@ antileugens, Ik was op vakantie. Uit je voorgaande reactie meen ik te kunnen afleiden dat jij je persoonlijke hetze tegen mij verderzet. En zie ik dat je schaamteloos andere deelnemers aanvalt op een zeer persoonlijk punt. Shame on you! Succes ermee, ik ga er niet meer op in.
Als de feiten op een rijtje zetten een persoonlijke aanval inzetten is, dan heb je gelijk. Overigens valt het me op dat je het halve forum (niet enkel het MLM deel) hebt afgestruind en enkel op de topics waar ik gereageerd heb hebt gereageerd en daar onmiddelijk de aanval hebt ingezet. De pot en de ketel dus, maar dat zie je niet en dat zul je ook niet gaan zien.
@ asgard, je openheid over je inkomsten dwingt respect af. Eindelijk iemand die een (correcte?) indicatie geeft.
Laat eens zien waar iemand dat dan niet gedaan heeft.
Ik hoef de producten niet gebruikt te hebben om enige van je uitspraken in twjfel te trekken. Ik heb artikelen over AV gelezen. Artikelen uit bronnen die ik betrouwbaar acht, dus vandaar dat ik het als kwakzalverij meen te mogen omschrijven. Nu, dat is slechts mijn mening natuurlijk, als jij er anders over denkt, ook goed. Maar zeg me niet wat ik hier wel of niet mag zeggen, dat hoort niet.
Klaarblijkelijk vind je artikelen over producten die uit een andere variant van een type plant gemaakt worden of die via een ander productieprocess gemaakt worden betrouwbaar.
In die artikelen staat of dat de interne werking schromelijk overdreven wordt, of dat er gewoon niets van aan is. Of dat andere, goedkopere producten even of efficienter zijn. Ook lees ik dat verkeerd of overmatig gebruik (ivm darmspoeling) gevaarlijk is. Maar goed, dat geld ook voor andere middeltjes. Let wel, uit het lezen van de studies meen ik te besluiten dat er wel enig effect te is bij oppervlakkige irritaties. Al is tandpasta wellicht goedkoper. Maar ja, als iemand meer geld wil uitgeven aan een middeltje met AV in.
Dat staat enkel in de artikelen die over iets anders gaan dan waar we het hier over hebben en die jij probeert te verkopen als zijnde artikelen die over dezelfde producten gaan.
Je uitspraak over de huidherstellende effect van AV trek ik in twijfel. Reguliere bedrijven claimen dit ook, ondertussen lees ik af en toe dat die werking niet bewezen is, en dat het eigenlijk helemaal niet waar is. M.a.w., er is geen middel dat de huid permanent, op lange termijn kan herstellend. Kan je onderbouwen dat jullie middelen echt helpen? Of is het resultaat slechts van korte duur doordat de huid opzwelt naa applicatie van de gel en er daardoor een (korststondig) effect lijkt te zijn?
Je trekt iets in twijfel maar onderbouwt het niet. Tot zover verkoop je niks anders dan je mening en herhaal je je verhaal uit een ander topic. Dat is tegen de forumregels.