussen geleerd hebben van hun fouten. Als ik zo de reacties lees, zijn het niet echt oplichters, maar proberen ze gewoon de producten zo goedkoop mogelijk in te kopen, wat soms wat trager gaat, waardoor de leveringsdata opschuiven en in veel gevallen lukt het ze niet en annuleren ze de bestelling. In elk geval een webwinkel om links te laten liggen. Het lijkt heel aantrekkelijk, maar uiteindelijk krijg je gewoon niks, ben je je geld een paar weken kwijt en moet je alsnog bij een ander bestellen.

Hans Lieshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 aug 2009 00:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Hans Lieshout »

Memorecorder besteld op 13 juli, met expresse levering want ik had hem binnen 3 dagen nodig. Hij zou op voorraad zijn dus geen probleem.
Na 5 dagen nog niet geleverd, dus afbesteld.
Bericht van annulering ontvangen op 20 juli.
Op 22 juli toch weer bericht dat de zending was verstuurd.
Brief gestuurd en op 27 juli email gekregen dat ik de zending kon terug sturen, er zou kontakt worden opgenomen over terugbetaling.
Op 28 juli de zending teruggestuurd met een begeleidend briefje.
Tot op heden (15 augustus) niets meer gehoord.

an1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2009 16:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door an1979 »

Op 30 juni Perfect Draft besteld voor de verjaardag van mijn man. 2-3 werkdagen levertijd stond er op de site. Na 6 dagen nog niks en toen na wat speurwerk dit forum en het filmpje van TROS Radar tegen gekomen. Natuurlijk balen en enorm boos. :x

Ik heb de bestelling direct geannuleerd en ik zou binnen 30 dagen mijn geld terug krijgen. Terug van vakantie nog geen geld terug... :x
Direct aangifte gedaan bij de politie, rechtsbijstand, consuwijzer, mails gestuurd naar 4allclients, Ogone etc.
Toen kreeg ik inneens een mailtje retour van de Klachtafhandeling van 4allclients dat ik me geen zorgen hoefde te maken en het geld binnen 3 werkdagen op mijn rekening zou staan. Weer wachten... en toen na 3 werkdagen mail van Financiele administratie dat ze nu weer een credit nota hadden aangemaakt en dat het bedrag binnen 1-5 dagen op mijn rekening zou staan. Nu 5e dag en nog steeds geen geld!!! Ik heb wederom weer een boos mailtje gestuurd en ben benieuwd en afwachtende..., maar ik zal niet rusten voordat ik mijn geld terug heb!!! Dit is echt een principekwestie; WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE AFZETTERS ZIJN DIT!!! Zegt het voort: Doe NOOIT zaken met 4allclients!!!

an1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2009 16:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door an1979 »

IK HEB MIJN GELD TERUG!!! :D Vanmorgen wederom een boze mail gestuurd naar de klantenservice dat mijn geld NOG steeds niet was overgemaakt na diverse beloften en de directeur op de cc gezet en vanmiddag stond het wonderbaarlijk genoeg op mijn rekening.

Hiermee kan ook ik gelukkig na veel te lange tijd en frustratie het hoofdstuk 4allclients afsluiten.

Ik neem er een flinke borrel op en doe NOOIT geen zaken met 4allclients meer!! Laat het een waarschuwing voor iedereen zijn....

deessie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2009 14:37

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door deessie »

Wat ben ik enorm blij dat ik dit allemaal lees. Ik kreeg al dollartekentjes in de ogen bij het zien van de prijzen bij 4allclients, maar nu ik deze berichten heb gelezen, bedenk ik me geen 2 keer. Dan maar iets meer betalen, maar IK BESTEL NIET BIJ 4ALLCLIENTS!!!!!

Hoop dat jullie allemaal je geld terug krijgen, van mij krijgen ze geen cent.

arnoldmovies
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2009 13:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door arnoldmovies »

heb er op 17-08-2009 een besteling gedaan en dacht o als dat maar goed gaat, na het lezen van wat er op de forum staat. maar het is toch goed gekomen, helaars was het produckt niet leverbaar en kreeg daar netjes een email van. dat ik geld binnen 4 weken op mijn bank teruggestort kreeg. heb ze een mail gestuurt voor een alternatief produckt maar was niet mogelijk maar zou wel binnen kort gebeuren en in de mail werdt bellooft dat ik mijn geld van middag terug kreeg ,en dat is dus netjes gebeurt. dus van oplichting is nu geen spraken.dit moet ook even gemeldt worden vindt ik na al die negatieve reaties.
vgr arnold

FrankVeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2006 22:06

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door FrankVeer »

Misschien niet oplichting volgens de letter van de wet, maar als je een complete website met producten aanbiedt en op dit forum komt de een na de ander klagen dat er niks geleverd wordt, dan heb je toch wel een geloofwaardigheidsprobleem. Wat ik er uit opmaak, is dat ze gewoon helemaal geen voorraad hebben, maar alles pas na bestelling proberen in te kopen. Is voor hun natuurlijk dubbel goedkoop. Geen voorraad en toch het geld van de klant al binnen. Is toch niet erg netjes.
Ik bestel heel veel via internet, maar deze winkel bezoek ik nooit meer. Zij verpesten het voor andere internetwinkels die het wel goed doen.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Ik vind de reactie van arnoldmovies een beetje verdacht als ik eerlijk ben. Dit soort berichten zijn we al eerder tegengekomen. Er staan ook zoveel spelfouten in dat het haast wel met opzet gedaan moet zijn. (om het echt te laten lijken) Daarnaast is duidelijk dat 4AC nooit per direct geld terug lijkt te storten. In de Tweakers.net shopreview was onlangs ook zo'n positief bericht geplaatst en die is inmiddels verwijderd. Dat heeft vast een reden.

arnoldmovies
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2009 13:56

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door arnoldmovies »

ik heb niks met 4allclients te maken. ik kreeg mijn geld gewoon bij niet te lever produckt direkt terug. met een email dat ze druk bezig zijn om te verbeteren, wat wel en niet in voorraad is en een alternatief aan tebieden, vgr arnold

FrankVeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2006 22:06

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door FrankVeer »

De eerste melding dateert al van 8 februari 2008. We zijn nu anderhalf jaar verder. Ze hebben het gewoon laten doorsudderen in de hoop dat het alle commotie wel zou wegebben na verloop van tijd. Nu het aantal reacties hier alleen maar toeneemt (met meldingen bij de politie), krijgen ze door dat het zo niet langer gaat. Voor mij hebben ze definitief afgedaan en dat zal ik ook overal melden. Dit soort bedrijven mag gewoon niet blijven bestaan.

GuusB
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2009 19:52

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door GuusB »

Mijn zoon heeft op 16062009 een bestelling geplaatst bij 4ALLCLIENTS en € 217,95 vooruitbetaald met IDEAL. De bestelde processor werd steeds bevestigd met een nieuwe leverdatum en zou volgens de site zelfs verzonden moeten zijn.
We hebben de order op 02072009 geannuleerd, maar het geld komt niet terug.
De telefonische bereikbaarheid van dit bedrijf is beroerd en kost € 0,25 per minuut.
Je krijgt nooit iemand te spreken. en je kan alleen bellen tussen 9.00 en12.00.
Er zijn via hun site diverse mails gestuurd, maar voor elke mail krijg je een ticket die nooit beantwoord wordt.
Ga maar eens bij de politie informeren wat de mogelijkheden zijn om aangifte te doen van oplichting. Mensen wees gewaarschuwd.
Dit is een bericht van een ontevreden klant.
Na mails te hebben verstuurd naar [email protected] en in CC aan [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heeft mijn zoon binnen 1 dag het geld mogen ontvangen op zijn bankrekening.

Hans Lieshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 aug 2009 00:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Hans Lieshout »

Na plaatsing op TrosRadar en diverse mails heb ik vandaag 31-08-2009 het door mij betaalde bedrag (48,96) in zijn geheel terug ontvangen.
Ik kreeg hierover eerst bericht van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], misschien krijg je op het volgende mail-adres wel antwoord.

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is in ieder geval zijn afspraak nagekomen.

Vriendelijke groet,
Hans Lieshout

tamtamtam
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2009 23:37

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door tamtamtam »

Ook ik heb helaas moeten ondervinden dat All4clients hun beloften niet nakomen en niet leveren binnen de afgesproken termijn. Op 19 augustus heb ik een telefoon (nokia) besteld. Ook is er intussen al 2 keer de leverdatum veranderd. Het leek me toch verstandig om vandaag even polshoogte te nemen en te bellen. Inderdaad 25 ct per minuut. 7 wachtenden voor u. Nadat ik eindelijk aan de beurt was, werd de verbinding verbroken. Dit gebeurde tot 2x toe. De aanhouder wint dus heb nog een derde keer gebeld. Medewerker aan de telefoon die me niet echt kon helpen. Achternaam geven ze niet (beleid, heel vreemd beleid, maar goed) en kreeg dus alleen voornaam Tim te horen. Mijn geld kon niet teruggestort worden, maar ze konden me ook niet vertellen wanneer ik de telefoon geleverd zou krijgen. Wel konden ze mijn bestelling annuleren.
Ook heb ik geen bevestiging gekregen van mijn bestelling. Als excuus kreeg ik te horen dat er een technische storing was geweest maar dat die intussen is opgelost. Ondanks dat het was opgelost kon me nog steeds geen bevestiging gestuurd worden. Op het begin van ons gesprek heeft hij met een leidinggevende overlegt en toen ik vroeg of ik hem zelf even kon spreken was hij net de deur uit. Onze Tim weet niets en mag niets maar zit wel helemaal alleen de telefoon te beantwoorden. Ook mocht hij me niet doorverbinden met de financiele afdeling of de technische afdeling. Na dit gesprek heb ik meteen met de politie gebeld en staat er een afspraak later deze week om aangifte te doen. Ik laat het hier zeker niet bij zitten en mijn advies aan iedereen.... betaal maar iets meer maar dan heb je vermoedelijk wel een goede service en krijg je op zijn minst je bestelde product binnen het beloofde termijn.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Ook mocht hij me niet doorverbinden met de financiele afdeling of de technische afdeling.
Omdat die niet bestaan waarschijnlijk. 4AC doet het graag voorkomen alsof ze een enorm bedrijf zijn met 'europese distributiecentra' etc. Maar het zijn natuurlijk gewoon een stel praatjesmakers en anderhalve stagiair.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jor »

fckgw schreef:
Omdat die niet bestaan waarschijnlijk. 4AC doet het graag voorkomen alsof ze een enorm bedrijf zijn met 'europese distributiecentra' etc. Maar het zijn natuurlijk gewoon een stel praatjesmakers en anderhalve stagiair.
En zo is het precies, er werken hooguit een man/vrouw of drie en ze doen het voorkomen of het een soort multinational is. De zogenaamde goede reviews waarin bezoekers beweren dat het allemaal wel meevalt of melden gelijk hun geld terug te hebben gekregen worden door Tweakers.net gecheckt en aantal malen bleek het niet te kloppen en werd de positieve reactie verwijdert als onecht. Het is 1 grote rotzooi bij dit bedrijf, lees en huiver...
http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... om-bv.html

Anja22
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2009 14:18

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Anja22 »

Ik heb op 14 mei een printkop besteld van € 385,-. Uiteindelijk heb ik deze order geannuleerd op 17 juni omdat 4Allclients het product niet kon leveren. Dit in tegenstelling tot hetgeen op hun website stond vermeld, namelijk dat dit product op voorraad was en dat het binnen 1 – 2 werkdagen geleverd zou worden. Dit is al een eerste signaal geweest dat dit bedrijf onbetrouwbaar is. Volgens de e-mail waarin de annulering werd bevestigd, zou ik mijn geld binnen 4 weken terug hebben. Natuurlijk was dit niet het geval (zie alle eerdere berichten over dit bedrijf).

De enige stappen die je dan kan en moet ondernemen zijn een herinnering sturen (betalingstermijn van 7 dagen) en als dit niet werkt (en dat doet het niet!) een aanmaning sturen (aangetekend). Vermeld hierin ook het incassobureau dat je gaat inschakelen om de vordering te innen. Zoek vooral een bonafide incassobureau uit. Geef 4Allclients 5 dagen de tijd om het bedrag over te maken. Bij mij duurde het uiteindelijk nog 14 dagen voordat het daadwerkelijk op mijn rekening stond. Juist toen ik de vordering wilde overdragen aan CreditForce was het bedrag die dag op mijn rekening bijgeschreven.

Kennelijk gaat 4Allclients alleen tot terugbetaling over als je aangeeft dat je een incassobureau gaat inschakelen. Schroom ook niet om dit te doen, 4Allclients zal aansprakelijk worden gesteld voor alle daaruit voortvloeiende renten en incassokosten. Dus je krijgt ook nog rente over het bedrag dat je tegoed hebt. Loze dreigementen hebben ze zo door, je moet daadwerkelijk overgaan tot het nemen van deze stap. En ik heb mijn geld hierdoor wel terug gekregen.

Ik wens iedere gedupeerde van 4Allclients heel veel succes!

baskunnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2009 07:47

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door baskunnen »

Ik heb op 10 juli 2009 een Laser Multifunctional (Canon i-SENSYS MF4690PL) besteld, maar deze bleek pas tegen het einde van het jaar weer voorradig te zijn. 4all Clients heeft de order zelf geannuleerd.

Daarop heb ik een HP LaserJet M1522nf besteld, maar de leverdatum op de website versprong iedere dag. De multifunctional is besteld op 16 juli en zou binnen 1 a 2 werkdagen geleverd worden. Uiteindelijk heb ik de multifunctional 22 juli geannuleerd, omdat deze toen nog niet geleverd was.

Dezelfde mutifunctional heb ik vervolgens bij Qplaza besteld, en toen had ik hem twee dagen later in huis!

Nu heb ik sinds 28 juli 4 mails gestuurd om te achterhalen wanneer ik het geld terugkrijg. Als ik belde, hing ik samen met 8 andere bellers in de wacht en werd vervolgens de verbinding verbroken.
Tot een week geleden had ik nog geen bevredigend antwoord gekregen.

Toen heb ik een mailtje gestuurd met een dreigement dat ik naar een incasso zou stappen en een mailtje gestuurd aan Thuiswinkel.org.
Daarop kwam wonderbaarlijk de volgende reactie:

>Geachte heer Kunnen,
>
>Naar aanleiding van uw e-mail naar de Thuiswinkel toe,
>kunnen wij u het volgende mededelen.
>
>Wij kunnen u mededelen dat u het bedrag binnen 4 werkdagen terug kan >verwachten op uw rekening.
>Op het moment dat het bedragen terug gestort worden op uw rekening,
>ontvangt u een e-mail van de afdeling Financien.
>Deze e-mail dient ter bevestiging.
>
>Onze exuses voor het eventuele ongemak dat is ontstaan.
>Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij die graag van u.
>
>Met vriendelijke groet,
>
>Peter,
>Klachtenafdeling 4AllClients
>

Wonderbaarlijk genoeg had ik afgelopen dinsdag het bedrag op mijn rekening staan.
Mijn advies: koop bij een andere aanbieder! Wat een flutbedrijf!

Vriendelijke groeten, Bas Kunnen

fhbdfhjbf
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2009 16:14

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fhbdfhjbf »

Ik heb inmiddels geld terug gekregen na ongeveer 10 weken.

Gesloten